Iskelmän Cia Heritty?

Lisätietoa?

Mistä hänestä löytää lisätietoja? Nettisivuilla ei ole mitään koko naisesta? Kuka hän on, mistä on jne.

7

1288

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hän on toimitus johtaja kui

• Anonyymi

Taas näkee vastauksesta, että Bauerin päivystys toimii täällä palstalla, kuten on epäilty. Tosin vastaus näyttää tulleen 16 vuotta kysymyksen jälkeen. Yhtä laiskaa meininkiä, kuten Bauerin radioissa. Ei mitään uutta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas näkee vastauksesta, että Bauerin päivystys toimii täällä palstalla, kuten on epäilty. Tosin vastaus näyttää tulleen 16 vuotta kysymyksen jälkeen. Yhtä laiskaa meininkiä, kuten Bauerin radioissa. Ei mitään uutta.

Tavallinen ihminen ei varmasti tiedä ketään Bauerin väliportaan pomoja, joita lienee tusina peukaloita pyörittelemässä.

• Anonyymi

Sehän kiva kuulla, että olet lapsi. Oikein mukavaa kouluviikkoa. Voi olla, ettei kukaan viitsi väitellä tästä kanssasi. Sanoisin, että kyse oli ns. tavallisista kuuntelijoista☝️. Ei sisäpiiriläisistä, jotka "eivät muutenkaan tätä palstaa lue".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän kiva kuulla, että olet lapsi. Oikein mukavaa kouluviikkoa. Voi olla, ettei kukaan viitsi väitellä tästä kanssasi. Sanoisin, että kyse oli ns. tavallisista kuuntelijoista☝️. Ei sisäpiiriläisistä, jotka "eivät muutenkaan tätä palstaa lue".

No niin! Ja mistäs tiedät, että käynkö koulua vai en☺️ Niin eihän kukaan tässä kukaan muu väittelekkn kun sinä. Niin varmasti onkin kuuntelijoista kyse jotka lukevat palstoja😊 Ja tulin vain googlatakseni äitini tietoja ja katsoa mitä hänestä löytyy ja törmäsin näihin ja aattelin vastata aivan sama montako vuotta sitten kysymys on tullut ilmi😄😉 Mutta kuka sinä olet?🧐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No niin! Ja mistäs tiedät, että käynkö koulua vai en☺️ Niin eihän kukaan tässä kukaan muu väittelekkn kun sinä. Niin varmasti onkin kuuntelijoista kyse jotka lukevat palstoja😊 Ja tulin vain googlatakseni äitini tietoja ja katsoa mitä hänestä löytyy ja törmäsin näihin ja aattelin vastata aivan sama montako vuotta sitten kysymys on tullut ilmi😄😉 Mutta kuka sinä olet?🧐

yrittää imitoida mua mut eipä onnistu tosijjaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

yrittää imitoida mua mut eipä onnistu tosijjaan

Mites mä nyt sua imitoin? Ja naurettavaa että jaksat vieläkin jankata vastaan😂 Etkä vaan voi uskoo totuutta😉😌

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pysy kaukana musta

Ja kaikista mun läheisistä. Oon tosissani.
      Ikävä
      101
      6153
    2. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä. 💡
      Ikävä
      212
      3406
    3. Näin susta unta

Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!
      Ikävä
      18
      3335
    4. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      66
      3298
    5. Niin voimakkaat tunteet

Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi
      Ikävä
      16
      2515
    6. Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen

sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk
      Ikävä
      24
      2494
    7. Katu täyttyy askelista...

Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.
      Ikävä
      28
      2353
    8. Onko 172cm lyhyt?

Pitääkö miehen olla pidempi kuin 172cm?
      Sinkut
      270
      2081
    9. Puhe on halpaa

Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.
      Ikävä
      44
      1646
    10. Halaisin sua mies

Jos voisin 💗
      Ikävä
      25
      1417
    Aihe