Hei
Onko kenelläkään tietoa Seutulan vpk:n talosta häiden viettopaikaksi? Onko kolkko niinkuin vpk:t yleensä ovat? Ei netistäkään oikeen löydy kuvia ko. paikasta.
Seutulan vpk
3
1226
Vastaukset
- tbm
Ks. paikka on aivan omiaan hääjuhlapaikaksi!
Kannattanee kuitenkin käydä tarkistamassa kokonaisuus: miljöö, rakennus ym.
Viime kokemuksen perusteella (tosin yli 15 v sitten) paikka siis oli oikein hyvä ja suosittu hää- ym. muiden juhlien paikka!- Morsian syys/07
Harkittiin Seutulan VPK:ta hääpaikaksi pitkään, mutta löydettiinkin sitten hieman isompi paikka muualta. Seutulaan mahtuu istumaan max. 130 henkilöä.
Muuten itse sali on oikein kaunis; korkea, kaartuva katto, ikkunoista kauniit maalaismaisemat, bändille sopivan kokoinen lava jne. Muita tiloja on keittiö ja keittiön vieressä pienempi tila jota voisi käyttää pienenä leikkitilana lapsille, eteisaula, eteinen, wc:t, bändin "taukotilat".
Ulkopuolelta talo on hieman kulahtaneen näköinen, mutta kesä/kevät/syyshäissä puut ja pensaat armahtaa hieman... Talo sijaitsee aika jyrkässä rinteessä, joten ulkona oleskelu myös hieman mietitytti.
Hinta muistaakseni n. 430 euroa (koko viikonloppu, sisältäen siivouksen).
- tiitu
Onko uudempia kokemuksia Seutulan VPK:sta? Mitä mahtaa nykyään maksaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824787- 1862103
- 1321782
- 1751415
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161291- 351106
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj171103- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh302989- 52976