Äitini kuoli yli kaksi vuotta sitten,olen aistinut useita kertoja Hänen läsnäolonsa.Nyt kun tyttäreni perheineen oli matkalla äitini koti kaupugissa.Sain paljon kuvia sähköpostissa.Niitä selailin ja kuva jossa tyttäreni istui mummin lempipuistossa.sai aikaan voimakkaan tunteen silmät vuosi vettä ja minä itkin..en kuvia katsellessa ajtellut äitiäni.Luulen että äitini oli puistossa tyttären perheen kanssa ja se välitty jotenkin siitä kuvasta.Äitini eli pitkän ja hyvän elämän ja hänen poismenonsa oli sairauden takia kaikille helpotus.Muistelen häntä kiitotsella
yliluonollistako???
huuhailu
1
710
Vastaukset
- ei?
Ajattelen, että kuvaamasi tuntemukset ja oma selityksesi niille voi olla aivan hyvin totta. Tässä maailmankaikeudessa on paljon asioita joita emme näe, mutta jonka voimme aistia, jos olemme auki ja vastaanottavaisia. Uskon, että äitisi sieluna halusi välittää terveisensä ja rakkautensa sinulle ja vaikka tietoinen mielesi sitä ei ymmärtänytkään, sielusi otti viestin vastaan.
Rakkautta sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304136Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1122614Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121382- 481159
- 771065
- 59933
- 45926
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58911