Polven ristisidevamma

^TanDe^

Kohta kaksivuotiaalla tervu- tytölläni todettiin n. kuukausi sitten lievä ristisidevamma oikeassa polvessa. Oikea sääri on hieman ulospäin kääntynyt, eikä jalka ole vieläkään täysin terve. Onko kenelläkään kokemusta tästä vaivasta, että kuinka suuri todennäköisyys tästä on selvitä ilman leikkausta, ja voiko jalka palata täysin ennalleen. Jos jalka jää pysyvästi hieman ulospäin kääntyväksi, kannattaako näyttely uralle sanoa hyvästit?

0

614

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
        Ikävä
        73
        3350
      2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
        Ikävä
        46
        3112
      3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
        Ikävä
        51
        2351
      4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
        Maailman menoa
        341
        1999
      5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
        Ikävä
        140
        1759
      6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
        Ikävä
        16
        1575
      7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
        Ikävä
        12
        1432
      8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
        Suomussalmi
        12
        1269
      9. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
        Ikävä
        45
        1204
      10. Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!

Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii
        Kotimaiset julkkisjuorut
        67
        1120
      Aihe