Jos haluat tietää monista huvipuistoissa sattuneissa onnettomuuksista niin paina alla olevaa linkkiä ja sieltä vakavia huvipuisto onnettomuuksia
http://huvipuisto.net/
Ja veilä enkun kielinen huvipuisto onnettomuuksiä käsittelevä nettisivu jossa on
Muunmuassa powerparkin onnettomuus http://www.rideaccidents.com/
Onnettomuuksia...
4
3054
Vastaukset
- Minä se vaan olen xD
Mikä ol teidän mielestä pahimmat onnettomuudet...
Molempia sivustoja kannattaa tarkkailla.
Minun oli ehdottomasti nämä:
1981 New York - Nuori tyttö murskautui tippuessaan rataa kulkevan auton kyydistä pyörivään lieriöön, joka työnsi tytön ruumiin 13 x 18 cm suuruisen aukon läpi
1996 Springfield, Illinois - Kehitysvammainen tyttö sai paniikkikohtauksen Kamikazessa (Skymaster-tyylinen laite), kiemurteli irti turvalaitteesta, ja tippui maahan. Kun vaunu heilahti maahan, se iski rajusti alhaalla makaavaa tyttöä.
1994 Middelbury, Conneticut - Pikkupoika kuoli jäätyään Twisterin vaunun alle. Tällä oli vaikeuksia päästä vaunusta ulos ajon jälkeen. Kun laitteen käyttäjä meni auttamaan, joukko teini-ikäisiä päätti tehdä kepposen ja laittoi vehkeen käyntiin. - f*ckin girl
Munki mielestä toi twisterin onnettomuus (tosi törkeetä niiltä, jotka pisti sen käyntiin mun mielestä ehdottomasti elinkautista, tai ainaki lastenkoti)!!
Varmaan olivat jotain mielenvikaisia! Sääli sitä pikkusta ;( - teuzki
en lööytäny powerparkin onnettomuutta? voiko joku kertoa siitä?
- minä ite!!!!
Alahärmässä sijaitsevan huvipuisto Powerparkin työntekijä on kuollut työtapaturmassa iltapäivällä.
Huvipuiston johtajan Mikko Kiviluoman mukaan työntekijä oli käynnistänyt Typhoon-nimisen laitteen ja jostakin syystä poistunut ohjauspaikaltaan laitteen vaara-alueelle. Kiviluoma kertoi MTV:n uutisille, että joko laite tai jonkun laitteessa olleen ihmisen jalat olivat osuneet työntekijään ja heittänyt hänet laitetta ympäröivää kaidetta päin.
Työntekijä kuoli heti. Hän oli ensimmäistä kesää huvipuistossa töissä http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2007/07/542165/powerparkin-tyontekija-kuoli-tapaturmassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544015On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412450Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742417Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732322Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512092Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221816Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801643- 791576
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?721142Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581101