Hei,
Olisiko kellään listata muutamia (hyviä ja) edullisia majapaikkoja Istanbuliin matkaajalle. Olen menossa sinne elokuun lopulla viikoksi toisen henkilön kanssa kahdestaan.
Majapaikka voi olla hotelli tai vuokrattava asunto. Sen täytyisi olla mahd. edullinen, mutta kuitenkin sellainen, että sinne uskaltaa mennä ja on kohtalaisen keskustassa. Että paikallisiin nähtävyyksiin ja keskustaan pääsisi mahdollisimman kätevästi (mielellään kävellen).
Tieto majapaikkan ja lentokentän välisestä kulkuyhteydestä olisi myös mukava saada. Onko parempi mennä taksilla vai bussilla?
Kiitoksia vastauksista jo etukäteen.
Halpa majapaikka Istanbulista
vaeltelija
2
776
Vastaukset
- vanhoja selaamalla
Täällä on jo muutaman kerran annettu asiallisia, hyviä vinkkejä edullisesta majoituksesta. Joa et ole vielä selannut vanhoja viestejä, teepä se nyt. Zeynepin vinkit ovat ok. Jäinpä vaan taas kerran miettimään mitä mahdetaan tarkoittaa Istanbulin keskustalla. Joittenkin mielestä sitä ei ole, mutta lienee sillä tarkoitetaan Taksimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as983792Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna373263- 603219
- 683039
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)682894Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.672819On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle632524Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802331- 692168
- 452162