Eli kuinka paljon olette saaneet palkkaa mansikoiden myyjinä? onko palkoista jotain säädöksiä?
Vastaukset 10
- saanut
Olen ollut kahtena kesänä (eri työnantajilla)myymässä marjoja. Ekasta paikasta sain palkkaa 5,5 e tunnilta (pimeenä, mutta olin niin nuori etten tajunnut sitä) ja toisesta paikasta 7 e.
- mansikkatyttö 92
palkka on TESin mukaan 12,18 euroa/tunti. tämän voi vaatia myös jälkikäteen kolmen vuoden aikana työsuhteen päättymisestä. liiton lakimiehet hoitivat omalta osaltani homman talteen.
- manzikan
mansikkatyttö 92 kirjoitti:
palkka on TESin mukaan 12,18 euroa/tunti. tämän voi vaatia myös jälkikäteen kolmen vuoden aikana työsuhteen päättymisestä. liiton lakimiehet hoitivat omalta osaltani homman talteen.
myynnistä 12.18 tunti.
sen minäkin uskon
- maksettiin
7,15 euroa tunnilta (sunnuntaina tuplapalkka) ja 12,5% lomakorvausta, maaseutuelinkeinojen työehtosopimusta noudatettiin.
- Laiskat pois
Tee työ kunnolla tai potkin sinut metsään vartin päästä.
- mun palkka
Mun tuntipalkka on 9€. Teen 10h päivää ja kuutena päivänä viikossa. Oon tosi tyytyväinen että pääsin tähän firmaan töihin, eivät maksa mitään kitupalkkaa.
- Anonyymi
Lyhytaikainen määräaikainen mansikan yms. Myyntityöstä, 10 eur. Tunti on kohtuullinen.. T. Lauri Leo p.
- Anonyymi
Siis esim. 20 pv myyntityöstä. 10 eur. Tunti on kohtuullinen. Lauri Leo p
- Anonyymi
KLITORIS
- Anonyymi
Paljon mansikan myynnissä tuntipalkat nykyisin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1721135En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45763Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27723Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137718- 44679
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l221669- 67635
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164602Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36600Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52580