Malmin kauppaoppilaitos

Poke

Ketään?

11

3184

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ressukka

Enkä takaisin ikinä mene. Todella huono koulu, malmin lukio sen viereessä; vielä kamalampi teiniangstaajien koulu.

Oletan että olet pyrkimässä kauppikseen.

Suosittelen jättämään malmin väliin ja ottamaan vastaan toisen vaihtoehtoisen oppilaitoksen haussasi.

• Poke

Kysyinkin onko ketään siellä. Olen jo siellä opiskelemassa enkä todellakaan vaihtaisi. Koko koulun arvosana naisten (ulkonäkö) osalta on 9. Se pelkästään auttaa jaksamaan. Malmin lukioon en nyt menisi mutta mulla onkin lukio jo aikoja sitten suoritettu.

• Normaali-Noora
        Poke kirjoitti:

Kysyinkin onko ketään siellä. Olen jo siellä opiskelemassa enkä todellakaan vaihtaisi. Koko koulun arvosana naisten (ulkonäkö) osalta on 9. Se pelkästään auttaa jaksamaan. Malmin lukioon en nyt menisi mutta mulla onkin lukio jo aikoja sitten suoritettu.

Minäkin olen kuullut, että se koulu on huono. Mutta jos tyttöjen kaunis ulkomuoto riittää, niin mikäs siinä sitten...

• Poke
        Normaali-Noora kirjoitti:

Minäkin olen kuullut, että se koulu on huono. Mutta jos tyttöjen kaunis ulkomuoto riittää, niin mikäs siinä sitten...

Viereinen lukio on listattu tietenkin miltei huonoimmaksi, mutta muutamaa poikkeusta lukuunottamatta MKOL on hyvä paikka.

• Lissu

Ei kai se niin hirveä koulu voi olla, mikä tekee Malmin kauppiksesta niin hirveän, voisitko kertoa sen?

• Poke
        Lissu kirjoitti:

Ei kai se niin hirveä koulu voi olla, mikä tekee Malmin kauppiksesta niin hirveän, voisitko kertoa sen?

Et sattuisi opiskelemaan siellä?

• Ressukka
        Lissu kirjoitti:

1) opetuksen taso oli erittäin kehno kahden opettajan tyyliä lukuunottamatta. Opettajat on turhautuneita.

2) oppilaat muistuttavat pelottavalla tavalla toisiaan. Ne ovat lähinnä kanoja ja niiden perään kuolaavia poikia. Kamalaa. Keskiarvovaatimus oli melko alhainen viime syksynä ja oppilaatkin myös sitä tasoa. Ei lainkaan mielenkiintoisia ihmisiä. Persoonat puuttuu.

3) Kappistason koulutuksesta ei ole juuri mitään hyötyä, ei saa hyvää ammattia/osaamista/hyväpalkkaista työtä

4) ei oikein ollut mitään uutta opittavaa (datanomi-koulutuksessa olin)

5) erittäin tylsän näköinen koulu

6) ei vapautta valita missä tahdissa kursseja käy (kuten SLK:ssa)

7) pitkäveteiset päivät

• Poke
        Ressukka kirjoitti:

1) opetuksen taso oli erittäin kehno kahden opettajan tyyliä lukuunottamatta. Opettajat on turhautuneita.

2) oppilaat muistuttavat pelottavalla tavalla toisiaan. Ne ovat lähinnä kanoja ja niiden perään kuolaavia poikia. Kamalaa. Keskiarvovaatimus oli melko alhainen viime syksynä ja oppilaatkin myös sitä tasoa. Ei lainkaan mielenkiintoisia ihmisiä. Persoonat puuttuu.

3) Kappistason koulutuksesta ei ole juuri mitään hyötyä, ei saa hyvää ammattia/osaamista/hyväpalkkaista työtä

4) ei oikein ollut mitään uutta opittavaa (datanomi-koulutuksessa olin)

5) erittäin tylsän näköinen koulu

6) ei vapautta valita missä tahdissa kursseja käy (kuten SLK:ssa)

7) pitkäveteiset päivät

Sama se mullakin on.

Jossain opettajissa on kyllä parantamisen varaa kuten kuivis, ja kolttola.
        Kanoista en tiedä, en katso niitä.
        No ei tietääkseni koulun tarvii olla mielenkiintoisen näköinen. Eikä se mitenkään eroa muistakaan, joten...
        Pitkäveteiset päivät? Kuinka niin? 6h tasaisesti joka päivä.

• Ressukka
        Poke kirjoitti:

Sama se mullakin on.

Jossain opettajissa on kyllä parantamisen varaa kuten kuivis, ja kolttola.
        Kanoista en tiedä, en katso niitä.
        No ei tietääkseni koulun tarvii olla mielenkiintoisen näköinen. Eikä se mitenkään eroa muistakaan, joten...
        Pitkäveteiset päivät? Kuinka niin? 6h tasaisesti joka päivä.

Ihmiset yleisesti viihtyvät paikoissa, jotka eivät ole laitosmaisia. Malmin kauppis on todellakin kauppaoppiLAITOS. Lukiossa, jossa nyt olen, on hauskan väriset seinät ja piristävt verhot ja sisustus. Viihdyn paljon paremmin jo myös sen takia että saa jotain haastetta opinnoissa.

No hittolainen, 3 tuntia jotain helvetin markkinointia niin on siinä todella piristävä päivä ollut takana. Je ehkäpä vielä seuraavat 3 tunia on Hirvosta. Jee jee.

• Anonyymi

Maksaako koulu ja kirjat

• Anonyymi

Minulla on hyviä kokemuksia Malmin Kauppaopistosta vuosilta 1973-75. Opiskelin 2-vuotisella yliloppilaslinjalla markkinointia. Oli ensimmäinen vuosi jolloin yo-merkonomi oli kaksivuotinen. Olisin päässyt myös Liikemiesten Kauppaopistoon Fabianinkadulle. Valitsin Malmin koska se oli silloin aivan uusi ja siellä oli nuoria päteviä opettajia. Samoin pääsin sinne nopeasti autolla Sipoon puolelta. Kielten opetus oli korkeatasoista. Englannin keskustelutunteja piti amerikkalainen Floridan Orlandosta kotoisin ollut mies koulutukseltaan Master of Arts.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1722
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      42
      1059
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      740
    Aihe