Moi!
Onko kokemuksia Auton vuokraamisesta Balilla? Kuski ja auto varmasti monesti kannattavampaa mutta jos haluaa auton esimerkiksi useammaksi päiväksi? Onko kansainvälisiä vuokrausfirmoja? Luotettavuus&vakuutukset? Huijaukset? Yleisesti liikennekulttuurista, teistä, kartoista...?
Auton vuokraaminen Balilla
Che
2
544
Vastaukset
- Käynyt
En kyllä suosittele auton vuokraamista, on se liikenne sen verran hurjaa. Auto kuskin kanssa vaan ja katselemaan ehdottomasti aitoa Balia!
- Helppo Heikki
Jeah, autovuokraamoja on turistialueilla reilusti. Autokalusto on laaja, ihan uusia Corollia esim tai Suzuki pieniä maastureita.
KV-Ajokortti pitäisi olla. Ei se liikenne siellä tosiaankaan mitään ihmeellistä ole, ihan normaalia, jopa pysähtyvät punaisiin valoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987673- 1055532
- 2664738
- 494693
- 693425
- 502778
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292382- 412254