Halvat lennot Bangkokiin?

H.....

Mistä saa halvimmat lennot Bankokiin? Lähtö olis joulukuun puolen välin jälkeen ja paluu tammikuun puolessa välissä. Tällä hetkellä ebookersista olen löytänyt vain yli 1 200 euron lentoja, joten tietääkö kukaan saisko mistään alle tonnin?

16

5777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei viitsi enää

      jos et löydä niitä,niin jää kotiin.jos onnistut vaikka lipun saamaan,niin kuka opastaa sut takas himaan?

      • H.........

        Kiva kun kerroit, että linkit on monessa paikkaa. Taidan jäädä himaan.


      • Seppo V
        H......... kirjoitti:

        Kiva kun kerroit, että linkit on monessa paikkaa. Taidan jäädä himaan.

        Uusia tarjouksia Bangkokiin voi kattoa
        http://www.lentojenhinnat.info/


    • ei taida löytyä

      halpoja lentoja.joulu ja uusi vuosi kalliita aikoja matkustaa ja jengi matkustaa kuitenkin,halvalla ei tarvii edes myydä.

    • Thaimaassa asunut

      Aeroflotilla ja Turkish Airwaysilla on edullisia lentoja. Olen itse käyttänyt jälkimmäistä lentoyhtiötä. Aeroflot on varmasti vieläkin edullisempi. Käy tsekkaamassa näiden kotisivuja.

      • H...........

        Kiitos asiallisesta vinkistä!


    • bangkok.........

      katso lentokeskus.com. intiakeskus.fi

    • taalta

      www.finnair.fi

      • tai SAS

        Finnairilla halvin joulukuun 15 pvä 1500€

        kysyttiin edullisia.
        finnairin lennon voi just hyväksyä tohon 500€ hintaan,kaikki siitä ylimenevä on siitä yhtiöstä liikaa.


      • Ei jaksa selata kaikkia päi...

        Millon Finnairilla 449? Eli millä lähtö- ja tulopäivällä?


      • nimetön...
        Ei jaksa selata kaikkia päi... kirjoitti:

        Millon Finnairilla 449? Eli millä lähtö- ja tulopäivällä?

        Ensimmäinen lähtöpv ja paluussa eka näyttäs olevan nyt 06.09 - lokakuu..
        nopeasti ostamaan koska niitä ei ole enää huomenna tuohon hintaan!


      • Hansuli12345
        nimetön... kirjoitti:

        Ensimmäinen lähtöpv ja paluussa eka näyttäs olevan nyt 06.09 - lokakuu..
        nopeasti ostamaan koska niitä ei ole enää huomenna tuohon hintaan!

        Ostin juuri liput tolla hinnalla kolmelle hlö:lle lähtö 9.12 ja paluu 31.12. Olisi saanut samaan hintaan vaikka olisi ollut yli uudenvuoden... Etsivä löytää!


      • etsivä ei löydä
        Hansuli12345 kirjoitti:

        Ostin juuri liput tolla hinnalla kolmelle hlö:lle lähtö 9.12 ja paluu 31.12. Olisi saanut samaan hintaan vaikka olisi ollut yli uudenvuoden... Etsivä löytää!

        onko sun löytämäsi matkat suoria lentoja vai kestääkö 20h lentää perille?meitä ois lähössä sama määrä bangkokiin 26.12.2007-16.01.2008.oisin kiitollinen tiedoista mistä sais noin halvalla.


    • taas matkalla
    • jos voit aikaistaa lähtöä 14.12 ja paluu esim.13.01 niin.
      http://www.supersaver.fi/

      http://www.smt.fi/hakutulokset?=HELSINKI (HEL, FI)&REQ_PARAM_lennot_departCity=HELSINKI&REQ_PARAM_lennot_departCityCode=HEL&=BANGKOK (BKK, TH)&REQ_PARAM_lennot_arriveCity=BANGKOK&REQ_PARAM_lennot_arriveCityCode=BKK&departDate=tiistai 14.12.2010&REQ_PARAM_lennot_departDate=12/14/2010&arrivalDate=torstai 13.01.2011&REQ_PARAM_lennot_arrivalDate=01/13/2011&REQ_PARAM_lennot_adultCount=1&REQ_PARAM_lennot_childCount=0&REQ_PARAM_lennot_toddlerCount=0&REQ_PARAM_lennot_travelClass=E&REQ_PARAM_lenn...

      noista halvat välilaskulla 966.15€
      Finnairilla samoista osoitteista suorat Hel-Bkk-Hel 1071,74€ (päivää myöhemmin hinta on jo 1248,72?

      • en katsonut Ap kysyjän lähettämää päivämäärä ja Vuotta :(, mut kuiteskin tänään tällaisia hintoja oli
        noista paikoista.

        12pv. ja menoks minä "iha ite" ;).


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4709
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4290
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2800
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    7. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1679
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1635
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1583
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1531
    Aihe