Eräs matkatoimisto kauppaa juliksen huoneistoa neljän tähden hotellina. Mitkään matkaoppaat eivät tunne ko. paikkaa. Onko kokemuksia viime ajoilta?
Hotelli Julis
7
1165
Vastaukset
- Yksi vain
Ainakin hotelli löytyy ok - matkojen esitteestä. Sekä matkatoimiston internetti sivuilta. Hotelli sijaitsee todella hyvässä paikassa.Kävely etäisyydellä nähtävyyksistä sekä tavarataloista. Hotelli on siisti, henkilökunta ystävällistä.Huoneistot hyvän kokoiset, varustetaso hyvä esim.tukankuivaaja,tiskikone ym.Aamiasbuffetti on kattoterassiksi muutetuksi tilaksi, hyvät näköalat.
- annikki...
Joo, taitaa olla tähdet tuulesta temmattu matkatoimiston mainokseen. Hyvä hotellihan se on, kuten sijaintikin... mutta jo hotellin palvelujen puutteista johtuen Julis ei ansaitse 3 tähteä enempää.
- käynyt
Keväällä ollessamme Prahassa majoituimme Julikseen, lähinnä sen sijainnin vuoksi.
Kaikin puolin muuten menettelevä hotelli, mutta paikallisen vedenjakeluyhtiön remontin vuoksi vedet oli katkaistu määrä-ajaksi. Tämän olisi itse asiassa pitänyt olla ohi saapuessamme hotellille, mutta vedetöntä kautta jatkuikin koko kolmen päivän reissun ajan. Ensimmäisenä iltana emme päässeet lainkaan suihkuun. Noh ajattelimme, että aamulla pääsisimme tietenkin. Eipä tullut vettä, eikun jälleen respaan kyselemään. Sinänsä ystävälliselle henkilökunnalle ei ilmeisesti oltu annettu valtuuksia palvella neljän tähden arvoisesti asiakkaitaan, sillä väliaikaisratkaisuna pääsimme tinkaamalla alemman kerroksen tyhjään single-huoneeseen käväisemään suihkussa. Tätä "tuleeko vettä" jaanausta jatkui koko oleskelumme ajan, ja lähtöaamuna saimme sentään käytyä suihkussa, kun menimme riittävän ajoissa, ennen kuin kukaan muu talossa käytti vettä...
Tällaisessa tilanteessa olisi mielestäni pitänyt hotellin tarjota toista vastaavan luokituksen majoitusta! Peseytymismahdollisuudet ovat nukkumisen jälkeen tärkeimpiä toimintoja hotellihuoneessa.
Vielä tuosta sijainnista, että Vaclavin aukiohan sinänsä on keskellä Prahaa, mutta paikka on nykyisin melko epämiellyttävä. Kaikenlaista hiipparia riittää, ja tungosta. Tunnelma ihan toinen vanhassa kaupungissa.- käynyt
Vielä täytyy valittaa ovikorttien toiminnasta, tai oikeastaan niiden toimimattomuudesta. Aika surkuhupaisaa, kun hotellihuoneeseen pääsee suunnilleen kymmenennen yrityksen jälkeen. Sama juttu väliovissa ja hississä. Moiseen takkuiluun en ole törmännyt kyllä missään muualla.
- Hiip
käynyt kirjoitti:
Vielä täytyy valittaa ovikorttien toiminnasta, tai oikeastaan niiden toimimattomuudesta. Aika surkuhupaisaa, kun hotellihuoneeseen pääsee suunnilleen kymmenennen yrityksen jälkeen. Sama juttu väliovissa ja hississä. Moiseen takkuiluun en ole törmännyt kyllä missään muualla.
Tuliko lainkaan mieleen vaihtaa hotellia???
Tarjontaahan riittää.
Ja mikäli pakettimatkailitte, kai sentään saatoitte epämukavuutenne matkanjärjestäjän tietoon korvausvaatimuksen kera?
Itse olisin hoitanut asian hieman pontevammin jo paikan päällä - ettei tarvitsisi jälkikäteen harmitella ja avautua. - käynyt
Hiip kirjoitti:
Tuliko lainkaan mieleen vaihtaa hotellia???
Tarjontaahan riittää.
Ja mikäli pakettimatkailitte, kai sentään saatoitte epämukavuutenne matkanjärjestäjän tietoon korvausvaatimuksen kera?
Itse olisin hoitanut asian hieman pontevammin jo paikan päällä - ettei tarvitsisi jälkikäteen harmitella ja avautua.Arvoisa Hiip,
hotelli oli etukäteen maksettu (internet-varausjärjestelmässä), hotelli tuskin olisi rahoja vapaaehtoisesti takaisin antanut.
Neljän tähden hotellin olisi mielestäni pitänyt ihan omaehtoisesti tarjota vastaavaa majoitusta.
Mikäli tämän hintaluokan hotellissa ei saa vastinetta rahoilleen (loistavaa palvelua), miksi maksaa hostellia enempää (olen majoittunut lukuisissa hostelleissa ja pensionaateissa myös Prahassa)?
Kuten sanottua tuollaisilla taksoilla ei pitäisiä joutua pistämään rikkaa ristiin. Tarkoitus ei kuitenkaan ollut ruikuttaa, matka oli ja meni, ei oikeastaan juurikaan harmita enää. Tarkoitus oli lähinnä varoittaa ko. majapaikasta, koska kyseessä on kuitenkin suomalaistenkin pakettimatkanjärjestäjien suosima "luksushotelli." Parempiakin vaihtoehtoja taatusti löytyy pilvin pimein. - matkatoimistot
käynyt kirjoitti:
Arvoisa Hiip,
hotelli oli etukäteen maksettu (internet-varausjärjestelmässä), hotelli tuskin olisi rahoja vapaaehtoisesti takaisin antanut.
Neljän tähden hotellin olisi mielestäni pitänyt ihan omaehtoisesti tarjota vastaavaa majoitusta.
Mikäli tämän hintaluokan hotellissa ei saa vastinetta rahoilleen (loistavaa palvelua), miksi maksaa hostellia enempää (olen majoittunut lukuisissa hostelleissa ja pensionaateissa myös Prahassa)?
Kuten sanottua tuollaisilla taksoilla ei pitäisiä joutua pistämään rikkaa ristiin. Tarkoitus ei kuitenkaan ollut ruikuttaa, matka oli ja meni, ei oikeastaan juurikaan harmita enää. Tarkoitus oli lähinnä varoittaa ko. majapaikasta, koska kyseessä on kuitenkin suomalaistenkin pakettimatkanjärjestäjien suosima "luksushotelli." Parempiakin vaihtoehtoja taatusti löytyy pilvin pimein.Jos joku hotelli on suomalaisen matkatoimiston listoilla, se ei kyllä ole mikään laadun tae. Itse olemme tämän muutamalla pakettimatkalla omakohtaisestikin huomanneet.
Ja OK-matkathan tunnetusti muutenkin käyttää heikompitasoisia hotelleja kuin muut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291807
Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa
Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.781667Ikävöimäsi henkilön ikä
Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie561303- 691131
Tiedätkö autereen?
Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen8789- 2775
- 45757
Oli kyl kunnon reissu
Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻10749- 41725
Plösö ja synttäriruusut
Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?150702