ku mää oon ruma ja kaikki mun veljet haukkuu mua ja äiti ja isäki nekä ei oikee välitä must eli mitä teen ku tää koko elämä on täytttä paskaa
mitä
3
1776
Vastaukset
- en oo
edes mikkää läski ja olen poika ja oon simmonen aika soukka mut niin vitun ruma naamast
- Siskosisko
Kuinka vanha olet? Tuo kuulostaa just siltä murrosiän aiheuttamalta itsetunto-ongelmalta. Eli en usko että olet ruma, vaan luulet vaan niin.Ajattele positiivisesti, sitä kaikkea hyvää mikä sinulla on. Unohda huonot puolet ja ajattele hyviä. Niin minä teen. olen iloinen ja tasapainoinen, enkä pidä itseäni ehkä edes niin rumana kuin olen... :) menestyn koulussa, minulla on paljon ystäviä, en koskaan riitele muiden kuin ehkä siskoni kanssa, minulla on hyviä ja kivoja harrastuksia, joista olen jopa saanut uusi ystäviä. Ja olen vasta juuri täyttänyt 13...
- tees näi
haistata vitut niille jokka sua haukkuu..kaikki on mitä on oo oma ittes,jos et muille kelpais semmosena ku oot nii suksikoon muut suolle..nii yksinkertasta se vaa on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833940
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä992223Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?301860- 311760
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian231742Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell501587Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271527- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni81475