Akeesistit, tai miten heitä nyt kutsutaan. Törmäsin romaniassa kyseiseen koplaan kuukausi sitten. Mielenkiitoisia ajatuksia, ihan toimivaa touhua. En nyt tässä rupea opinkappaleita kertaamaan koska en itse niistä kovinkaan paljoa tiedä, mutta jos suomesta moista skeneä löytyy niin vaihtaisin mieluusti pari sanaa.
Akeesilainen puoli?
Sprenger
3
216
Vastaukset
- Max
Muistan lukeneeni liikkeestä joskus. Nykyversio varsin nuori vaikka ilmeisesti juuret varhaiskeskiajalla.. Ei ole meikäläiselläkään hajua suomalaisista tunnustajista.
Ps. ovela veto tuo "puoli"!
-M-- Sprenger
Goo.. täähän melkein jopa toimii. eiköhän tästä ryhmästä joku valistunutkin löydy!
Netistäkään en ole mitään löytänyt. Kumma juttu sinänsä.
- !?!
En ole minäkään kuullut ennen sellaisesta, mutta ei se voi olla parempi kuin Mythonin esittämä maailmankuva tuossa hieman alempana. Ainakin se on hyvin realistinen. Vastaa omaa filosofiaani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921836- 851282
- 1101133
- 761017
- 108934
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 47771
- 36762
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48721- 33693