miten esim iltalehdestäotetaan linkki jostain artikkelista?
miten
7
658
Vastaukset
- kysymykseen
todellakin toivoisin minäkin jonkun asiantuntijan vastaavan.
- Maalari
Kun haluatte kopioida sillä hetkellä näytöllä näkyvän artikkelin, kuvan, tekstin tai mitä siinä nyt näkyykään, niin MAALAATTE (= mustaatte) hiiren vasemmanpuoleisella näppäimellä ylhäällä Osoite-rivillä näkyvän koko osoitetekstin (yleensä www.- tai http:// -alkuinen rivi), sen jälkeen painatte hiiren oikeanpuoleista näppäintä, jolloin näytölle ilmestyy valintaneliö, mistä painatte hiiren vasemmanpuoleisella näppäimellä KOPIOI -sanaa. Avot, sen jälkeen linkki on muistissa ja voitte siirtää kopioidun linkkiosoitteen haluamaanne kohtaan esim. tänne suomi24 -sivuille tai omiin tiedostoihinne.
Eikö olekin helppoa. Maalari kirjoitti:
Kun haluatte kopioida sillä hetkellä näytöllä näkyvän artikkelin, kuvan, tekstin tai mitä siinä nyt näkyykään, niin MAALAATTE (= mustaatte) hiiren vasemmanpuoleisella näppäimellä ylhäällä Osoite-rivillä näkyvän koko osoitetekstin (yleensä www.- tai http:// -alkuinen rivi), sen jälkeen painatte hiiren oikeanpuoleista näppäintä, jolloin näytölle ilmestyy valintaneliö, mistä painatte hiiren vasemmanpuoleisella näppäimellä KOPIOI -sanaa. Avot, sen jälkeen linkki on muistissa ja voitte siirtää kopioidun linkkiosoitteen haluamaanne kohtaan esim. tänne suomi24 -sivuille tai omiin tiedostoihinne.
Eikö olekin helppoa.oikein, kiitos siitä, niidenkin puolesta, jotka ei sitä viedä taida, sillä opilla säästetään aikaa ja paljon vaivan näköä, neuvoskin on jo tämän taitanut jo jonkin aikaa sitten.
- kopioi
rantaneuvos1 kirjoitti:
oikein, kiitos siitä, niidenkin puolesta, jotka ei sitä viedä taida, sillä opilla säästetään aikaa ja paljon vaivan näköä, neuvoskin on jo tämän taitanut jo jonkin aikaa sitten.
sana painetaan oikean puoleisella
- että..
maalaat osoitteen kokonaan kun ko. sivu on auki, painat oik. puoleista nappii kopioit ja liität minne haluut
- siis linkiksi
Ei onnistu, siellä ei ole sellaista osoitekohtaa,
ihmettelen vaan miten jotkut onnistuvat, osaan kyllä ottaa sen osoitteen jos sen näen, että mikähän kohta se on - onnistui
Kiitos, nyt se onnistuikin, en ensin ymmärtänyt, että mikä osoiterivi, mutta sehän olikin se siellä työkalujen alapuolella, olipa helppo,
kiitos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681889- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1311320- 1401064
- 101927
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten344862Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654