Eräs matkatoimisto kauppaa juliksen huoneistoa neljän tähden hotellina. Mitkään matkaoppaat eivät tunne ko. paikkaa. Onko kokemuksia viime ajoilta?
Hotelli Julis
7
1203
Vastaukset
- Yksi vain
Ainakin hotelli löytyy ok - matkojen esitteestä. Sekä matkatoimiston internetti sivuilta. Hotelli sijaitsee todella hyvässä paikassa.Kävely etäisyydellä nähtävyyksistä sekä tavarataloista. Hotelli on siisti, henkilökunta ystävällistä.Huoneistot hyvän kokoiset, varustetaso hyvä esim.tukankuivaaja,tiskikone ym.Aamiasbuffetti on kattoterassiksi muutetuksi tilaksi, hyvät näköalat.
- annikki...
Joo, taitaa olla tähdet tuulesta temmattu matkatoimiston mainokseen. Hyvä hotellihan se on, kuten sijaintikin... mutta jo hotellin palvelujen puutteista johtuen Julis ei ansaitse 3 tähteä enempää.
- käynyt
Keväällä ollessamme Prahassa majoituimme Julikseen, lähinnä sen sijainnin vuoksi.
Kaikin puolin muuten menettelevä hotelli, mutta paikallisen vedenjakeluyhtiön remontin vuoksi vedet oli katkaistu määrä-ajaksi. Tämän olisi itse asiassa pitänyt olla ohi saapuessamme hotellille, mutta vedetöntä kautta jatkuikin koko kolmen päivän reissun ajan. Ensimmäisenä iltana emme päässeet lainkaan suihkuun. Noh ajattelimme, että aamulla pääsisimme tietenkin. Eipä tullut vettä, eikun jälleen respaan kyselemään. Sinänsä ystävälliselle henkilökunnalle ei ilmeisesti oltu annettu valtuuksia palvella neljän tähden arvoisesti asiakkaitaan, sillä väliaikaisratkaisuna pääsimme tinkaamalla alemman kerroksen tyhjään single-huoneeseen käväisemään suihkussa. Tätä "tuleeko vettä" jaanausta jatkui koko oleskelumme ajan, ja lähtöaamuna saimme sentään käytyä suihkussa, kun menimme riittävän ajoissa, ennen kuin kukaan muu talossa käytti vettä...
Tällaisessa tilanteessa olisi mielestäni pitänyt hotellin tarjota toista vastaavan luokituksen majoitusta! Peseytymismahdollisuudet ovat nukkumisen jälkeen tärkeimpiä toimintoja hotellihuoneessa.
Vielä tuosta sijainnista, että Vaclavin aukiohan sinänsä on keskellä Prahaa, mutta paikka on nykyisin melko epämiellyttävä. Kaikenlaista hiipparia riittää, ja tungosta. Tunnelma ihan toinen vanhassa kaupungissa.- käynyt
Vielä täytyy valittaa ovikorttien toiminnasta, tai oikeastaan niiden toimimattomuudesta. Aika surkuhupaisaa, kun hotellihuoneeseen pääsee suunnilleen kymmenennen yrityksen jälkeen. Sama juttu väliovissa ja hississä. Moiseen takkuiluun en ole törmännyt kyllä missään muualla.
- Hiip
käynyt kirjoitti:
Vielä täytyy valittaa ovikorttien toiminnasta, tai oikeastaan niiden toimimattomuudesta. Aika surkuhupaisaa, kun hotellihuoneeseen pääsee suunnilleen kymmenennen yrityksen jälkeen. Sama juttu väliovissa ja hississä. Moiseen takkuiluun en ole törmännyt kyllä missään muualla.
Tuliko lainkaan mieleen vaihtaa hotellia???
Tarjontaahan riittää.
Ja mikäli pakettimatkailitte, kai sentään saatoitte epämukavuutenne matkanjärjestäjän tietoon korvausvaatimuksen kera?
Itse olisin hoitanut asian hieman pontevammin jo paikan päällä - ettei tarvitsisi jälkikäteen harmitella ja avautua. - käynyt
Hiip kirjoitti:
Tuliko lainkaan mieleen vaihtaa hotellia???
Tarjontaahan riittää.
Ja mikäli pakettimatkailitte, kai sentään saatoitte epämukavuutenne matkanjärjestäjän tietoon korvausvaatimuksen kera?
Itse olisin hoitanut asian hieman pontevammin jo paikan päällä - ettei tarvitsisi jälkikäteen harmitella ja avautua.Arvoisa Hiip,
hotelli oli etukäteen maksettu (internet-varausjärjestelmässä), hotelli tuskin olisi rahoja vapaaehtoisesti takaisin antanut.
Neljän tähden hotellin olisi mielestäni pitänyt ihan omaehtoisesti tarjota vastaavaa majoitusta.
Mikäli tämän hintaluokan hotellissa ei saa vastinetta rahoilleen (loistavaa palvelua), miksi maksaa hostellia enempää (olen majoittunut lukuisissa hostelleissa ja pensionaateissa myös Prahassa)?
Kuten sanottua tuollaisilla taksoilla ei pitäisiä joutua pistämään rikkaa ristiin. Tarkoitus ei kuitenkaan ollut ruikuttaa, matka oli ja meni, ei oikeastaan juurikaan harmita enää. Tarkoitus oli lähinnä varoittaa ko. majapaikasta, koska kyseessä on kuitenkin suomalaistenkin pakettimatkanjärjestäjien suosima "luksushotelli." Parempiakin vaihtoehtoja taatusti löytyy pilvin pimein. - matkatoimistot
käynyt kirjoitti:
Arvoisa Hiip,
hotelli oli etukäteen maksettu (internet-varausjärjestelmässä), hotelli tuskin olisi rahoja vapaaehtoisesti takaisin antanut.
Neljän tähden hotellin olisi mielestäni pitänyt ihan omaehtoisesti tarjota vastaavaa majoitusta.
Mikäli tämän hintaluokan hotellissa ei saa vastinetta rahoilleen (loistavaa palvelua), miksi maksaa hostellia enempää (olen majoittunut lukuisissa hostelleissa ja pensionaateissa myös Prahassa)?
Kuten sanottua tuollaisilla taksoilla ei pitäisiä joutua pistämään rikkaa ristiin. Tarkoitus ei kuitenkaan ollut ruikuttaa, matka oli ja meni, ei oikeastaan juurikaan harmita enää. Tarkoitus oli lähinnä varoittaa ko. majapaikasta, koska kyseessä on kuitenkin suomalaistenkin pakettimatkanjärjestäjien suosima "luksushotelli." Parempiakin vaihtoehtoja taatusti löytyy pilvin pimein.Jos joku hotelli on suomalaisen matkatoimiston listoilla, se ei kyllä ole mikään laadun tae. Itse olemme tämän muutamalla pakettimatkalla omakohtaisestikin huomanneet.
Ja OK-matkathan tunnetusti muutenkin käyttää heikompitasoisia hotelleja kuin muut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017433
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805018- 794849
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522679
- 402576
- 482229
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840