Lahja kaverille??

Auttakaa...

kaveri menee naimisiin, ei ole mikään NIIN hyvä kaveri, ja hänen miestä en edes tunne. Hyvä jos nähny.

Eli mitä lahjaksi?? Ei viitsisi kovin kallistakaan kun muutenkaan ei ole rahaa paljoa... :/

Joku käytännöllinen mielummin kuin joku vaasi...

6

2231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahdelle

tai laadukkaat kylpypyyhkeet, niitä aina tarvitaan eikä tule itse useinkaan ostettua.

• Lahjan pähkäilijä

Mietin kans itse tuota kylpypyyhejuttua, kun saunakin heillä on.... Mietin jotain tyyliin marimekon pyyhkeitä.... Kyllähän nekin maksaa mutta olis kuitenki vähän "hienompi" kuin jostain halpahallista ostetut :)

Mietin vielä ....

• varma valinta
        Lahjan pähkäilijä kirjoitti:

Mietin kans itse tuota kylpypyyhejuttua, kun saunakin heillä on.... Mietin jotain tyyliin marimekon pyyhkeitä.... Kyllähän nekin maksaa mutta olis kuitenki vähän "hienompi" kuin jostain halpahallista ostetut :)

Mietin vielä ....

sulhaselle siniraitainen ja morsiamelle punaraitainen. :)

• just just
        varma valinta kirjoitti:

sulhaselle siniraitainen ja morsiamelle punaraitainen. :)

Joku ihme ajatus on suurimmalla osalla suomalaisista, että Marimekosta on kaikkien pakko tykätä nurin ja oikein. Yök!

Ei silti, olen kiitollinen jokaiselle joka tulee häihimme ja myös siitä jos hän jollain tavalla haluaa meitä muistaa. Mutta ihmettelen syvästi tätä "Marimekko on varma valinta" -mantraa. Toinen on sitten Aalto-maljakko :D

• marimekko-fanittaja
        just just kirjoitti:

Joku ihme ajatus on suurimmalla osalla suomalaisista, että Marimekosta on kaikkien pakko tykätä nurin ja oikein. Yök!

Ei silti, olen kiitollinen jokaiselle joka tulee häihimme ja myös siitä jos hän jollain tavalla haluaa meitä muistaa. Mutta ihmettelen syvästi tätä "Marimekko on varma valinta" -mantraa. Toinen on sitten Aalto-maljakko :D

en kyllä todellakaan henkeen ja vereen ole, mutta totuus on että ne pyyhkeet on yksinkertaisen tyylikkäitä ja eivät pesussa mene juuri miksikään. Oli se merkki sitten mikä tahansa, häälahjaksi kannattaa varmaan valita laadukasta eikä sitä kaikkein halvinta ja usein/lähes aina myös huonolaatuisinta...? Itselläni ainakin on hyllyt täynnä kulahtaneita pyyhkeitä, toivoisin lahjaksi vähän laadukkaampia, marimekon, finlaysonin tms. pyyheliinoja, joita ei itse tule ostetuksi kun rahanreikiä riittää muutenkin... ;)

• muistaa
        marimekko-fanittaja kirjoitti:

en kyllä todellakaan henkeen ja vereen ole, mutta totuus on että ne pyyhkeet on yksinkertaisen tyylikkäitä ja eivät pesussa mene juuri miksikään. Oli se merkki sitten mikä tahansa, häälahjaksi kannattaa varmaan valita laadukasta eikä sitä kaikkein halvinta ja usein/lähes aina myös huonolaatuisinta...? Itselläni ainakin on hyllyt täynnä kulahtaneita pyyhkeitä, toivoisin lahjaksi vähän laadukkaampia, marimekon, finlaysonin tms. pyyheliinoja, joita ei itse tule ostetuksi kun rahanreikiä riittää muutenkin... ;)

sekin että onko pari asustellut jo vuosia yhdessä vai ovatko he juuri hetki sitten perustaneet oman kodin... itse olen menossa naimisiin ja olemme asuneet mieheni kanssa 7vuotta yhdessä ja kolme lastakin saaneet, joten rojua on kyllä kertynyt kaappeihin jos jonkinlaista.. itse en haluaisi lakanoita tai pyyhkeitä lahjaksi kun meillä niitä paljon jo on, mutta mielipiteitä on monenlaisia. ja itse en myöskään pidä marimekon kuoseista yök. mutta onneksi kaikki vieraani sen tietävätkin että saan kylmiä väreitä isoista kukkakuoseista ja raidoista....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      133
      5622
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      245
      4107
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      9
      1735
    4. Nainen, älä tee aloitetta, jos

Jos olet: - ylipainoinen - yksinhuoltaja - tatuoitu - tukassa on varoitusväri - sinulla on muita lävistyksiä kuin korvak
      Ikävä
      154
      988
    5. Persut palkitsisi verohelpotuksin röökin polton ja ryyppäämisen lopettamisesta

>> Perussuomalaiset ehdottavatkin, että haittaverojen sijaan terveellisestä elämää viettäville ihmisille voitaisii
      Maailman menoa
      135
      917
    6. Veronika Honkasalo(vas.)venäjän asialla

Honkasalon mukaan mukaan venäläisiä turvapaikanhakijoita kohdellaan lainvastaisesti. "Vasemmistoliiton varapuheenjohtaj
      Maailman menoa
      64
      913
    7. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      90
      903
    8. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      40
      786
    9. Trump laittomien siirtolaisten kauhu.

Trump toimii ihan oikein, kun karkoittaa maassa laittomasti oleskelevat rikolliset siirtolaiset takaisin kotimaihinsa ei
      Maailman menoa
      109
      782
    10. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      79
      771
    Aihe