Miten mustelmat saa pois nopeeta?

Äkkiä kuntoon

Miten mustelmat ja turvotuksen saa mahd. nopeasti pois kasvoista, tietääkö kukaan neuvoa?

Ei kannata vaivautua kirjoittamaan, että katkaise pää, tai jotakin muuta yhtä hölmöä. oiekita neuvoja kaipaisin kiivaasti.

20

35195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • farmaseutti

apteekista saa voidetta, nimeä en ny muista kun kyseinen tuubi on kotona ja mä en. Mutta kuitenkin menet ja kysyt sitä voidetta millä mustelmat saa katoamaan, ei se nyt mitään ihmeitä tee mutta nopeuttaa niitten lähtemistä.

samalla aineella muuten saa fritsutkin katoamaan...

• sorikunkyselen...

Saako sitä voidetta ilman reseptiä? Ja paljo se tulisi maksamaan?

• 999

En tiedä mitään keinoja, mutta jos mustelmasi johtuvat pahoinpitelystä mene lääkärille ja poliisille niin pahoinpitely loppuu..

• Koita tätä

nimeltään Trombosol, jos oikein muistan. Jos ne on pahoinpitelyjä, tee rikosilmotus. perheväkivaltakin on ilmotusvelvollista luullakseni nykyään.

• Näkkäri

Apteekista saa sellaista voidetta kuin Trombosol Forte. Sitä kun laitat niin kyllä lähtee. Lue ensin pakkausseloste, se aiheuttaa punoitusta ja kirvelyä n. puoleksi tunniksi. Ei silmien ympärysiholle.

• Makkonen

Arnica-voide.
      Sen jälkeen lääkäri ja poliisi.

• Äkkiä kuntoon

Aloitan Arnicasta, sitten täytynee tehdä rikosilmoitus.

Kiitokset kaikille. Syynä pahoinpitelyyn oli miehen kiinnijääminen pettämisestä. Ei kestänyt omia tekojaan.

No laitetaanpa hänetkin kierrätykseen. Tähän helvettiin on tulijoita ollut. Koko 5 vuotta on saanut melkein luudalla hätistellä. No, pääsiäisen aikaanhan se sujuu mainiosti, noita kun olen, mutta muulloin on hankalampaa. :o)

• Makkonen
        Äkkiä kuntoon kirjoitti:

Aloitan Arnicasta, sitten täytynee tehdä rikosilmoitus.

Kiitokset kaikille. Syynä pahoinpitelyyn oli miehen kiinnijääminen pettämisestä. Ei kestänyt omia tekojaan.

No laitetaanpa hänetkin kierrätykseen. Tähän helvettiin on tulijoita ollut. Koko 5 vuotta on saanut melkein luudalla hätistellä. No, pääsiäisen aikaanhan se sujuu mainiosti, noita kun olen, mutta muulloin on hankalampaa. :o)

Teepä kuule niinpäin että aloitat lääkäristä ja polliisista, sen jälkeen muut.

• Äkkiä kuntoon
        Makkonen kirjoitti:

Teepä kuule niinpäin että aloitat lääkäristä ja polliisista, sen jälkeen muut.

Kiitos Makkonen, henki on tallella. hermot ehkä riki, mutta kyllä tämä tästä.

Hatuttaa vain, kun joku voi olla niin raivopää. Tosin, tiedän, että olen tosi piinaava, kun alan jotakin asiaa ajamaan, niin sen kyllä teen.

Kiva vaan, kun menee ainakin 2 viikkoa rahat hukkaan, kun teen keikkatyötä ja maksetaan vain se, minkä tekee..

Luulen, etttä minä olen jo ihmisvihaaja. Tämä oli nääss jo toinen kerta elämäni viheriöllä. ARGGGH

• Makkonen
        Äkkiä kuntoon kirjoitti:

Kiitos Makkonen, henki on tallella. hermot ehkä riki, mutta kyllä tämä tästä.

Hatuttaa vain, kun joku voi olla niin raivopää. Tosin, tiedän, että olen tosi piinaava, kun alan jotakin asiaa ajamaan, niin sen kyllä teen.

Kiva vaan, kun menee ainakin 2 viikkoa rahat hukkaan, kun teen keikkatyötä ja maksetaan vain se, minkä tekee..

Luulen, etttä minä olen jo ihmisvihaaja. Tämä oli nääss jo toinen kerta elämäni viheriöllä. ARGGGH

Otan osaa, tiedän mitä on olla parikin viikkoa ilman keikkaa.

