Järkyttävät jonot

nokka

Särkänniemessä tiistaina. Olikohan kesän ainoahkolla hellepäivällä osuutta asiaan? Lähes tunnin jonot useimpiin laitteisiin, sama jäätelö- ja juomakojuille.. Taidanpa valita ensi kesänä kylmän päivän tai Tykkimäen tai Powerparkin.Säästyy hermot.

7

1801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aina.

      Niin se on, jos sattuu heinäkuulle tuollainen poutapäivä väliin, niin varmasti saat jonottaa, niin kuin täällä on tänä kesänäkin asiasta mainittu.
      Mutta sama juttu oli mm. Puuhamaassa tiistaina ja lienee lintsilläkin väkeä riittänyt.

      Eilen ei montaa autoa mansen jiähallin pihassa ollut, joten tuskin ruuhkaa eikä aurinkokaan olisi polttanut nahkaa.

    • Tykkimäki

      Joo, Tykkimäkeen vaan! Ei jonoja koska tosi pieni paikka ja pelkkiä lastenlaitteita, eikä sinne kukaan toistamiseen erehdy!

    • ne jonot

      on Särkässä aina paitsi tietysti sateella eikä kauniina päivänä varmasti tunti ole aika eikä mikään jonotukseen aina yhteen laitteeseen.Lintsillä olen käynyt harvemmin,mutta aina mennyt tietysti mahdollisimman kauniina päivänä enkä koskaan ole joutunut jonottamaan mihinkään laitteeseen niin kohtuuttomia aikoja kuin Särkässä.

    • lintsillä...

      emmekä voineet mennä muualle kuin sea lifeen (en tiiä kuinka kirjotetaan), koska jonot oli JÄRKYTTÄVÄT! siis ei kertakaikkiaan, joka paikaan olisi ollut 30-45min odotusta! ei kiva!

      • mutta..

        vielä järkyttävämpiä lienevät Särkän jonotusajat,30-40 min.tuntuisi jopa kohtuulliselta verrattuna tunnista puoleentoista,joka on Särkässä ihan tavallista.


    • PPF

      olen itse kokenut samat tuskat powerparkis,särkäs,lintsillä.tänä vuonna kun olin powerparkis oli sellainen 18 asteta lämmintä tai juuri sopiva mutta pikkuisen illalla vettä tihkutti. niin ei tarvinnut jonottaa paljon ollenkaa. lempparilaitteeseeni puiseenkaan ei tarvinnut maksimissaan odottaa kuin yksi kierros!toisin oli kesällä 2006! puiseen piti jonottaa K-A-U-A-Njonot olivat alhaalla asti! toki silloin oli n. 26 lämmintä!

      tämä viesti opetti:
      en suosittele huvipuistoille hellepäiviä!

    • Koiiiookko

      Maanantai päivä, sade kuuroja, ja serena täynnä!
      Kolmeen parhaaseen mäkeen jonotus aika lähes TUNTI! Ulkolaisia yli puolet , ja he etuilivat surutta. "Ei ymmäurra, nou nou ... "
      Liukkaat lattiat , sotkuista , ahdasta... EI IKINÄ ENÄÄ SERENAAN!
      Periaatteena pitkät laskut tarkoittaa aina vain pidempää aikaa yhden laskijan osalle, josta seuraa vielä pidemmät jonot...
      Hullu kallis paikka.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe