Pykeijassa käytiin

uuskveeni

Käytiin Pykeijassa. Kyllä ovat osanneet valita aikoinaan kauniin paikan kylälleen. Suojassa tuulilta.

Jäämeren sauna 300 Nkr. Yöpyminen 600 Nkr.
Hautausmaalla oli mielenkiintoista miettiä mikä on alunperin ollut sukunimi kun oli tällaisia nimiä: Dörmänen, Marjavara.

9

1622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • upeeta!!!!!!!!!!!

Kävittekö Elsan Jäämeren saunassa?

• meninäinvoitinn

Elämys! :)

• AAron.J.

ollaan käyty myös ja Elsan Jäämeren saunassa saunottu ja Pykeija otettu haltuun.
      Lue Ruijansuomalaisten elämää kirjasta näistä asioista. Valaiseva kirja hieno kuvitus, huippu!

• tuure E

mulla on toi kirja, kirjoittanut kirjailija Tarja Lappalainen ilmeisesti pohjoisen tyttöjä!

tietooainakin hänellä tuntuu asiasta olevan

• eniro...............

mielenkiintoinen kylä

• Sellaista se on

Yksikään Lappalaisen kirja ei ole ollut mielenkiintoinen.
      Rouva tervehti ennen tavallisia duunareita. Nyt on noussut hattuun kun on saanut kirjoja kirjoitettua.
      Ei tervehdi enää, uskovainenkin pitäisi olla, mutta sellaisia ne uskovaiset on, leuhkoja.

• Sellaista se on

Jaa, mutta se tri Sakari Oravasta kertova kirja oli tosi hyvä, muista en pitänyt.
        Ehkä rouva Lappalaisella oli kiire tai ei tuntenut enää, kun ei tervehtinyt.
        Kirjailijalla on monta asiaa vireillä.

• Sellaista se on
        Sellaista se on kirjoitti:

Jaa, mutta se tri Sakari Oravasta kertova kirja oli tosi hyvä, muista en pitänyt.
        Ehkä rouva Lappalaisella oli kiire tai ei tuntenut enää, kun ei tervehtinyt.
        Kirjailijalla on monta asiaa vireillä.

Haluaisin, että rouva Lappalainen kirjoittaisi jostain Hämeenlinnalaisesta jo edesmenneestä henkilöstä elämäkertateoksen. Minua ei kiinnosta jotkut pohjoisen asiat näin hämäläisenä. En ole koskaan pohjoisessa käynyt, ei ole ollut varaa eikä muutenkaan mahdollisuutta. Olen jo iäkäs henkilö. En käy missään oikein, harvoin kirjastossa.

• Sellaistahan se on
        Sellaista se on kirjoitti:

Haluaisin, että rouva Lappalainen kirjoittaisi jostain Hämeenlinnalaisesta jo edesmenneestä henkilöstä elämäkertateoksen. Minua ei kiinnosta jotkut pohjoisen asiat näin hämäläisenä. En ole koskaan pohjoisessa käynyt, ei ole ollut varaa eikä muutenkaan mahdollisuutta. Olen jo iäkäs henkilö. En käy missään oikein, harvoin kirjastossa.

Sainkin lainaksi tänään aivan uuden Lappalaisen kirjan, hieno kirja. En ole tiennyt.
        Anteeksi tuhannesti. Nyt tutkin muitakin kirjoja, en pohjoisesta, mutta muita.
        Varmaan rva Lappalainen ei tuntenut kun ei tervehtinyt.
        Anteeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      71
      4116
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2361
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2204
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1741
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1612
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1512
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      80
      1487
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      1246
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1173
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1135
    Aihe