MAKE

**mistä?mistä?**

Moi. Osaatteko sanoa että mistä vois ostaa cars Make-rekan. Myytäviä löydän vain huutiksesta mut kait niitä jokin liike myy. Lelukaupoistakaan en ole löytänyt. Kiitos jos viitsit vastata =)

10

1710

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sellasta pientä, hieman suurempaa kuin tavis pikkuauto? vai mitä?

Anttilassa näin sellaisen.

• Nimetön

sellaista iso , jossa sisällä on muka jotain autopesua...korjaaamoa...jne. Sinne pitäis kuitenki mahtua sisään niitä autoja..

• -S-

Itse ostin pojalleni MAKE rekan Vantaan Tammiston Toys R Us -liikkeestä, ja rekka on hitusen halvempi siellä kuin BR-leluissa -> 24,90 euroa.

Huutonetissä näitä rekkoja myydään ihan järkyttävään ylihintaan, joten sieltä niitä ei ainakaan kannata ostaa.

• Isä 1980

Moro

Kiva kun kerrankin voin olla avuksi. Kolmivuotias poikani on erittäin kova CARS-fani, kuten myös isäkin. Etsiskelin itse viikon verran kyseistä Make-rekkaa Kuopion seudulta, kyselin kaupoista jne. Huomasin nuo samat huutokauppailmoitukset netissä. Helsingin Stockmannilta käskivät soittaa maahantuojalle ja niinpä otin puhelun Mattelille, josta kertoivat että kyseinen rekka tulee Suomen myyntiin vasta syyskuussa. Niinpä hautasin ajatuksen rekan ostosta ja yritin selittää asiaa pojalle. Nyt viikonloppuna olimme käymässä Helsingissä ja muistaakseni Kampin BR-lelusssa nielaisin pari ylimääräsitä kertaa kun hyllyssä oli vino pino Make-rekkoja. Innostokseltani sain kysyttyä myyjältä että miten teillä voi olla näitä kun maahantuoja sanoi ettei niitä ole vielä tuotu Suomeen. Myyjä sanoi että BR-lelulla on oma maahantuonti...

Siispä niitä rekkoja löytyy BR-lelulta. Hintaan 26.50. En tiedä missä kaikissa br:n myymälöissä rekkaa saa. Ei muuta kuin rakan ostoon.

http://www.br-lelut.fi/Start?SuccTPL=BRG2_st01TPL

• Isä 1980

Itäkeskuksen myymälä, tarkistin kuitista.Kovin on poika tykännyt rekasta kun sen eilen tuliaisena sai.BR:n myymälöissä näytti olevan muutenkin Cars-aiheisia tuotteita enemmän kuin missään muissa kaupoissa. Oli huopia, juomapulloja, laseja. Vain vaimoni mukana olo esti isommat hankinnat:)

Ja kenenkään ei tarvitse kommentoida että tuollaiset tuotteet ovat rahastusta. Tajuan sen kyllä. Minusta vaan mikään ei ole mukavampaa kuin ostaa omalle lapselle leluja sen mukaan miten kukkaro antaa periksi:) Toiset juo olutta, minä ostan lapselleni leluja ja leikin itse kaverina.

• Pakko mennä vissiin itekki käymään.
        Täällä on tää äippä tuohon Autot leffaan melkeen innostuneempi ku lapset. Ja niitä pikkuautoja oon ite yrittänyt löytää, mut aina löytyy vaan joku 1 tai 2 kun yleensä kaikki on loppuunmyyty ja tietenkin tahtoisin ne kaikki =)

• Isä 1980
        KultaSydan kirjoitti:

Pakko mennä vissiin itekki käymään.
        Täällä on tää äippä tuohon Autot leffaan melkeen innostuneempi ku lapset. Ja niitä pikkuautoja oon ite yrittänyt löytää, mut aina löytyy vaan joku 1 tai 2 kun yleensä kaikki on loppuunmyyty ja tietenkin tahtoisin ne kaikki =)

Tänäänkin menin Prismaan ruokaostoksille ja aattelin huvikseen käydä vilkaisemassa leluosastoa, olin siis itsekseen liikenteessä. Sinne olikin ilmestynyt täysi korillinen noita elokuvan autoja ja sain täydennettyä poajn kokoelmaa Kunkulla, joka on ollut kauan aikaa etsinnän alla. Joku äiti näytti hieman huvittuneelta kun se oli kahden poikansa kanssa kaivelemassa autokasaa ja suorastaan hyppäsin kiinni kunkkuun kun sen näin muiden autojen alta.

• Nimetön

Kiitos paljon hyvästä vinkistä. Pohjoisen asukkaana soitin tuonne etelämmäs BR lelukauppaan ja varasin Maken. Kesälomareissulla oleva sisareni käy sen sieltä noutamassa ja ensi viikolla saadaan Make kotiin. Ihanaa kun saa antaa lapselleen syntymäpäivälahjaksi toivotun lahjan. Meilläkin taitaa koko perhe olla hieman cars-aiheeseen höyrähtänyttä porukkaa ;) Olen samaa mieltä että kallista on mutta mihinkäs sitä mielummin ylimääräisen käyttäisi kun koko perheen ilahduttamiseen =D Lapsen ilo on itselle kaksinkertainen ilo. Oikein hyvää kesän jatkoa sinulle ja perheellesi.
        t. Alkuperäinen

• Isä 1980
        Nimetön kirjoitti:

Kiitos paljon hyvästä vinkistä. Pohjoisen asukkaana soitin tuonne etelämmäs BR lelukauppaan ja varasin Maken. Kesälomareissulla oleva sisareni käy sen sieltä noutamassa ja ensi viikolla saadaan Make kotiin. Ihanaa kun saa antaa lapselleen syntymäpäivälahjaksi toivotun lahjan. Meilläkin taitaa koko perhe olla hieman cars-aiheeseen höyrähtänyttä porukkaa ;) Olen samaa mieltä että kallista on mutta mihinkäs sitä mielummin ylimääräisen käyttäisi kun koko perheen ilahduttamiseen =D Lapsen ilo on itselle kaksinkertainen ilo. Oikein hyvää kesän jatkoa sinulle ja perheellesi.
        t. Alkuperäinen

Make rekalla on leikitty ainakin jo sen 26 euron edestä:)

• Isä 1980 kirjoitti:

Tänäänkin menin Prismaan ruokaostoksille ja aattelin huvikseen käydä vilkaisemassa leluosastoa, olin siis itsekseen liikenteessä. Sinne olikin ilmestynyt täysi korillinen noita elokuvan autoja ja sain täydennettyä poajn kokoelmaa Kunkulla, joka on ollut kauan aikaa etsinnän alla. Joku äiti näytti hieman huvittuneelta kun se oli kahden poikansa kanssa kaivelemassa autokasaa ja suorastaan hyppäsin kiinni kunkkuun kun sen näin muiden autojen alta.

Mä kans pyysin kaveria vilasemaan tuon lähimmän Prisman lelu tilanteen =) Siellä myös oli kuulemma oikein paljon autoja.

Tää äippä suuntaa sinne jahka tästä jassaa lyllertää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      204
      3085
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1590
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      92
      1442
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      88
      1342
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1304
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      148
      1206
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      120
      992
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      912
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      793
    Aihe