lukevat Anni Swanin kirjasarjaa?
Tottialmen perillinen
Iiris rukka
Ollin oppivuodet
Pikkupappilassa
Ulla ja Mark
Sara ja Sarri
Sara ja Sarri matkustavat
Me kolme ja Ritvan suojatit
Pauli on koditon
Arnellin perhe
Ensimmäinen ilmestyi 1914 ja viimeinen sarjasta 1949.
Löysin taas hyllystäni nämä ja muistan tunteet ja tunnelman lukiessani silloin niitä sekä nyt,aika samankaltainen olo.Kuin paluu viattomuuteen ;)
Nostalgiaa!Oi,varhaisnuoruus!
Vieläkö varhaisnuoret
4
680
Vastaukset
- SerpeNTiina
ainakaan ole kiinnostuneet jos tietävät edes tällaisista kirjoista:( surullista.
Nämä ovat niin viattomia tähän nykyiseen aikaan.Yhyy.....- Delfine
..kyky eläytyä ja syventyä kirjoihin tuntuu kadonneen lasten ja nuorten elämästä.
Mieluummin pelataan rajuja tietokonepeljä tai katsotaan tv-sarjoja jotka ovat aikuisten maailmaan liittyviä.
- parempaa kirjallisuutta har...
Joku tuossa kirjoitti, että nykyään pelataan mieluummin rajuja tietokonepelejä, mutta ei ihan näinkään. (Mikäli oikein muistan, )olen kerran lukenut jonkin Anni Swanin teoksen, enkä pitänyt siitä.
Oletteko lukeneet mitään Kurt Vonnegutin kirjoja?
Tahi Irving Stonen kirjoittamia mahtavia elämäkertoja?
9-vuotiaana luin myös kirjan Maun fysiologia, jonka tekijää en muista.
Miksi siis lukea Anni Swanin kirjoja kun parempaakin on tarjolla? - Nimetön
Itse olen lukenut kaksi kirjaa, Ollin oppivuodet, ja Pauli on koditon, ja ne ovat mahtavia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654450Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553493Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073207Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972144Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361793Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201751- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446