Olen ostamassa uutta kahvinkeitintä ja muistelen lukeneeni tässä vuoden sisällä kahvinkeitin testin, jossa joku n. 30e keitin (ehkä bosch) tuli toiseksi, ollen lähes moccamasterin tasoinen.
Minulle ei tule kuluttajalehteä, joten se testi ei ollut kyseessä.
Olisiko kyseinen testi ollut:
Pirkka, Yhteishyvä, 'Ykkösbonus' tai Sähköviesti lehdessä. En muista tarkalleen, mutta jossain noista.
Voisiko joku lehden omaava ilmoittaa 3 parhaan testitulokset ja tämän toiseksi tulleen keittimen merkin tyypin.
Enkä siis osta moccamasteria sen hinnan ja koon vuoksi.
Kahvinkeitin testi
4
4090
Vastaukset
- Hyvä Keitin
Olen lukenut testin mutta en muista missä oli, se Boschin malli on se malli jossa on irroitettava vesisäiliö valmistettu saksassa ja huippu keitin, aikaisempi Boshin vastaava malli voitti kahvinkeitinvertailun Tm/2001, tämä uusi malli on erinäköinen, vesisäiliö on suppilon mallinen, kätevä peli se on ja sitä saa automaattisella virrankatkaisulla sekä ilman.
- RaineJ
Minulla oli ennen Bosch irrotettavalla vesisäiliöllä. Se oli erittäin hyvä! Mutta ajan saatossa vesisäiliön ja keittimen välinen tiiviste petti ja vedet tuli pöydälle.
Nyt on Moccamaster. Keittimen nopeus ja tasalaatuisuus ovat hyviä. Sekoittava kansi, ainakin mielikuvatasolla, parantaa kahvin makua. - uuden ostaja
Eikö kukaan muista lehteä ja numeroa?
Tai toiseksi tulleen merkkiä ja mallia?
- Jaarros
Tämä testi ei siis ollut kyseessä, mutta jos jotain kiinnostaa vanhemman testin tulokset niin käykää vilkaisemassa tätä:
http://www.moccamaster.fi/files/hedoy/moccamaster/Moccamaster_A4.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207