Lahja kaverille??

Auttakaa...

kaveri menee naimisiin, ei ole mikään NIIN hyvä kaveri, ja hänen miestä en edes tunne. Hyvä jos nähny.

Eli mitä lahjaksi?? Ei viitsisi kovin kallistakaan kun muutenkaan ei ole rahaa paljoa... :/

Joku käytännöllinen mielummin kuin joku vaasi...

6

2290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahdelle

tai laadukkaat kylpypyyhkeet, niitä aina tarvitaan eikä tule itse useinkaan ostettua.

• Lahjan pähkäilijä

Mietin kans itse tuota kylpypyyhejuttua, kun saunakin heillä on.... Mietin jotain tyyliin marimekon pyyhkeitä.... Kyllähän nekin maksaa mutta olis kuitenki vähän "hienompi" kuin jostain halpahallista ostetut :)

Mietin vielä ....

• varma valinta
        Lahjan pähkäilijä kirjoitti:

Mietin kans itse tuota kylpypyyhejuttua, kun saunakin heillä on.... Mietin jotain tyyliin marimekon pyyhkeitä.... Kyllähän nekin maksaa mutta olis kuitenki vähän "hienompi" kuin jostain halpahallista ostetut :)

Mietin vielä ....

sulhaselle siniraitainen ja morsiamelle punaraitainen. :)

• just just
        varma valinta kirjoitti:

sulhaselle siniraitainen ja morsiamelle punaraitainen. :)

Joku ihme ajatus on suurimmalla osalla suomalaisista, että Marimekosta on kaikkien pakko tykätä nurin ja oikein. Yök!

Ei silti, olen kiitollinen jokaiselle joka tulee häihimme ja myös siitä jos hän jollain tavalla haluaa meitä muistaa. Mutta ihmettelen syvästi tätä "Marimekko on varma valinta" -mantraa. Toinen on sitten Aalto-maljakko :D

• marimekko-fanittaja
        just just kirjoitti:

Joku ihme ajatus on suurimmalla osalla suomalaisista, että Marimekosta on kaikkien pakko tykätä nurin ja oikein. Yök!

Ei silti, olen kiitollinen jokaiselle joka tulee häihimme ja myös siitä jos hän jollain tavalla haluaa meitä muistaa. Mutta ihmettelen syvästi tätä "Marimekko on varma valinta" -mantraa. Toinen on sitten Aalto-maljakko :D

en kyllä todellakaan henkeen ja vereen ole, mutta totuus on että ne pyyhkeet on yksinkertaisen tyylikkäitä ja eivät pesussa mene juuri miksikään. Oli se merkki sitten mikä tahansa, häälahjaksi kannattaa varmaan valita laadukasta eikä sitä kaikkein halvinta ja usein/lähes aina myös huonolaatuisinta...? Itselläni ainakin on hyllyt täynnä kulahtaneita pyyhkeitä, toivoisin lahjaksi vähän laadukkaampia, marimekon, finlaysonin tms. pyyheliinoja, joita ei itse tule ostetuksi kun rahanreikiä riittää muutenkin... ;)

• muistaa
        marimekko-fanittaja kirjoitti:

en kyllä todellakaan henkeen ja vereen ole, mutta totuus on että ne pyyhkeet on yksinkertaisen tyylikkäitä ja eivät pesussa mene juuri miksikään. Oli se merkki sitten mikä tahansa, häälahjaksi kannattaa varmaan valita laadukasta eikä sitä kaikkein halvinta ja usein/lähes aina myös huonolaatuisinta...? Itselläni ainakin on hyllyt täynnä kulahtaneita pyyhkeitä, toivoisin lahjaksi vähän laadukkaampia, marimekon, finlaysonin tms. pyyheliinoja, joita ei itse tule ostetuksi kun rahanreikiä riittää muutenkin... ;)

sekin että onko pari asustellut jo vuosia yhdessä vai ovatko he juuri hetki sitten perustaneet oman kodin... itse olen menossa naimisiin ja olemme asuneet mieheni kanssa 7vuotta yhdessä ja kolme lastakin saaneet, joten rojua on kyllä kertynyt kaappeihin jos jonkinlaista.. itse en haluaisi lakanoita tai pyyhkeitä lahjaksi kun meillä niitä paljon jo on, mutta mielipiteitä on monenlaisia. ja itse en myöskään pidä marimekon kuoseista yök. mutta onneksi kaikki vieraani sen tietävätkin että saan kylmiä väreitä isoista kukkakuoseista ja raidoista....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin

Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän
      Maailman menoa
      55
      2747
    2. Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella

👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h
      Maailman menoa
      98
      2396
    3. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      6
      1721
    4. En tiedä mitä olet mulle

Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa
      Ikävä
      54
      1250
    5. Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.

Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.
      Maailman menoa
      284
      1165
    6. On mullakin

Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi
      Ikävä
      71
      1114
    7. Vittumaista Joulua Kuhmolaisille.

Siinäpä se tiivistettynä.
      Kuhmo
      20
      1002
    8. Mikä on kaunein naisennimi jonka tiedätte?

Kotimainen tai ulkomainen.
      Sinkut
      72
      964
    9. Ikävä edelleen sinua

Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja
      Ikävä
      23
      875
    10. Sekaisin ihastuksesta

Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m
      Ikävä
      55
      803
    Aihe