Onnettomuuksia...

Minä se vaan olen xD

Jos haluat tietää monista huvipuistoissa sattuneissa onnettomuuksista niin paina alla olevaa linkkiä ja sieltä vakavia huvipuisto onnettomuuksia
http://huvipuisto.net/

Ja veilä enkun kielinen huvipuisto onnettomuuksiä käsittelevä nettisivu jossa on
Muunmuassa powerparkin onnettomuus http://www.rideaccidents.com/

4

3081

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä se vaan olen xD

Mikä ol teidän mielestä pahimmat onnettomuudet...
      Molempia sivustoja kannattaa tarkkailla.
      Minun oli ehdottomasti nämä:

1981 New York - Nuori tyttö murskautui tippuessaan rataa kulkevan auton kyydistä pyörivään lieriöön, joka työnsi tytön ruumiin 13 x 18 cm suuruisen aukon läpi

1996 Springfield, Illinois - Kehitysvammainen tyttö sai paniikkikohtauksen Kamikazessa (Skymaster-tyylinen laite), kiemurteli irti turvalaitteesta, ja tippui maahan. Kun vaunu heilahti maahan, se iski rajusti alhaalla makaavaa tyttöä.

1994 Middelbury, Conneticut - Pikkupoika kuoli jäätyään Twisterin vaunun alle. Tällä oli vaikeuksia päästä vaunusta ulos ajon jälkeen. Kun laitteen käyttäjä meni auttamaan, joukko teini-ikäisiä päätti tehdä kepposen ja laittoi vehkeen käyntiin.

• f*ckin girl

Munki mielestä toi twisterin onnettomuus (tosi törkeetä niiltä, jotka pisti sen käyntiin mun mielestä ehdottomasti elinkautista, tai ainaki lastenkoti)!!
      Varmaan olivat jotain mielenvikaisia! Sääli sitä pikkusta ;(

• teuzki

en lööytäny powerparkin onnettomuutta? voiko joku kertoa siitä?

• minä ite!!!!

Alahärmässä sijaitsevan huvipuisto Powerparkin työntekijä on kuollut työtapaturmassa iltapäivällä.

Huvipuiston johtajan Mikko Kiviluoman mukaan työntekijä oli käynnistänyt Typhoon-nimisen laitteen ja jostakin syystä poistunut ohjauspaikaltaan laitteen vaara-alueelle. Kiviluoma kertoi MTV:n uutisille, että joko laite tai jonkun laitteessa olleen ihmisen jalat olivat osuneet työntekijään ja heittänyt hänet laitetta ympäröivää kaidetta päin.

Työntekijä kuoli heti. Hän oli ensimmäistä kesää huvipuistossa töissä http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2007/07/542165/powerparkin-tyontekija-kuoli-tapaturmassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      79
      1130
    2. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      111
      1130
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      77
      601
    4. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      9
      508
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      503
    6. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      17
      501
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      44
      465
    8. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      112
      451
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      442
    10. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä