Voiko olla kolme eri osoitetta samaan Outlookiin?

Täysi humanisti

Minulla on jatkossa käytössä kolme eri .fi-loppuista sähköpästiosoitetta, joihin kaikkiin tulevaa postia pitäisi työni vuoksi seurailla päivittäin.
Joku sanoi, ettei se ole Outlookilla mahdollista, voiko olla näin?

Haluan nimittäin ehdottomasti käyttää vanhaa tuttua systeemiä. Olen paria muuta kokeillut ja ovat todella hankalia ja surkeita, enkä muutenkaan halua opetella uutta missään tapauksessa.

Eli eikö muka voi olla Outlookissa kolme eri nimistä mailboxia, joihin tulee ne eri osoitteiden postit perille?

Jos joku osaisi kertoa tämän (kansantajuisesti, koska en ymmärrä tietotekniikasta mitään, olen vain loppukäyttäjä ja aivan perusasioissa), niin olisin tosi iloinen.

5

472

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se käy

      Teet vain kolme tiliä.
      En nyt kyllä muista onko yhtä kätevää kuin Mozillassa, jossa kaikkiin pääsee käsiksi yhtä aikaa.

    • Ruussi

      voi olla, vaikka kymmenen postitiliä. Kun lisäät uuden tilin, määrittele sen tyypiksi imap. Posteja ei silloin ladata paikalliselle koneelle vaan ne säilyvät kätevästi omissa meilipokseissaan palvelimella.
      Kun tilejä on useampia, viestin lähetysvaiheessa voi valita minkä tilin kautta posti lähetetään, tällöin vastaanottajalle näytetään "oikea" lähettäjän osoite.

    • parka

      niinkun jo edellisistä vastauksista ilmeni, voi olla useampia tilejä.
      Minullakin on kaksi ja
      lisäksi minulla on ohjattu mm. tämän suomi24; sähköpostikin Outlookiin. Eli kun saan viestin suomi24:n sähköpostiosoitteeseeni, se ohjautuu myös Outlookiin.
      ei tarvitse erikseen mennä katsomaan eri sähköposteja.

    • kaikille perheessä omat

      Toki onnistuu, siihenhän esim outlookin helppotoimisuus perustuu.
      Eli vaikka suurperheessä joka 12 vesalla voi olla oma osoite ja silti posti tulee pappa-postilaatikkoon jne.
      Eli katso ohjeet ja tilit lisäät sieltä ylhäältä työkalut/asetukset/lisää uusi tili.
      Sinun pitää vaan tietää palveluntarjoajan tulevan postin pop3 ja lähteväksi (smtp)määrittelet aina sen alkuperäisen (mikä sinulla nytkin). Tiedot löydät varmasti kyseisten firmojen nettisivuilta, ei ole vaikeaa.

    • häpilipäpili

      outlookist pystyn kyllä lähettää viestiä, mutta mulle lähetetyt eitule perille??? apuva!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe