6PPC- USA

joo joo

Millainen tuo kyseinen kalibeeri on?
Sopisikohan kyseinen kalibeeri lintumetsälle vai repiikö linnut täysin hajalle? Ja mistä tuohon saisi panoksia?

5

4465

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tumi Viänäne

Patruunoeta kyllä löötyy joskaa ee kaekista puotiloesta. Lattoominen talloovellista ku hommoot hylsymuokkaassarjan. Aehioeta suap rynkkyje hylsyistä.

• Teerestäjä

Hei
      Olen käyttänyt 6ppc kaliperista SAKOn pyssyä lintumetsällä jo kymmenisen vuotta. On parempi kuin edellinen 222. Ei revi, on vakaa sekä tarkka ja todella hyvä lintukivääri . Ongelma on tänään, että SAKO ei valmista pyssyä, vanhoja kyllä löytyy. SUURI ONGELMA ON PANOKSET...niitä ei saa nyt mistään kun SAKO lopetti niiden (reikäpäät) valmistamisen. Toivottavasti nyt kuitenkin alkaisivat valmistaa kun onhan meitä tarvitsijoita...hiukan jää negatiivinen maine SAKOsta josko näin menettelevät.
      terveisin

• Anonyymi

Itselläni on ollut jo vuosia Sakon valmistama 6 PPC USA. Huipputarkka ase, ja laukaisu etuvedollinen. Reikäpäät repivät alle 150 metrin matkalta. Lintupanokset olen tehnyt itse Hornadyn 80 grainin (5.2 grammaa) luotiin. Nyt tilanne onkin haastava, koska Hornady ei valmista kyseistä luotia. Ei ole valmistanut viiteen vuoteen. Mistään ei saa enää em. luotia. Seuraava luoti on 5.8 grammainen ja se ei vakaudu kunnolla. Ei tarkka. Piippu pitäisi vaihtaa eri rihlankierteiseen (10). Harmittaa. Reikäpääluoteja kyllä löytyy. Ne on tarkoitettu kasa-ammuntaan.
        Kullervo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselläni on ollut jo vuosia Sakon valmistama 6 PPC USA. Huipputarkka ase, ja laukaisu etuvedollinen. Reikäpäät repivät alle 150 metrin matkalta. Lintupanokset olen tehnyt itse Hornadyn 80 grainin (5.2 grammaa) luotiin. Nyt tilanne onkin haastava, koska Hornady ei valmista kyseistä luotia. Ei ole valmistanut viiteen vuoteen. Mistään ei saa enää em. luotia. Seuraava luoti on 5.8 grammainen ja se ei vakaudu kunnolla. Ei tarkka. Piippu pitäisi vaihtaa eri rihlankierteiseen (10). Harmittaa. Reikäpääluoteja kyllä löytyy. Ne on tarkoitettu kasa-ammuntaan.
        Kullervo

Kannattaako jatkaa 12 vuotta vanhaa keskustelua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaako jatkaa 12 vuotta vanhaa keskustelua?

No kannattaa, Olkkoselta löytyy vakautuvaa VJP-lintuluotia tuohon pyssyyn. Jotain 65gr luokkaa ja käy hyvin, omat lataukseni noin sentin kasaa 300m.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-rautu korvaamaan kirjolohi

Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n
      Maailman menoa
      34
      2478
    2. Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin

Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj
      Maailman menoa
      107
      2376
    3. Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä

Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk
      Tv-sarjat
      26
      1479
    4. Oot tosi epätavallinen

ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.
      Ikävä
      49
      1247
    5. Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta

Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o
      Maailman menoa
      33
      1192
    6. Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä

Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o
      Ikävä
      30
      996
    7. Etkö voi antaa edes vihjettä mulle?

Minkä vain me tiedettäisiin? Naiselta miehelle.
      Ikävä
      73
      942
    8. Muistatko? Maisa Torppa jakso räjäytti Veitolan somen: "epäaitoa ja teeskentelyä"...

Maisa Torppa täyttää tänään 35 vuotta, onnea! Maria Veitola vieraili Yökylässä-ohjelmassa aikansa kohujulkkis Maisa To
      Suomalaiset julkkikset
      11
      881
    9. Terveisiä lintutornilta

Viipurista nousee kauhea savupatsas. Miksi ?
      Maailman menoa
      37
      790
    10. Kaksi viikkoa enää Rakas...

Tietäisinpä miten toimia...
      Ikävä
      53
      785
    Aihe