Hei
Onko kenelläkään tietoa Seutulan vpk:n talosta häiden viettopaikaksi? Onko kolkko niinkuin vpk:t yleensä ovat? Ei netistäkään oikeen löydy kuvia ko. paikasta.
Seutulan vpk
3
1362
Vastaukset
- tbm
Ks. paikka on aivan omiaan hääjuhlapaikaksi!
Kannattanee kuitenkin käydä tarkistamassa kokonaisuus: miljöö, rakennus ym.
Viime kokemuksen perusteella (tosin yli 15 v sitten) paikka siis oli oikein hyvä ja suosittu hää- ym. muiden juhlien paikka!- Morsian syys/07
Harkittiin Seutulan VPK:ta hääpaikaksi pitkään, mutta löydettiinkin sitten hieman isompi paikka muualta. Seutulaan mahtuu istumaan max. 130 henkilöä.
Muuten itse sali on oikein kaunis; korkea, kaartuva katto, ikkunoista kauniit maalaismaisemat, bändille sopivan kokoinen lava jne. Muita tiloja on keittiö ja keittiön vieressä pienempi tila jota voisi käyttää pienenä leikkitilana lapsille, eteisaula, eteinen, wc:t, bändin "taukotilat".
Ulkopuolelta talo on hieman kulahtaneen näköinen, mutta kesä/kevät/syyshäissä puut ja pensaat armahtaa hieman... Talo sijaitsee aika jyrkässä rinteessä, joten ulkona oleskelu myös hieman mietitytti.
Hinta muistaakseni n. 430 euroa (koko viikonloppu, sisältäen siivouksen).
- tiitu
Onko uudempia kokemuksia Seutulan VPK:sta? Mitä mahtaa nykyään maksaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että351737- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76592
- 56584