Niin kuin otsikosta näkyy kysymys kuuluu mitä tarkoittaa INSP-teksti auton näytössä kilometrien alla?
mitä tarkoittaa INSP
6
16852
Vastaukset
- tarkoittaa sitä
että jotain pitäisi tarkastaa (INSPECT) konehuoneen puolelta. Yleensä siinä kilsanäytössä tai ajotietokoneessa, jos autossasi on sellainen, näkyy symboli jota tämä tarkastus koskee.
Kaikkein todennäköisintä että kyse on öljyjen määrästä tai niiden laadusta - paljonko viime öljynvaihdosta on aikaa?
Kuitenkin: jos et saa takuuvarmasti selville mistä autosi sinua kehoittaa huolehtimaan, vie se Volkkarit tuntevaan huoltoon, merkkihuoltoon tai yksityiselle. - Jurpoturpo
että vie autosi huoltoon. Ei se rikki ole, mutta haluaa ainakin uudet öljyt.
- INSP ei ole OIL
INSP merkkivalo ei tarkoita välttämättä että öljyt pitäisi vaihtaa.
INSP valo syttyy yleensä kun moottorissa/lisälaitteissa on ollut hetkellinen häiriö ja ajotietokone haluaa että lähinnä vikakoodit luetaan läpi.
OIL merkkivalo taas antaa viitettä lähestyvästä määräaikais huollosta mikä yleensä tarkoittaa vähintään öljyjen vaihtoa. - noinkaan
INSP ei ole OIL kirjoitti:
INSP merkkivalo ei tarkoita välttämättä että öljyt pitäisi vaihtaa.
INSP valo syttyy yleensä kun moottorissa/lisälaitteissa on ollut hetkellinen häiriö ja ajotietokone haluaa että lähinnä vikakoodit luetaan läpi.
OIL merkkivalo taas antaa viitettä lähestyvästä määräaikais huollosta mikä yleensä tarkoittaa vähintään öljyjen vaihtoa.riippuu minkä ikäsestä volkkarista on kyse, vanhemmissa insp on pelkkä huoltomuistutus mikä on sidottu kiinteisiin kilometreihin, eli esim. insp alkaa vilkkua aina 30tkm päästä edellisestä huollosta.
- huollossa
sanois tähän:INSP-ILMAN NAISTA SAA PUUTTEEN!!!Kysy huollosta.
- Anonyymi
Vittu sä oot vajaa tyyppi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r357141JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t266579Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1003405V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!603067Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.5592991- 672653
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳342336- 332184
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul321933Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv71471