Terve kansalaiset!!
Jos joku on ollut viettämässä polttareita kyseisessä kaupungissa tai on kuullut hurjia huhuja, niin kertoisitko hieman kiinnostuneelle...
Thanks
Polttarit amsterdamissa
2
971
Vastaukset
- kuullut olen
Asun Brysselissä ja tänne tullaan aika lailla samat mielessä, kuin mitä Damiin mennään - kenellekään ei vaan jää epäselväksi mitä Damissa tehdään kun Brysseliä pidetään viattomampana..
Sex, drugs and rock'n'roll on tietysti kovasti kuvioissa. Täälläkin suurin osa miespuolisista polttariporukoista käy huorissa. Nämä polttariporukat ovat Iso-Britanniasta ja Irlannista. Lennot on halpoja (Ryanair) eikä kestä kauan, viina halvempaa ja kun on poissa oman silmistä, huorissa käyminenkin on helppoa.
En tiedä järjestetäänkö Suomesta Amsterdamiin polttarimatkoja?
Mutta kyllä meno täällä on niin hurjaa kesäviikonloppuisin, että pahaa tekee. Usein polttariporukkaa "vahtimaan" on lähetetty tulevan sulhasen setä tai muu vanhempi miespuolinen henkilö, joka sitten istuu yksin baarissa ja odottaa, että polttaripojat tulevat huorista. Todella surullista nähtävää enkä voi kuvitella, että suomalaismiesten polttarit olisivat mitenkään noin rajuja - toivottavasti eivät ole!- on ihan järkyttäviä
Kyllä suomipoikien saunomiset ja tissibaarit näyttävät brittimiesten polttareiden rinnalla ihan viattomuuden huipuilta!
Englantilaiset lähtevät koko viikonlopuksi (väh3-4 päivää) poikkeuksetta ulkomaille, valloittavat kaupungin kuin kaupungin kuin rutto. Ei heitä edes kovin monessa paikassa pidetä tervetulleina.
Aivan kuten aiemmin mainitsit, ei tosiaan pelkällä kossulla olla liikenteessä ja seksuaalinen toiminta ei jää pelkän katsomisen asteelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164512
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2701532Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731505Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421381Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013