Käytiin Pykeijassa. Kyllä ovat osanneet valita aikoinaan kauniin paikan kylälleen. Suojassa tuulilta.
Jäämeren sauna 300 Nkr. Yöpyminen 600 Nkr.
Hautausmaalla oli mielenkiintoista miettiä mikä on alunperin ollut sukunimi kun oli tällaisia nimiä: Dörmänen, Marjavara.
Pykeijassa käytiin
9
1739
Vastaukset
- upeeta!!!!!!!!!!!
Kävittekö Elsan Jäämeren saunassa?
- meninäinvoitinn
Elämys! :)
- AAron.J.
ollaan käyty myös ja Elsan Jäämeren saunassa saunottu ja Pykeija otettu haltuun.
Lue Ruijansuomalaisten elämää kirjasta näistä asioista. Valaiseva kirja hieno kuvitus, huippu!- tuure E
mulla on toi kirja, kirjoittanut kirjailija Tarja Lappalainen ilmeisesti pohjoisen tyttöjä!
tietooainakin hänellä tuntuu asiasta olevan
- eniro...............
mielenkiintoinen kylä
- Sellaista se on
Yksikään Lappalaisen kirja ei ole ollut mielenkiintoinen.
Rouva tervehti ennen tavallisia duunareita. Nyt on noussut hattuun kun on saanut kirjoja kirjoitettua.
Ei tervehdi enää, uskovainenkin pitäisi olla, mutta sellaisia ne uskovaiset on, leuhkoja.- Sellaista se on
Jaa, mutta se tri Sakari Oravasta kertova kirja oli tosi hyvä, muista en pitänyt.
Ehkä rouva Lappalaisella oli kiire tai ei tuntenut enää, kun ei tervehtinyt.
Kirjailijalla on monta asiaa vireillä. - Sellaista se on
Sellaista se on kirjoitti:
Jaa, mutta se tri Sakari Oravasta kertova kirja oli tosi hyvä, muista en pitänyt.
Ehkä rouva Lappalaisella oli kiire tai ei tuntenut enää, kun ei tervehtinyt.
Kirjailijalla on monta asiaa vireillä.Haluaisin, että rouva Lappalainen kirjoittaisi jostain Hämeenlinnalaisesta jo edesmenneestä henkilöstä elämäkertateoksen. Minua ei kiinnosta jotkut pohjoisen asiat näin hämäläisenä. En ole koskaan pohjoisessa käynyt, ei ole ollut varaa eikä muutenkaan mahdollisuutta. Olen jo iäkäs henkilö. En käy missään oikein, harvoin kirjastossa.
- Sellaistahan se on
Sellaista se on kirjoitti:
Haluaisin, että rouva Lappalainen kirjoittaisi jostain Hämeenlinnalaisesta jo edesmenneestä henkilöstä elämäkertateoksen. Minua ei kiinnosta jotkut pohjoisen asiat näin hämäläisenä. En ole koskaan pohjoisessa käynyt, ei ole ollut varaa eikä muutenkaan mahdollisuutta. Olen jo iäkäs henkilö. En käy missään oikein, harvoin kirjastossa.
Sainkin lainaksi tänään aivan uuden Lappalaisen kirjan, hieno kirja. En ole tiennyt.
Anteeksi tuhannesti. Nyt tutkin muitakin kirjoja, en pohjoisesta, mutta muita.
Varmaan rva Lappalainen ei tuntenut kun ei tervehtinyt.
Anteeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama93424Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve583263Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä442969Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi932836On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole622688Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732638Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä972610Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu1132317Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl552063Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk661951