http://www.elpronto.de/trash/haha.htm
Toi on täydellinen paikka, nautoin ktketakseni kun menin sinne ekan kerran *kierii villinä maassa* kannattaa tosissaan mennä jos haluaa oikein iisot naurut!!! *kierii maassa eikä saa henkeä naurultaan* NOI SEN SIVUN JUTUT ON NIIN MAHTAVIA!!!!!!!!!
täällä parhaat mahdolliset jutut!!!!!
7
4049
Vastaukset
- just
se sun kotisivusi?
- soma
Jos et parempaa keksinyt, niin käyhän toikin =)
Get a life, babe - Sindy
Hahaa, että oli helvetin hauskaa. Nauroin sun tyhmyydelles, kun tollasen tonne laitoit!!!!!!!
- ariM
joo olipa hyvät sivut mua eikun vaa hymyilyttänyt.jotkut nauraa helpommin.... :)
- hih hih
mua ainakin nauratti! Osoitti nimittäin oikealle siellä ja siinä istui just mun tyhmä kaveri. Nauroin ja lauloin mukana :)
- Saxet
Toi oli loistava juttu! Nauroin ihan kippurassa! Oikeesti! Siis toi on aivan loistava saitti, mailasin sen kaikille kavereille jotka ymmärtää huumorin päälle, toisin kuin eräät.. *vilkuilee ympärilleen*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va872032Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J50846- 47764
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?184728Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va34728Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35712Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke119705- 35664
Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?
Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97127648