CYBER RELAX HIEROMATUOLI

Iikkuli

Moi ihmiset!!!Kuntosalillani aivan mahtava hieromatuoli Cyber relax.Osaako kukaan neuvoa miten saisin kotiini samanlaisen-maksaa varmasti maltaita, mutta....

14

6175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Just...

      Sitä saa GOOGLESTA!!!!!!!!

      • Iikkuli

        ..saa tietoa MISTÄ voisi ostaa ja ainakaan hintaa en ole blokannut mistään...infoa, infoa!!!!


      • Just...
        Iikkuli kirjoitti:

        ..saa tietoa MISTÄ voisi ostaa ja ainakaan hintaa en ole blokannut mistään...infoa, infoa!!!!

        Otetaan se puhelin ja soitetaan sinne KUNTOSALILLE!


      • kapo
        Iikkuli kirjoitti:

        ..saa tietoa MISTÄ voisi ostaa ja ainakaan hintaa en ole blokannut mistään...infoa, infoa!!!!

        tässä olis yhen firman osote kyseleppä sieltä. ite sain hyvää ja asiantuntevaa palvelua ja hinnat heti selvillä.

        www.wellrest.fi


    • passap

      monipuolisempi on laite, jota voit käyttää kotonasi, omalla tuolillasi. Lisäksi sen voit
      kuljettaa vaikka työpaikallesi ja käyttää vaikka
      autossa.Hieroo koko kehon, kallonpohjasta jalkapohjaan. Tästä on kokemusta jo 22 vuoden ajalta.
      Takuu laitoskäytössäkin 5 vuotta. Voit saada
      vaikka maksutta koekäyttöön. Otappa yhteys
      [email protected]

    • löytyy,,
      • Robotman

        Aidot ja alkuperäiset Japanissa vuodesta 1962 lähtien valmistetut hierovat tuolit lyödät seuraavasta osoitteesta:
        www.inada.fi
        Edustajat tuoleille löytyy ympäri suomea, jossa tuoleja pääsee testaamaan...


    • Ike

      Hei,
      kysyit Cyper Relax- terapiatuolista. Josvoin vielä auttaa, niin ota yhteyttä

    • Fuji EC-3700

      Tästä www.fujituolit.fi

      • letena

        tutkin itse samaa asiaa, sillä kuten aiemmassa ketjussa mainitsinkin, messuilla törmäsin Casadan tuoleihin ja tykästyin.
        itse satsaan mielummin euroopplaiseen laatuun.


    • Masza

      Jos ostat tuolia, katso että huolto pelaa. Monet myyvät halvalla, mutta entä jos jotain tulee tuoliin.
      Osta mistä tahansa, mutta tunnettuja.

      inada, fuji, keyton, irest, on suomessa isoja. ainakin viimeisemmän tuoleja näkyy olevan siellä sun täällä.

    • edullisesti

      Hei, jos haluat Fuji Cyper Relax terapiatuolin, niin yksi löytyy kohtuu hintaa. Soittele 040 5956465

    • Maaritti

      No kuinkas sattuikaan,minä joudun luopumaan juuri sellaisesta mahtavasta tuolista.Joten jos kiinnostaa,niin minulla olisi sellainen tosi vähän käytetty myytävänä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10762
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3053
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      207
      2871
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2147
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1719
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1666
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1607
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1553
    10. 83
      1516
    Aihe