Skansen

tyyty

Miten iso paikka tuo Skansen on? Onko se oikeesti käymisen arvoinen paikka?
Asiallisia kommentteja kiitos!

4

6899

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuolta.

http://www.skansen.se/ ,
      niin voit päätellä, mikä arvo sillä olisi sinulle. Suomesta ei ehkä aivan vastaavaa paikkaa löydy, ehkä Seurasaari eläimillä täydennettynä olisi lähellä.
      Vieressä olisi sitten myös Grönalundin huvipuisto, jos mahdollisesti arvostat vetkuttimia.

• etten

ole jo katsonut?? Onhan se hieman eri asia netistä jotain paikkaa katsastaa kuin lukea jonkun omakohtaisia kokemuksia!!!

• meni meillä,

tultiin Citystä lautalla Djurgårdenin rantaan. Vasamuseet ja Nordiska Museet kierreltiin, sitten käveltiin Skansenille, sielläkään ei joka paikassa ehditty käydä. Sää suosi meitä. Eniten arvostin sitä, että vaikka väkeä oli runsaasti, jonoja siisteihin vessoihin tai ravitsemuspisteisiin ei juuri ollut. Istumapaikkojakin riittävästi, varjossa ja auringossa. "Keskustorilla" hana, josta sai ottaa pulloihinsa vettä ihan ilmaiseksi.

Näkemistä ja kokemista joka lähtöön. Gröna Lundiin tehtiin sitten vielä eri reissu. Bonuksena meillä kansallispäivän viettoon tullut kuninkaallinen perhe, mikä nähtiin ihan läheltä.

Jos olette Tukholmassa pidempään, Tukholmakortti kannattaa ottaa. Matkustaminen ja sisäänpääsyt tulevat sillä halvemmiksi.

• riippuupi

Kerran kannattaa käydä Skansenilla, toista kertaa siitä ei jaksa innostua, kun ei ne eri maakuntien vanhat talot jaksa niin paljon innostaa.
      Itse olen käynyt 4 kertaa siellä ja 15v. tauon jälkeen tuli tehtyä "päivityskierros" pari viikkoa sitten ja ei siellä ei ollut mitään uutta, eikä junnukaan innostunut kuin telmivistä karhuista.

Ehkä tuonne Skansenille varaat 2-3h ja samalla nurkalla sitten paljon paremi Wasa-paatti ja jos aikaa jää niin Nordisk Museum tai Grönä Lund.

Ja jos "viikkarilla" meet, niin tuo lautta vanhan kaupungin Slussenin puoleisesta päästä paras kulkuyhteys (kävellen Slussenille).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      6019
    2. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      47
      4015
    3. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      131
      4003
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3763
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2958
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2547
    7. 33
      2329
    8. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2244
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2131
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      449
      1844
    Aihe