Millainen tuo kyseinen kalibeeri on?
Sopisikohan kyseinen kalibeeri lintumetsälle vai repiikö linnut täysin hajalle? Ja mistä tuohon saisi panoksia?
6PPC- USA
5
4551
Vastaukset
- Tumi Viänäne
Patruunoeta kyllä löötyy joskaa ee kaekista puotiloesta. Lattoominen talloovellista ku hommoot hylsymuokkaassarjan. Aehioeta suap rynkkyje hylsyistä.
- Teerestäjä
Hei
Olen käyttänyt 6ppc kaliperista SAKOn pyssyä lintumetsällä jo kymmenisen vuotta. On parempi kuin edellinen 222. Ei revi, on vakaa sekä tarkka ja todella hyvä lintukivääri . Ongelma on tänään, että SAKO ei valmista pyssyä, vanhoja kyllä löytyy. SUURI ONGELMA ON PANOKSET...niitä ei saa nyt mistään kun SAKO lopetti niiden (reikäpäät) valmistamisen. Toivottavasti nyt kuitenkin alkaisivat valmistaa kun onhan meitä tarvitsijoita...hiukan jää negatiivinen maine SAKOsta josko näin menettelevät.
terveisin- Anonyymi
Itselläni on ollut jo vuosia Sakon valmistama 6 PPC USA. Huipputarkka ase, ja laukaisu etuvedollinen. Reikäpäät repivät alle 150 metrin matkalta. Lintupanokset olen tehnyt itse Hornadyn 80 grainin (5.2 grammaa) luotiin. Nyt tilanne onkin haastava, koska Hornady ei valmista kyseistä luotia. Ei ole valmistanut viiteen vuoteen. Mistään ei saa enää em. luotia. Seuraava luoti on 5.8 grammainen ja se ei vakaudu kunnolla. Ei tarkka. Piippu pitäisi vaihtaa eri rihlankierteiseen (10). Harmittaa. Reikäpääluoteja kyllä löytyy. Ne on tarkoitettu kasa-ammuntaan.
Kullervo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselläni on ollut jo vuosia Sakon valmistama 6 PPC USA. Huipputarkka ase, ja laukaisu etuvedollinen. Reikäpäät repivät alle 150 metrin matkalta. Lintupanokset olen tehnyt itse Hornadyn 80 grainin (5.2 grammaa) luotiin. Nyt tilanne onkin haastava, koska Hornady ei valmista kyseistä luotia. Ei ole valmistanut viiteen vuoteen. Mistään ei saa enää em. luotia. Seuraava luoti on 5.8 grammainen ja se ei vakaudu kunnolla. Ei tarkka. Piippu pitäisi vaihtaa eri rihlankierteiseen (10). Harmittaa. Reikäpääluoteja kyllä löytyy. Ne on tarkoitettu kasa-ammuntaan.
KullervoKannattaako jatkaa 12 vuotta vanhaa keskustelua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaako jatkaa 12 vuotta vanhaa keskustelua?
No kannattaa, Olkkoselta löytyy vakautuvaa VJP-lintuluotia tuohon pyssyyn. Jotain 65gr luokkaa ja käy hyvin, omat lataukseni noin sentin kasaa 300m.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394