göteborgiin matkalla

millaisia kokemuksia teillä on göteborgista? olen matkustamassa sinne nyt kesällä, enkä ole aikaisemmin käynyt. Kaikkea positiivista kyllä ihmisistä ja ilmapiiristä olen kuullut...mutta onko liikenne esim. kovin monimutkaista yleisillä kulkuneuvoilla? ja missä kannattaisi syödä? millainen göteborg on kesäkaupunkina?
42889
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Olen käynyt Göteborgissa lähinnä työkuvioissa, mutta kivalta paikalta tuntuu kaikin puolin niin kesällä kuin talvella. Suosittelen, että suuntaat ehdottomasti Lisebergin huvipuistoon. Se ei ole pelkkä huvipuisto, vaan siellä on muutakin nähtävää ja mukava tunnelma. Joen rannalta löytyy muutamia kivoja ravintoloita, joista kivat näkymät. Pääkadun varrella on myös hyviä ruokapaikkoja. Ratikalla kulkeminen on ainakin ihan helppoa.

Äänestä
  • Rambergetillä ja Keillers Parkissa.

Äänestä

olisi upeaa reissata mm ruotsissa ja göteborgissa

Äänestä

Kommentoi aloitusta

kesämatkailija kirjoitti:

millaisia kokemuksia teillä on göteborgista? olen matkustamassa sinne nyt kesällä, enkä ole aikaisemmin käynyt. Kaikkea positiivista kyllä ihmisistä ja ilmapiiristä olen kuullut...mutta onko liikenne esim. kovin monimutkaista yleisillä kulkuneuvoilla? ja missä kannattaisi syödä? millainen göteborg on kesäkaupunkina?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu