Lahja kaverille??

Auttakaa...

kaveri menee naimisiin, ei ole mikään NIIN hyvä kaveri, ja hänen miestä en edes tunne. Hyvä jos nähny.

Eli mitä lahjaksi?? Ei viitsisi kovin kallistakaan kun muutenkaan ei ole rahaa paljoa... :/

Joku käytännöllinen mielummin kuin joku vaasi...

6

2260

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahdelle

tai laadukkaat kylpypyyhkeet, niitä aina tarvitaan eikä tule itse useinkaan ostettua.

• Lahjan pähkäilijä

Mietin kans itse tuota kylpypyyhejuttua, kun saunakin heillä on.... Mietin jotain tyyliin marimekon pyyhkeitä.... Kyllähän nekin maksaa mutta olis kuitenki vähän "hienompi" kuin jostain halpahallista ostetut :)

Mietin vielä ....

• varma valinta
        Lahjan pähkäilijä kirjoitti:

Mietin kans itse tuota kylpypyyhejuttua, kun saunakin heillä on.... Mietin jotain tyyliin marimekon pyyhkeitä.... Kyllähän nekin maksaa mutta olis kuitenki vähän "hienompi" kuin jostain halpahallista ostetut :)

Mietin vielä ....

sulhaselle siniraitainen ja morsiamelle punaraitainen. :)

• just just
        varma valinta kirjoitti:

sulhaselle siniraitainen ja morsiamelle punaraitainen. :)

Joku ihme ajatus on suurimmalla osalla suomalaisista, että Marimekosta on kaikkien pakko tykätä nurin ja oikein. Yök!

Ei silti, olen kiitollinen jokaiselle joka tulee häihimme ja myös siitä jos hän jollain tavalla haluaa meitä muistaa. Mutta ihmettelen syvästi tätä "Marimekko on varma valinta" -mantraa. Toinen on sitten Aalto-maljakko :D

• marimekko-fanittaja
        just just kirjoitti:

Joku ihme ajatus on suurimmalla osalla suomalaisista, että Marimekosta on kaikkien pakko tykätä nurin ja oikein. Yök!

Ei silti, olen kiitollinen jokaiselle joka tulee häihimme ja myös siitä jos hän jollain tavalla haluaa meitä muistaa. Mutta ihmettelen syvästi tätä "Marimekko on varma valinta" -mantraa. Toinen on sitten Aalto-maljakko :D

en kyllä todellakaan henkeen ja vereen ole, mutta totuus on että ne pyyhkeet on yksinkertaisen tyylikkäitä ja eivät pesussa mene juuri miksikään. Oli se merkki sitten mikä tahansa, häälahjaksi kannattaa varmaan valita laadukasta eikä sitä kaikkein halvinta ja usein/lähes aina myös huonolaatuisinta...? Itselläni ainakin on hyllyt täynnä kulahtaneita pyyhkeitä, toivoisin lahjaksi vähän laadukkaampia, marimekon, finlaysonin tms. pyyheliinoja, joita ei itse tule ostetuksi kun rahanreikiä riittää muutenkin... ;)

• muistaa
        marimekko-fanittaja kirjoitti:

en kyllä todellakaan henkeen ja vereen ole, mutta totuus on että ne pyyhkeet on yksinkertaisen tyylikkäitä ja eivät pesussa mene juuri miksikään. Oli se merkki sitten mikä tahansa, häälahjaksi kannattaa varmaan valita laadukasta eikä sitä kaikkein halvinta ja usein/lähes aina myös huonolaatuisinta...? Itselläni ainakin on hyllyt täynnä kulahtaneita pyyhkeitä, toivoisin lahjaksi vähän laadukkaampia, marimekon, finlaysonin tms. pyyheliinoja, joita ei itse tule ostetuksi kun rahanreikiä riittää muutenkin... ;)

sekin että onko pari asustellut jo vuosia yhdessä vai ovatko he juuri hetki sitten perustaneet oman kodin... itse olen menossa naimisiin ja olemme asuneet mieheni kanssa 7vuotta yhdessä ja kolme lastakin saaneet, joten rojua on kyllä kertynyt kaappeihin jos jonkinlaista.. itse en haluaisi lakanoita tai pyyhkeitä lahjaksi kun meillä niitä paljon jo on, mutta mielipiteitä on monenlaisia. ja itse en myöskään pidä marimekon kuoseista yök. mutta onneksi kaikki vieraani sen tietävätkin että saan kylmiä väreitä isoista kukkakuoseista ja raidoista....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1700
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1336
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      73
      1285
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      108
      840
    10. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      830
    Aihe