Lekuri/poliisi pitää silti vetää kuvioon mukaan vielä siinä vaiheessa kun jäljet näkyy. Ainakin se lääkäri.

Noin asiasta viidenteen... käypä piruuttas jossain teatterimaskeja myyvässä liikkeessä. Pikkuisen stagepohjaa ja puuteri peittää kummasti kummallisuuksia. Kannattaa vain putsata keikan jälkeen sillai oikeesti nopiaan ja tehokkaasti... mulla on vieläkin jäljet naamassa kun kauan sitten tipahdin keikan jälkeen maskit naamalla :-P No, miestähän se vaan komistaa :-)

Hyvä alkoholiton puhdistusaine ja tasapainottava voide estää sellaiset.

• Äkkiä kuntoon
        Makkonen kirjoitti:

Otan osaa, tiedän mitä on olla parikin viikkoa ilman keikkaa.

Lekuri/poliisi pitää silti vetää kuvioon mukaan vielä siinä vaiheessa kun jäljet näkyy. Ainakin se lääkäri.

Noin asiasta viidenteen... käypä piruuttas jossain teatterimaskeja myyvässä liikkeessä. Pikkuisen stagepohjaa ja puuteri peittää kummasti kummallisuuksia. Kannattaa vain putsata keikan jälkeen sillai oikeesti nopiaan ja tehokkaasti... mulla on vieläkin jäljet naamassa kun kauan sitten tipahdin keikan jälkeen maskit naamalla :-P No, miestähän se vaan komistaa :-)

Hyvä alkoholiton puhdistusaine ja tasapainottava voide estää sellaiset.

On kyllä syytä. Jos menisin päivänvaloon, olen kyllä melko varma, että ohikulkijat pyörtyisivät kauhusta ja sittten saisin vielä korvausvaatimukset ihmisten kallovammoista yms.

Ok, karmea. Ja oli muuten kiinnostavaa, miten ulkonäkö muuttuu, kun kasvoihin tulee eri kohtiin turvotusta. Silmät näyttää pieniltä kuin porsaalla ja nokka on jotenkin metsäneläimen näköinen.. :)

• neuvonantaja

Kokeile semmosta voidetta kun HIRUDOID FORTE!
      Saa apteekista ilman reseptiä...!!!
      Tosin turvotukseen en tosin hyvää voidetta tiedä... Tai... Ice Gel (jää-/kylmägeeli) poistaa turvotuksen, mutta tuoksu on niin voimakas että itse en sitä naamaan laittaisi!
      Mä harrastan voimistelua ja siinä sääret on paljon näkyvillä enkä halua että nyrkin kokoiset mustelmani näkyvät "koko kansalle"!!!
      Itse laitan Hirudoidia iltaisin nukkumaan mennessä! Mustelma häviää (itselläni) n. parin päivän kuluttua!

Toivottavasti tästä oli apua!

• Äkkiä kuntoon

kiitti vielä,jo alkavat kellastua.. syksy tulee ;)

• nstaley

;D

• MustelmaAltis

Varmaankin myöhäistä vastata, mutta Jäällä tai jollakin kylmällä esim. Pakaste vihannes pussilla koska se supistaa verisuonia suonia sekä vähentää kipua. Myös suola toimii kun laitat 1-3 tl

• Lucy123

Oon vähän myöhässä :)

Tavallinen hammastahna (Ei sisällä valkaisuainetta) on kaikkein paras, halvin ja nopein.

• mustelma

25 päivää on mustelma kestänyt silmän alla. Sentti x puoli senttiä on vielä koko. Varmaan vielä viikko menee, että häipyy kokonaan. Silmä ei mennyt mustaksi. Vaikea on häivyttää meikkivoiteella. Käytän Hirudoid Fortea. Että semmosta.

• hieromalla

mutta se sattuu ihan .... maan valtavasti!!! Mustelma on ihon alla olevee kuollutta verta, ja sen saa hieromalla pois, mutta, se sattuu, ja paljon. Yksi kerta ei edes riitä, vaan pitää jaksaa kestää useita kertoja, Mitä useammin päivän aikana pystyy sitä hieromaan niin sitä nopeammin se lähtee pois. Toimii, uskokaa tai älkää.

• Anonyymi

Hirudoid Fortea ei saa käyttää silmien ympärille, mustelmien poistoon, sanottiin apteekissa.

• Anonyymi

Miten mustelmat saa nopeasti pois nilkasta ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7883
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5617
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4881
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4853
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3637
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2869
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2615
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2478
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2412
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2294
    Aihe