Mistä /millaiset taakkatelineet/suksiboksin olette hankkineet Grand Vitaraan (vm. 2007)?
Jälleenmyyjällä taakkatelineet maksoivat n. 200 euroa, mutta varaosaliikkeillä (netissä) vain 85 € ja 135 €.
Epäilen kyllä, ettei tuo tarjottu 85 euron teline sovi autooni, myyjä varmaankin oletti minulla olevan "avoimet" kattokaiteet.
Eli, millaiset sopivat autoon ja mistä kannattaa hankkia?
...niin, ja eikös boksin kuulu olla kokonaan katon päällä, eikä tulla edestä yli? Bokseja kun tuntuu olevan jopa 230 cm pitkiä, niin sehän tulee jo edestä yli (takana antenni rajoittaa sijoittamista kovin taakse)...
Taakkatelineet/suksiboksi Grand Vitaraan
9
2248
Vastaukset
- Boxikaan ei ongelma
Muistaakseni ostin Osaset:sitä erinomaiset telineet noin 90 egulla. Erinomainen oli palvelukin, toisin kuin Suzuki-liikkeessä, jossa vain sanottiin, että "me ei myydä varaosia".
sääli, että hyvällä autolla on noin huonoja myyjiä.
Vanha iso boksinikin kulkee hyvin GV:ssä, ei ole ongelma, jos vähän tuulilasin ylle aurinkolippaa tuleekin.- Tallukka
Tuohon "huonoon myyjään" sen verran lisää, että luovutuksessa kaksi eri myyjää kävi minulle opettamassa, että jos "nelivetovalitsimen" laittaa kohtaan "N" , niin auto on pelkästään takavetoinen...
Yritin kyllä sanoa, että "N" on ainakin automaattivaihteisessa "neutral", mutta eipä selitykseni auttaneet. Käskivät tarkastamaan ohjekirjasta kotona. Sen tein ja asiakas taisi taas kerran olla oikeassa.
Lisäksi ainakin GV:ssä on ollut vaikea ostaa lisävarusteita, kun en ole koskaan saanut nähdäkseni lisävarusteluetteloa. En ole löytänyt netistäkään. Joko en ole osannut etsiä tai sitten sitä ei siellä ole.
Kyselin mm. mitä koiraverkko maksaa (183€), mutta myyjä ei tiennyt, onko se kangasta vai metallia. - 30' pakkasta
Tallukka kirjoitti:
Tuohon "huonoon myyjään" sen verran lisää, että luovutuksessa kaksi eri myyjää kävi minulle opettamassa, että jos "nelivetovalitsimen" laittaa kohtaan "N" , niin auto on pelkästään takavetoinen...
Yritin kyllä sanoa, että "N" on ainakin automaattivaihteisessa "neutral", mutta eipä selitykseni auttaneet. Käskivät tarkastamaan ohjekirjasta kotona. Sen tein ja asiakas taisi taas kerran olla oikeassa.
Lisäksi ainakin GV:ssä on ollut vaikea ostaa lisävarusteita, kun en ole koskaan saanut nähdäkseni lisävarusteluetteloa. En ole löytänyt netistäkään. Joko en ole osannut etsiä tai sitten sitä ei siellä ole.
Kyselin mm. mitä koiraverkko maksaa (183€), mutta myyjä ei tiennyt, onko se kangasta vai metallia.samat on kokemukset täälläkin ostin uuden vitaran koeajoni perusteella...tykästyin auton ajettavuuteen ja ketteryyteen ja nyt 30 kympin pakkasilla auto on lämpimämpi kuin toi meidän C220 mersu vm.2010 mutta..mutta suzukiin lisävarusteet ne onkin jo kiven alla en löydä taakkatelineitä.. hyvän-näköisiä mistään auto on hyvä,mutta lisävarusteiden saanti....per...tä.
- www.jussinpuujapiha.fi
Biltema myy kattotelineet 39 eur sopivat suoraan kattokaiteisiin
Itsellänikin etsinnässä kattokaiteet. Käykö motonetissä myynnissä tuotenumerolla 46-0357 myytävät Mont Blanc taakkateline ReadyFit 45 alumiinitangoilla?
- suki_suki_suki
Mont Blanc on kyllä vuori, oletko varma että sen voi katolle laittaa?
- ToivoKkk
Riittävätkö Suzuki GV:n voimat enää, jos suksetkin pitää kuljettaa. Kestääkö kytkin lähdöissä?
- RauhaVV
"lähdöissä" eli tarkoitat kaupunkia latviassa. Kytkin kestää hyvin lähdöissä ja muissakin Latvian kaupungeissa.
Se on muuten Suzuki PV eikä GV. Opettele oikeinkirjoitusta. - Golffi
Mutta kuinka hyvin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä772261Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1351455- 1331452
- 1501156
- 108993
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten371919Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683