6PPC- USA

joo joo

Millainen tuo kyseinen kalibeeri on?
Sopisikohan kyseinen kalibeeri lintumetsälle vai repiikö linnut täysin hajalle? Ja mistä tuohon saisi panoksia?

5

4490

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tumi Viänäne

Patruunoeta kyllä löötyy joskaa ee kaekista puotiloesta. Lattoominen talloovellista ku hommoot hylsymuokkaassarjan. Aehioeta suap rynkkyje hylsyistä.

• Teerestäjä

Hei
      Olen käyttänyt 6ppc kaliperista SAKOn pyssyä lintumetsällä jo kymmenisen vuotta. On parempi kuin edellinen 222. Ei revi, on vakaa sekä tarkka ja todella hyvä lintukivääri . Ongelma on tänään, että SAKO ei valmista pyssyä, vanhoja kyllä löytyy. SUURI ONGELMA ON PANOKSET...niitä ei saa nyt mistään kun SAKO lopetti niiden (reikäpäät) valmistamisen. Toivottavasti nyt kuitenkin alkaisivat valmistaa kun onhan meitä tarvitsijoita...hiukan jää negatiivinen maine SAKOsta josko näin menettelevät.
      terveisin

• Anonyymi

Itselläni on ollut jo vuosia Sakon valmistama 6 PPC USA. Huipputarkka ase, ja laukaisu etuvedollinen. Reikäpäät repivät alle 150 metrin matkalta. Lintupanokset olen tehnyt itse Hornadyn 80 grainin (5.2 grammaa) luotiin. Nyt tilanne onkin haastava, koska Hornady ei valmista kyseistä luotia. Ei ole valmistanut viiteen vuoteen. Mistään ei saa enää em. luotia. Seuraava luoti on 5.8 grammainen ja se ei vakaudu kunnolla. Ei tarkka. Piippu pitäisi vaihtaa eri rihlankierteiseen (10). Harmittaa. Reikäpääluoteja kyllä löytyy. Ne on tarkoitettu kasa-ammuntaan.
        Kullervo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itselläni on ollut jo vuosia Sakon valmistama 6 PPC USA. Huipputarkka ase, ja laukaisu etuvedollinen. Reikäpäät repivät alle 150 metrin matkalta. Lintupanokset olen tehnyt itse Hornadyn 80 grainin (5.2 grammaa) luotiin. Nyt tilanne onkin haastava, koska Hornady ei valmista kyseistä luotia. Ei ole valmistanut viiteen vuoteen. Mistään ei saa enää em. luotia. Seuraava luoti on 5.8 grammainen ja se ei vakaudu kunnolla. Ei tarkka. Piippu pitäisi vaihtaa eri rihlankierteiseen (10). Harmittaa. Reikäpääluoteja kyllä löytyy. Ne on tarkoitettu kasa-ammuntaan.
        Kullervo

Kannattaako jatkaa 12 vuotta vanhaa keskustelua?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaako jatkaa 12 vuotta vanhaa keskustelua?

No kannattaa, Olkkoselta löytyy vakautuvaa VJP-lintuluotia tuohon pyssyyn. Jotain 65gr luokkaa ja käy hyvin, omat lataukseni noin sentin kasaa 300m.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      415
      3074
    2. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      69
      2377
    3. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      78
      2019
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      122
      1741
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      143
      1637
    6. Minkä ikäinen

on kaipaamasi ihminen? Minä vuonna syntynyt?
      Ikävä
      71
      1243
    7. Raiskaukset loppumaan?

Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön
      Sinkut
      291
      1077
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      1049
    9. Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!

Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li
      Euroviisut
      13
      1043
    10. 41
      899
    Aihe