JÄLKEESI

[[♥]]///[♥]///[[♥]]\\\[♥]\\\[[♥]]



Sinä yönä rakastin sinua
Ja ne kyyneleet olivat sinulle


Uskon -
jokin sydämessäsi sanoi
- kuulut minulle -
Ääni vain hukkui
moottorin jyrinään

Tienvarren vilja taipui
sinun jälkeesi -


Ja minä



[[♥]]///[♥]///[[♥]]\\\[♥]\\\[[♥]]

4

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yölintu**

      Voi muru sinnuu
      kuinka koskettavaa taas,
      rakkauden jälkeen
      satuttaa,
      vilja taipuu
      vaan ei katkea,
      sielunkukkaa koskettaa
      tahtois lähettää Sinulle
      rakkauden ja levollisuuden säteitä,
      *lämmin hali*

      Mukavaa illan jatkoo rakkaalle runoystävälle,
      täällä yölintu sukii sulkia ihan unenpöpperöisssään,,,:)))

      • Pekka*

        Oon tässä pitkin päevee rätnäelly
        en niinkää ite runnoo vuan nuitten
        ylä ja alapuolella oleviin merkkiin
        tarkotusta....Ja nyt minä kekkasin että
        poejat on olleet pellolla sökköö pelloomassa
        mutta on tullunakkii rankkasate ja kortit
        on unohtunneet sinne ja sinäkö aatolla
        ajjaessa satuit ne näkemään?


      • *MURUKULTA*

        Jokos siellä ollaan...herätty? :)
        Sinun säteesi sai minut ahkeraksi,,
        ajattelen, että kevyeksi touhuta!
        Avasin jostain kumman syystä jopa TV ja
        sieltä tuli ohjelma Kirsi Kunnaksesta,
        Hymyilytti,, minulla ei vielä ole sitä
        'laatikkomereä', mutta hyvällä alulla! :)))
        Jotenkin tuntui kotoisesta koko 'paketti',
        ehkei sitä sittenkään ole..mmm?..no,
        olisi ollut varmaan mielenkiintoista tavata hänet! :)
        Niin, että kiitos säteistäsi, Yölintu, tämän
        ne varmaan sai aikaan ja hyvä niin! Mukavaa illan jotkoa sinne..touhuihin! :)


      • *MURUKULTA*
        Pekka* kirjoitti:

        Oon tässä pitkin päevee rätnäelly
        en niinkää ite runnoo vuan nuitten
        ylä ja alapuolella oleviin merkkiin
        tarkotusta....Ja nyt minä kekkasin että
        poejat on olleet pellolla sökköö pelloomassa
        mutta on tullunakkii rankkasate ja kortit
        on unohtunneet sinne ja sinäkö aatolla
        ajjaessa satuit ne näkemään?

        *joos, Murua naurattaa* :))))
        Sinä ja sun mielikuvitukses!
        Siinäkö paivä on hurahtanut!?
        Onhan ne saattanut olla pelaamassa,
        vaan en minä mitään korteja ehdi näkeen siinä
        vauhdissa,,
        Katsos, kun ohrapellotkin näyttää rieskoilta,
        kun tämä tylli ajaa... :D
        Sitä paitsi auto on taas kuin uusi, giiltää giiltää!
        Joku on ollut reipas..öhöm!
        Täytyy kävästä vielä sauvoja heiluttaan, joten
        sitten olen ollut tänään super-reipas vai mittee?
        Sinulle kaunista iltaa ja tuota,,
        saa sitä runostakin jotain sanoa.. ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe