Avril Lavigne poseerasi "yläosattomissa"

pummis

Ennen haukkuu kaikki muut vilauttelijat ja mesoo, että "Minä en koskaan näytä yhtään paljasta pintaa misään lehdissä" ja sitten ottaa tämmöiset kuvat.
No nyt hän on aikuinen, eikä enää 17v mutta silti vähän hupaisaa tommoinen.

http://www.stara.fi/?p=5713

7

2757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeah baby

      On tuo sata kertaa kauniimpi kuin joku Spears! Nii ja tuolla oli rintsikat noissa kuvauksissa ja lopuissa aukinainen takki eli SO?

      • eikös

        se yläosattomissa poseeraaminen tarkoita tissit paljaana poseeraamista? Eihän tuossa siitä ollut kyse.


      • LOLLOLLOL

        oohan se hyvä että AL tuli Britney Spearsin tilalle. tosin Brittalla oli sentään tissit xD

        ei vittu mikä LAUTA

        ja aikoo supermalliks..jejjee tuosta mihkään oo..
        ja sitten huutaa kylillä "hell yeah" ja näyttää KOVANA keskistä..

        niin ja kuppikoko oli? kenties 75AA.

        saatana mikä teinixpissisrokkari...oikein hävettää että joskus ammoisina aikoina satuin kuulemaan hänen pari kappalettaan radiosta (esim.sk8ter boi, complicated) ja jopa pidin niistä! onneksi on mieli muuttunut...(huom! olin silloin ala-asteella)

        väittää itteään punkkariksi...ja BLONDI! ei saatana...hanki elämä..tai etes musiikkityyli/laji jota edustaa KUNNOLLA!

        britney oli blondi mutta oli silläki enemmän älliä ko tuolla wannabee-punkkarilla...tosin silläki nousi kusi piähän mutta se näyttää olevan muoti-ilmiö noilla hollywood-hetukoilla.

        toivon, että hän häviää näissä oikeudenkäynneissään ja joutuu maksamaan kovin paljon rahaa siitä kun apinoitsi toisten mahtavien ARTISTIEN kappaleita ja joutuu katutytöksi...(ai niin anteeksi aivan unohdin, eihän noilla pikku pussukoilla, joita sanotaan yleensä rinnoiksi, kukaan mies ostaskaan, ei kato oo mitään mistä vähän puristella...)

        MUAH


      • mii mikko

        ...so so so !! eli siis "niin?" mitä sitten?" ;)


    • nähtävää...

      Eihän tuolla tytöllä ole edes rintoja, eli ei olla jääty mistään paitsi. Ja kuvien tekstitkin olivat niin lapsellisia, että huh: 'I'm mature now... no niinpä niin'

      Naurettava kakara.

    • Kapinnallinen.

      Koska ei ole mitään silikoneja, kun öhöm jotkut käyttävät hyväkseen ja "niiden" avulla saanut faneja.

      Avrilille tuli vain, että pikku hiljaa pitäisi muuttaa imagoaan ja teki aivan oikein.

      • juu.

        ruma ku korppikotkan perse aamupaskan jälkeen. vaikka jokaista meikkiä on varmasti käytetty pakkaus kerralla. eikä musiikkiakaa osaa tehä. säälittävää ininää jokane biisi. muutenki vitun säälittävä ämmä, on nii kovis olevinaan. joojoo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe