6PPC- USA

joo joo

Millainen tuo kyseinen kalibeeri on?
Sopisikohan kyseinen kalibeeri lintumetsälle vai repiikö linnut täysin hajalle? Ja mistä tuohon saisi panoksia?

5

4550

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tumi Viänäne

      Patruunoeta kyllä löötyy joskaa ee kaekista puotiloesta. Lattoominen talloovellista ku hommoot hylsymuokkaassarjan. Aehioeta suap rynkkyje hylsyistä.

    • Teerestäjä

      Hei
      Olen käyttänyt 6ppc kaliperista SAKOn pyssyä lintumetsällä jo kymmenisen vuotta. On parempi kuin edellinen 222. Ei revi, on vakaa sekä tarkka ja todella hyvä lintukivääri . Ongelma on tänään, että SAKO ei valmista pyssyä, vanhoja kyllä löytyy. SUURI ONGELMA ON PANOKSET...niitä ei saa nyt mistään kun SAKO lopetti niiden (reikäpäät) valmistamisen. Toivottavasti nyt kuitenkin alkaisivat valmistaa kun onhan meitä tarvitsijoita...hiukan jää negatiivinen maine SAKOsta josko näin menettelevät.
      terveisin

      • Anonyymi

        Itselläni on ollut jo vuosia Sakon valmistama 6 PPC USA. Huipputarkka ase, ja laukaisu etuvedollinen. Reikäpäät repivät alle 150 metrin matkalta. Lintupanokset olen tehnyt itse Hornadyn 80 grainin (5.2 grammaa) luotiin. Nyt tilanne onkin haastava, koska Hornady ei valmista kyseistä luotia. Ei ole valmistanut viiteen vuoteen. Mistään ei saa enää em. luotia. Seuraava luoti on 5.8 grammainen ja se ei vakaudu kunnolla. Ei tarkka. Piippu pitäisi vaihtaa eri rihlankierteiseen (10). Harmittaa. Reikäpääluoteja kyllä löytyy. Ne on tarkoitettu kasa-ammuntaan.
        Kullervo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni on ollut jo vuosia Sakon valmistama 6 PPC USA. Huipputarkka ase, ja laukaisu etuvedollinen. Reikäpäät repivät alle 150 metrin matkalta. Lintupanokset olen tehnyt itse Hornadyn 80 grainin (5.2 grammaa) luotiin. Nyt tilanne onkin haastava, koska Hornady ei valmista kyseistä luotia. Ei ole valmistanut viiteen vuoteen. Mistään ei saa enää em. luotia. Seuraava luoti on 5.8 grammainen ja se ei vakaudu kunnolla. Ei tarkka. Piippu pitäisi vaihtaa eri rihlankierteiseen (10). Harmittaa. Reikäpääluoteja kyllä löytyy. Ne on tarkoitettu kasa-ammuntaan.
        Kullervo

        Kannattaako jatkaa 12 vuotta vanhaa keskustelua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaako jatkaa 12 vuotta vanhaa keskustelua?

        No kannattaa, Olkkoselta löytyy vakautuvaa VJP-lintuluotia tuohon pyssyyn. Jotain 65gr luokkaa ja käy hyvin, omat lataukseni noin sentin kasaa 300m.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1840
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      786
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      750
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      651
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      579
    9. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    10. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      485
    Aihe