[[♥]]///[♥]///[[♥]]\\\[♥]\\\[[♥]]
Sinä yönä rakastin sinua
Ja ne kyyneleet olivat sinulle
Uskon -
jokin sydämessäsi sanoi
- kuulut minulle -
Ääni vain hukkui
moottorin jyrinään
Tienvarren vilja taipui
sinun jälkeesi -
Ja minä
[[♥]]///[♥]///[[♥]]\\\[♥]\\\[[♥]]
JÄLKEESI
4
359
Vastaukset
- Yölintu**
Voi muru sinnuu
kuinka koskettavaa taas,
rakkauden jälkeen
satuttaa,
vilja taipuu
vaan ei katkea,
sielunkukkaa koskettaa
tahtois lähettää Sinulle
rakkauden ja levollisuuden säteitä,
*lämmin hali*
Mukavaa illan jatkoo rakkaalle runoystävälle,
täällä yölintu sukii sulkia ihan unenpöpperöisssään,,,:)))- Pekka*
Oon tässä pitkin päevee rätnäelly
en niinkää ite runnoo vuan nuitten
ylä ja alapuolella oleviin merkkiin
tarkotusta....Ja nyt minä kekkasin että
poejat on olleet pellolla sökköö pelloomassa
mutta on tullunakkii rankkasate ja kortit
on unohtunneet sinne ja sinäkö aatolla
ajjaessa satuit ne näkemään? - *MURUKULTA*
Jokos siellä ollaan...herätty? :)
Sinun säteesi sai minut ahkeraksi,,
ajattelen, että kevyeksi touhuta!
Avasin jostain kumman syystä jopa TV ja
sieltä tuli ohjelma Kirsi Kunnaksesta,
Hymyilytti,, minulla ei vielä ole sitä
'laatikkomereä', mutta hyvällä alulla! :)))
Jotenkin tuntui kotoisesta koko 'paketti',
ehkei sitä sittenkään ole..mmm?..no,
olisi ollut varmaan mielenkiintoista tavata hänet! :)
Niin, että kiitos säteistäsi, Yölintu, tämän
ne varmaan sai aikaan ja hyvä niin! Mukavaa illan jotkoa sinne..touhuihin! :) - *MURUKULTA*
Pekka* kirjoitti:
Oon tässä pitkin päevee rätnäelly
en niinkää ite runnoo vuan nuitten
ylä ja alapuolella oleviin merkkiin
tarkotusta....Ja nyt minä kekkasin että
poejat on olleet pellolla sökköö pelloomassa
mutta on tullunakkii rankkasate ja kortit
on unohtunneet sinne ja sinäkö aatolla
ajjaessa satuit ne näkemään?*joos, Murua naurattaa* :))))
Sinä ja sun mielikuvitukses!
Siinäkö paivä on hurahtanut!?
Onhan ne saattanut olla pelaamassa,
vaan en minä mitään korteja ehdi näkeen siinä
vauhdissa,,
Katsos, kun ohrapellotkin näyttää rieskoilta,
kun tämä tylli ajaa... :D
Sitä paitsi auto on taas kuin uusi, giiltää giiltää!
Joku on ollut reipas..öhöm!
Täytyy kävästä vielä sauvoja heiluttaan, joten
sitten olen ollut tänään super-reipas vai mittee?
Sinulle kaunista iltaa ja tuota,,
saa sitä runostakin jotain sanoa.. ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
