Niin kuin otsikosta näkyy kysymys kuuluu mitä tarkoittaa INSP-teksti auton näytössä kilometrien alla?
Vastaukset 6
- tarkoittaa sitä
että jotain pitäisi tarkastaa (INSPECT) konehuoneen puolelta. Yleensä siinä kilsanäytössä tai ajotietokoneessa, jos autossasi on sellainen, näkyy symboli jota tämä tarkastus koskee.
Kaikkein todennäköisintä että kyse on öljyjen määrästä tai niiden laadusta - paljonko viime öljynvaihdosta on aikaa?
Kuitenkin: jos et saa takuuvarmasti selville mistä autosi sinua kehoittaa huolehtimaan, vie se Volkkarit tuntevaan huoltoon, merkkihuoltoon tai yksityiselle. - Jurpoturpo
että vie autosi huoltoon. Ei se rikki ole, mutta haluaa ainakin uudet öljyt.
- INSP ei ole OIL
INSP merkkivalo ei tarkoita välttämättä että öljyt pitäisi vaihtaa.
INSP valo syttyy yleensä kun moottorissa/lisälaitteissa on ollut hetkellinen häiriö ja ajotietokone haluaa että lähinnä vikakoodit luetaan läpi.
OIL merkkivalo taas antaa viitettä lähestyvästä määräaikais huollosta mikä yleensä tarkoittaa vähintään öljyjen vaihtoa. - noinkaan
INSP ei ole OIL kirjoitti:
INSP merkkivalo ei tarkoita välttämättä että öljyt pitäisi vaihtaa.
INSP valo syttyy yleensä kun moottorissa/lisälaitteissa on ollut hetkellinen häiriö ja ajotietokone haluaa että lähinnä vikakoodit luetaan läpi.
OIL merkkivalo taas antaa viitettä lähestyvästä määräaikais huollosta mikä yleensä tarkoittaa vähintään öljyjen vaihtoa.riippuu minkä ikäsestä volkkarista on kyse, vanhemmissa insp on pelkkä huoltomuistutus mikä on sidottu kiinteisiin kilometreihin, eli esim. insp alkaa vilkkua aina 30tkm päästä edellisestä huollosta.
- huollossa
sanois tähän:INSP-ILMAN NAISTA SAA PUUTTEEN!!!Kysy huollosta.
- Anonyymi
Vittu sä oot vajaa tyyppi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521023Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll17926Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501810- 46747
- 42674
- 37639
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30606Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE172565Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37550Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan59548