Taakkatelineet/suksiboksi Grand Vitaraan

Tallukka

Mistä /millaiset taakkatelineet/suksiboksin olette hankkineet Grand Vitaraan (vm. 2007)?

Jälleenmyyjällä taakkatelineet maksoivat n. 200 euroa, mutta varaosaliikkeillä (netissä) vain 85 € ja 135 €.

Epäilen kyllä, ettei tuo tarjottu 85 euron teline sovi autooni, myyjä varmaankin oletti minulla olevan "avoimet" kattokaiteet.

Eli, millaiset sopivat autoon ja mistä kannattaa hankkia?

...niin, ja eikös boksin kuulu olla kokonaan katon päällä, eikä tulla edestä yli? Bokseja kun tuntuu olevan jopa 230 cm pitkiä, niin sehän tulee jo edestä yli (takana antenni rajoittaa sijoittamista kovin taakse)...

9

2248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Boxikaan ei ongelma

      Muistaakseni ostin Osaset:sitä erinomaiset telineet noin 90 egulla. Erinomainen oli palvelukin, toisin kuin Suzuki-liikkeessä, jossa vain sanottiin, että "me ei myydä varaosia".

      sääli, että hyvällä autolla on noin huonoja myyjiä.

      Vanha iso boksinikin kulkee hyvin GV:ssä, ei ole ongelma, jos vähän tuulilasin ylle aurinkolippaa tuleekin.

      • Tallukka

        Tuohon "huonoon myyjään" sen verran lisää, että luovutuksessa kaksi eri myyjää kävi minulle opettamassa, että jos "nelivetovalitsimen" laittaa kohtaan "N" , niin auto on pelkästään takavetoinen...

        Yritin kyllä sanoa, että "N" on ainakin automaattivaihteisessa "neutral", mutta eipä selitykseni auttaneet. Käskivät tarkastamaan ohjekirjasta kotona. Sen tein ja asiakas taisi taas kerran olla oikeassa.

        Lisäksi ainakin GV:ssä on ollut vaikea ostaa lisävarusteita, kun en ole koskaan saanut nähdäkseni lisävarusteluetteloa. En ole löytänyt netistäkään. Joko en ole osannut etsiä tai sitten sitä ei siellä ole.

        Kyselin mm. mitä koiraverkko maksaa (183€), mutta myyjä ei tiennyt, onko se kangasta vai metallia.


      • 30' pakkasta
        Tallukka kirjoitti:

        Tuohon "huonoon myyjään" sen verran lisää, että luovutuksessa kaksi eri myyjää kävi minulle opettamassa, että jos "nelivetovalitsimen" laittaa kohtaan "N" , niin auto on pelkästään takavetoinen...

        Yritin kyllä sanoa, että "N" on ainakin automaattivaihteisessa "neutral", mutta eipä selitykseni auttaneet. Käskivät tarkastamaan ohjekirjasta kotona. Sen tein ja asiakas taisi taas kerran olla oikeassa.

        Lisäksi ainakin GV:ssä on ollut vaikea ostaa lisävarusteita, kun en ole koskaan saanut nähdäkseni lisävarusteluetteloa. En ole löytänyt netistäkään. Joko en ole osannut etsiä tai sitten sitä ei siellä ole.

        Kyselin mm. mitä koiraverkko maksaa (183€), mutta myyjä ei tiennyt, onko se kangasta vai metallia.

        samat on kokemukset täälläkin ostin uuden vitaran koeajoni perusteella...tykästyin auton ajettavuuteen ja ketteryyteen ja nyt 30 kympin pakkasilla auto on lämpimämpi kuin toi meidän C220 mersu vm.2010 mutta..mutta suzukiin lisävarusteet ne onkin jo kiven alla en löydä taakkatelineitä.. hyvän-näköisiä mistään auto on hyvä,mutta lisävarusteiden saanti....per...tä.


    • www.jussinpuujapiha.fi

      Biltema myy kattotelineet 39 eur sopivat suoraan kattokaiteisiin

    • Itsellänikin etsinnässä kattokaiteet. Käykö motonetissä myynnissä tuotenumerolla 46-0357 myytävät Mont Blanc taakkateline ReadyFit 45 alumiinitangoilla?

      • suki_suki_suki

        Mont Blanc on kyllä vuori, oletko varma että sen voi katolle laittaa?


    • ToivoKkk

      Riittävätkö Suzuki GV:n voimat enää, jos suksetkin pitää kuljettaa. Kestääkö kytkin lähdöissä?

      • RauhaVV

        "lähdöissä" eli tarkoitat kaupunkia latviassa. Kytkin kestää hyvin lähdöissä ja muissakin Latvian kaupungeissa.
        Se on muuten Suzuki PV eikä GV. Opettele oikeinkirjoitusta.


      • Golffi

        Mutta kuinka hyvin?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe