kaveri menee naimisiin, ei ole mikään NIIN hyvä kaveri, ja hänen miestä en edes tunne. Hyvä jos nähny.
Eli mitä lahjaksi?? Ei viitsisi kovin kallistakaan kun muutenkaan ei ole rahaa paljoa... :/
Joku käytännöllinen mielummin kuin joku vaasi...
Lahja kaverille??
6
2231
Vastaukset
- kahdelle
tai laadukkaat kylpypyyhkeet, niitä aina tarvitaan eikä tule itse useinkaan ostettua.
- Lahjan pähkäilijä
Mietin kans itse tuota kylpypyyhejuttua, kun saunakin heillä on.... Mietin jotain tyyliin marimekon pyyhkeitä.... Kyllähän nekin maksaa mutta olis kuitenki vähän "hienompi" kuin jostain halpahallista ostetut :)
Mietin vielä .... - varma valinta
Lahjan pähkäilijä kirjoitti:
Mietin kans itse tuota kylpypyyhejuttua, kun saunakin heillä on.... Mietin jotain tyyliin marimekon pyyhkeitä.... Kyllähän nekin maksaa mutta olis kuitenki vähän "hienompi" kuin jostain halpahallista ostetut :)
Mietin vielä ....sulhaselle siniraitainen ja morsiamelle punaraitainen. :)
- just just
varma valinta kirjoitti:
sulhaselle siniraitainen ja morsiamelle punaraitainen. :)
Joku ihme ajatus on suurimmalla osalla suomalaisista, että Marimekosta on kaikkien pakko tykätä nurin ja oikein. Yök!
Ei silti, olen kiitollinen jokaiselle joka tulee häihimme ja myös siitä jos hän jollain tavalla haluaa meitä muistaa. Mutta ihmettelen syvästi tätä "Marimekko on varma valinta" -mantraa. Toinen on sitten Aalto-maljakko :D - marimekko-fanittaja
just just kirjoitti:
Joku ihme ajatus on suurimmalla osalla suomalaisista, että Marimekosta on kaikkien pakko tykätä nurin ja oikein. Yök!
Ei silti, olen kiitollinen jokaiselle joka tulee häihimme ja myös siitä jos hän jollain tavalla haluaa meitä muistaa. Mutta ihmettelen syvästi tätä "Marimekko on varma valinta" -mantraa. Toinen on sitten Aalto-maljakko :Den kyllä todellakaan henkeen ja vereen ole, mutta totuus on että ne pyyhkeet on yksinkertaisen tyylikkäitä ja eivät pesussa mene juuri miksikään. Oli se merkki sitten mikä tahansa, häälahjaksi kannattaa varmaan valita laadukasta eikä sitä kaikkein halvinta ja usein/lähes aina myös huonolaatuisinta...? Itselläni ainakin on hyllyt täynnä kulahtaneita pyyhkeitä, toivoisin lahjaksi vähän laadukkaampia, marimekon, finlaysonin tms. pyyheliinoja, joita ei itse tule ostetuksi kun rahanreikiä riittää muutenkin... ;)
- muistaa
marimekko-fanittaja kirjoitti:
en kyllä todellakaan henkeen ja vereen ole, mutta totuus on että ne pyyhkeet on yksinkertaisen tyylikkäitä ja eivät pesussa mene juuri miksikään. Oli se merkki sitten mikä tahansa, häälahjaksi kannattaa varmaan valita laadukasta eikä sitä kaikkein halvinta ja usein/lähes aina myös huonolaatuisinta...? Itselläni ainakin on hyllyt täynnä kulahtaneita pyyhkeitä, toivoisin lahjaksi vähän laadukkaampia, marimekon, finlaysonin tms. pyyheliinoja, joita ei itse tule ostetuksi kun rahanreikiä riittää muutenkin... ;)
sekin että onko pari asustellut jo vuosia yhdessä vai ovatko he juuri hetki sitten perustaneet oman kodin... itse olen menossa naimisiin ja olemme asuneet mieheni kanssa 7vuotta yhdessä ja kolme lastakin saaneet, joten rojua on kyllä kertynyt kaappeihin jos jonkinlaista.. itse en haluaisi lakanoita tai pyyhkeitä lahjaksi kun meillä niitä paljon jo on, mutta mielipiteitä on monenlaisia. ja itse en myöskään pidä marimekon kuoseista yök. mutta onneksi kaikki vieraani sen tietävätkin että saan kylmiä väreitä isoista kukkakuoseista ja raidoista....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335622
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2454107- 91735
Nainen, älä tee aloitetta, jos
Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak154988Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta
>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii135917Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla
Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj64913- 90903
- 40786
Trump laittomien siirtolaisten kauhu.
Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei109782- 79771