Kannattaako lähteä marraskuun alkupuolella Sousseen jos tarkoitus on ottaa aurinkoa ja uida meressä? Onko tuohon aikaan vielä lämmintä? Kaikki kokemukset keleistä tuohon aikaan ovat tervetulleita.
Soussen sää marraskuussa?
5
2161
Vastaukset
- ennemmin
kannattaako mennä ylipäätänsä Tunisiaan. Itse olen matkustellut paljon n. 3-6krtaa vuodessa tulee tehtyä reissua, työn ja vapaa-ajan puolesta, ja sanon suoraan että Tunisia on tähän asti ollut kaikkein surkein lomakohde missä olen ikinä ollut. Tai korjataan: kohde voisi olla hyvä mutta ne ihmiset...Jos joku ei pidä Turkista tai heidän tavastaan tyrkyttää ja tuppautua joka väliin niin menkää ihmeessä Tunisiaan siellä on vielä hauskempaa.
Jos todellakin haluaa vain istua altaalla ja käydä illalla syömässä niin silloin nippa nappa menee, mutta kaupungilla ja muualla et saa hetkeäkään rauhaa.
En suosittele kenellekkään. Halvat matkat toki, mutta jos on budjetista kiinni ja haluat lämpimään niin silloin ennemmin vaikka Bulgariaan, Kroatiaan, Romaniaan onhan noita muitakin lämpimiä ja edullisia kohteita ja ei tarvitse edes kauas lähteä. Ennemmin menisin vaikka Turkkiin kuin Tunisiaan. - miiinä
Sää voi olla hyvinkin vaihtelevaa,mutta keskimäärin siinä 20 molemmin puolin lämpötila keikkuu.Merivesi n.17-20 asteista.Ihanteelinen keli pitkille rantakävelyille.Suosittelen.
- Matkustellut
Ei Tunisia niin huono paikka ole kuin edellä sai lukea.Olemme olleet siellä muutaman kerran eikä meillä ole isommin moittimista niin Soussesta kuin Monastiristakaan.Maassa maan tavalla tai....
Marraskuussa saattaa olla melko tuulista mutta kuitenkin melko lämmintä,sellaista Suomen kesäkeliä lämmön suhteen.Rannalla hiekka voi lennellä mutta onhan siellä suojaseiniä jonka taakse voi mennä pahimmalta hiekalta.
Eikun matkaan ja hakemaan kokemuksia!!!!!!
- myös olen
lähdössä marraskuussa tunisiaan!!
Sää pitäisi olla niin kuin edellä mainittiin,suomen kesän kaltainen marraskuussa.
Tosin kaikki me olemme "sääherran" armoilla,joten ei sitä koskaan tiedä. mutta loma on aina loma!
Ehkä nähdään! :)- ei taida ennustukset aina osua
Olin vuosi sitten lokakuun puolivälissä Soussessa, ja lämpimämpää olisi saanut olla. Kuulin suomalaiselta kosmetoloogilta, joka on asunut siellä pitkään, että sää oli tavanomaista viileämpää. Serkkuni perheineen oli taas ollut Soussessa eräänä vuonna joulukuussa( joululomalla) ja kertoi sään olleen tosi lämmin. Olivat uineet meressä koko perhe ja sortseissa oli hyvin tarennut.Eli ihan taitaa olla tuurista kiinni.
Itsekkin pähkäilen, että ellen syyskuussa onnistu pääsemään reissuun, lähtisinkö sitten marraskuun alussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628