AJATELMAT

ajattelematon

rohkenin avata uuden ketjun, kun vanha on kulman takana.Olinko liian ajattelematon ja astuinko jonkun varpaille?

20

1564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä!

      "Pelko on pahempi kuin pamahdus!"

      • Joku

        ,,,


      • kolisevat
        Joku kirjoitti:

        ,,,

        eniten.


      • Nimetön
        kolisevat kirjoitti:

        eniten.

        ...korvaa älyn ja taidot.


      • Lounat
        kolisevat kirjoitti:

        eniten.

        ...kyyneleen tullessaan ja mennessään."
        ***

        "Kun sinä synnyit,
        kaikki seisoivat ympärilläsi ja hymyilivät.

        Kun sinä kuolit,
        kaikki seisoivat ympärilläsi itkien."


    • Delfine

      Kerään ajattelemisen arvoisia ajatelmia.
      Niitä on muistikirjoissa, lippusissa ja lappusissa. Niiden lukemisesta tulee hyvä mieli.
      Tässäpä muutama mieleiseni:
      "Onneen tarvitaan kolme asiaa:jotain mitä tehdä, joku jota rakastaa ja jotain mitä toivoa."
      "Loma on sitä,ettei ole mitään tekemistä ja siihen on aikaa koko päivä."

    • Arvi#

      "Olis pitäny ajatella enste"

      • "Kun olin nuori ,arvostin viisautta, kun tulin
        vanhaksi, arvostin hyvyyttä."


      • irkku-37 kirjoitti:

        "Kun olin nuori ,arvostin viisautta, kun tulin
        vanhaksi, arvostin hyvyyttä."

        "Sanojen verkon läpi uin
        maailman katiskaan."


      • Kirveli
        satu kirjoitti:

        "Sanojen verkon läpi uin
        maailman katiskaan."

        " Elävä elämä vaatii osansa, se ei voi eikä se saa pysähtyä. " sanoi Miina Sillanpää

        joku muu on sanonut: "Olen, koska sinä Olet."


      • Kirveli kirjoitti:

        " Elävä elämä vaatii osansa, se ei voi eikä se saa pysähtyä. " sanoi Miina Sillanpää

        joku muu on sanonut: "Olen, koska sinä Olet."

        "Posti on nyt sitten Itella.

        Alko voisi olla Otella,

        joka heti selvittäisi, mistä hommassa on kysymys."


      • Helmerix
        satu kirjoitti:

        "Posti on nyt sitten Itella.

        Alko voisi olla Otella,

        joka heti selvittäisi, mistä hommassa on kysymys."

        ohdakkeita, joutuu kävelemään niillä paljain jaloin. Arabialainen sananlasku

        Aikuisenakin on lupa kasvaa vaatteistaan,
        näin on sanonut Maija Paavilainen


      • Römpötti

        Minä en kyllä jaksa lukea noita ylipitkiä ketjuja.
        Mitä järkeä on venyttää niitä vain venyttämisen vuoksi?


      • Hintriika1
        Römpötti kirjoitti:

        Minä en kyllä jaksa lukea noita ylipitkiä ketjuja.
        Mitä järkeä on venyttää niitä vain venyttämisen vuoksi?

        En tajua minäkään, miksi pitää kirjoittaa parin-kolmen sanan viestejä ilman mitään sisältöä. Niihin sopii sanonta:

        Tuuli vain huulia heiluttaa!


      • Nurkassa istunut
        Hintriika1 kirjoitti:

        En tajua minäkään, miksi pitää kirjoittaa parin-kolmen sanan viestejä ilman mitään sisältöä. Niihin sopii sanonta:

        Tuuli vain huulia heiluttaa!

        Lähimmäisenrakkaudessa voi köyhäkin olla rikas,
        ja ilman lähimmäisenrakkautta voi rikaskin olla köyhä. Augustinus


      • Pyy pivossa
        Nurkassa istunut kirjoitti:

        Lähimmäisenrakkaudessa voi köyhäkin olla rikas,
        ja ilman lähimmäisenrakkautta voi rikaskin olla köyhä. Augustinus

        kuin kymmenen oksalla.


      • Pyy pivossa kirjoitti:

        kuin kymmenen oksalla.

        Olen tehnyt paljon tyhmyyksiä ja aion tehdä niitä myös vastaisuudessa. Ne ovat elämän suola.


      • onkkelis
        Ramoona1 kirjoitti:

        Olen tehnyt paljon tyhmyyksiä ja aion tehdä niitä myös vastaisuudessa. Ne ovat elämän suola.

        " On suuri haaste oppia ottamaan jokainen päivä vastaan avoimin mieli ja aidosti uutena seikkailuna..."


      • Römpötti
        Römpötti kirjoitti:

        Minä en kyllä jaksa lukea noita ylipitkiä ketjuja.
        Mitä järkeä on venyttää niitä vain venyttämisen vuoksi?

        lupsakkaan leppoisaa, mukavan herttaista, rauhallisen rentouttavaa, nauravan hyväntuulista iltapäivää juuri Sinulle !!! toivottaa R


      • Römpötti kirjoitti:

        lupsakkaan leppoisaa, mukavan herttaista, rauhallisen rentouttavaa, nauravan hyväntuulista iltapäivää juuri Sinulle !!! toivottaa R

        samaa minäkin toivon Sinulle , koko ketjulle ja omalle peilikuvalleni myös.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      64
      618
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      532
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      91
      457
    Aihe