Varo Kiinteistömaailma Riihimäen konttorin palveluita

ex_ostaja

Varo ettet edes vahingossa ole tekemisissä heidän kanssa. Taitaa Riihimäen Kiinteistömaailman välittäjillä olla hyvät peruspalkat kun, heiltä puuttuu kiinnostus asiakasta(ostaja) kohtaan.

En ole muiden saman firman välittäjien kohdalla törmännyt siihen, mutta Riihimäellä nämä kolme ovat kyllä Super flegmaattisia.

21

9586

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oppirahat maksanut

      Sen lisäksi heidän oikeudentajunsa on hieman erilainen kuin meillä muilla. Sovitaan suullisesti ensin jotain ja jälkeenpäin aletaan vaatia aivan muuta ja vedotaan siihen ettei ole mustaa valkoisella. Olen sen verran vanhanaikainen, että olen vielä tottunut ihmisen sanaan luottamaan, mutta Kiinteistömaailman kohdalla kolahti. He eivät keinoja kaihda kun yrittävät tavoitella vain omaa etuaan. Luulevat ressukat olevansa varmaan Jumalasta seuraavia, niin ylimielistä porukkaa ovat.

    • hbihcv cd

      ostin juuri osakkeen ja kaikki toimivat hyvin ja olivat palvelu alttiita ei mitään moitittavaa ois tehny mieli lykkiä sitä jotain

      • Serkku

        Niin, mutta sinähän oletkin itse duunissa Riihimäen Kiinteistömaailmalla.


    • PKS

      Huomattiin ihan sama. Itse joutuu tökkii jos haluaa jotakin...en ole aiemmin moiseen asuntokaupassa törmännyt.

      • riksulainen

        Etsin kaksiota/kolmiota viime kuukausina, ja Kiinteistömaailmasta otettiin muita hitaammin yhteyttä. Ja kerran kun oltiin sovittu kaksi näyttöä, ei kuulemma ollut saanut vuokralaista kiinni ja toiseen oli unohtunut avaimet toimistolle. HUH.
        Huoneistomaailma, SKV, LKV Avainasunnot ja OPKK toimivat ihmislähtöisesti, ja huomioivat hyvin. Kiitos heille siitä!


      • pettynyt
        riksulainen kirjoitti:

        Etsin kaksiota/kolmiota viime kuukausina, ja Kiinteistömaailmasta otettiin muita hitaammin yhteyttä. Ja kerran kun oltiin sovittu kaksi näyttöä, ei kuulemma ollut saanut vuokralaista kiinni ja toiseen oli unohtunut avaimet toimistolle. HUH.
        Huoneistomaailma, SKV, LKV Avainasunnot ja OPKK toimivat ihmislähtöisesti, ja huomioivat hyvin. Kiitos heille siitä!

        minulla oli asunto kiinteistömaailmalla myynnissä ja todellakin petyin hitauteen. Aivan kuin ei olisi kiinnostanut koko kaupanteko. Lisäksi kun oli yleisiä esittelyjä niin esittelijät kaksi kertaa peräkkäin myöhässä 10 min... se on puolen tunnin esittelystä aika paljon. Oli myös muita huolimattomuuksia joita en nyt tähän yksityisyyden takia laita mutta kenellekkään en enään suosittele ko. firmaa.


    • Onneksi on muitakin kiintei...

      Pyysimme keväällä kiinteistömaailmalta arviointia omakotitalostamme pankkia varten. Itse "pääjehu" suvaitsi tulla paikalle, viipyen ehkä noin 5 min. senkin ajan ylimielisesti, kiinnostuprosentti taloamme kohtaan vissiin puhdas nolla. Lupasi ilmoittaa pankkiimme mihin hintaluokkaan arvioi talomme, mutta loppupelissä ei edes ollut pankkiimme sitä vaivautunut ilmoittamaan.

    • Tarkkana olkaa

      Ostimme asunnon jossa oli vain valokuitukaapeli mahdollisuus. Ei mainittu esitteessä eikä kerrottu. Tv ei siis näkynyt ilman 2000€ lisämaksua tai antennin laittoa. Tämä tuli vastaan vasta muutettua, kun tv ei näy! Annetiin myös avaimet, joilla käytiin omalla porukalla katsomassa taloa. Tämä siis Kuopion eräässä kiinteistömaailman firmassa. Toisessa lisää samantyylisiä ongelmiä. Heidän mukaan mitä ihmeellisempi kuuluin kiinteistöön, vaikka olit ne itse jälkikäteen asentanut. Eikä niistä oltu kysytty myynnin yhteydessä. Eikä niistä ollut kirjattu kauppakirjaan erikseen. Näin hyvin nämä palvelee. Olkaa tarkkana!

      • Anonyymi

        Valokuitua myöden tuleva TV on helppo siirtää myyjältä uudelle omistajalle ilman kustannuksia kunhan sitä ei ole ensin irtisanottu. Toimii ainakin Telialla.


    • akbar

      tuossa firmassa porukan vaihtuvuus on aika suurta. Kokoajan haku päällä, miksei väki viihdy talossa?

      • Allahu

        Eivät osaa myydä asuntoja hinnottelusta puhumattakaan. Ei kauppoja ei tuota tiliäkään.


      • kiinteistömaailmassa

        Kiinteistömaailmassa ainakin runsaat parikymmentä vuotta toiminut Maire Sainio ja toimii edelleen, samoin hänen tyttärensä. Lisäksi Auvo Vira on ollut monta vuotta - ts. ainakin nämä kolme ovat "kiintokalusteita". Lisäksi siellä on uudempaa täydennystä.
        Ala on vaikea: ei kaikista ole kiinteistövälittäjiksi.
        Olen saanut hyvää palvelua Kiinteistömaailmasta, kun myin heidän välityksellään kolmioni.


    • Anonyymi

      No toki totta tuokin. Mutta jos jostain löydät kyseisen firman vanhojen välittäjien nimiä, niin aika moni on siirtynyt toisen välitysfirman palvelukseen. Ala on vaikea, työnantaja voi olla vielä vaikeampi.

      • Anonyymi

        Toisaalta moni välittäjä on käynyt läpi kaikki riihimäen välitystoimistot. Lie sitten ajatus, että ruoho on vihreää aidan toisella puolen.


    • Anonyymi

      Oma kokemus asuntokaupassani j a monen muunkin tutun sellainen, että en todellakaan luota ko. firmaan. Esim. yöllä soitettiin läheiselleni ja pyydettiin tekemään sitova tarjous ennen aamua omakotitalosta, omassa kaupassani välittäjä kyseli yksityisasioitani kauppatilanteessa vieraiden läsnäollessa ja avaimet unohti antaa, toi toki postilaatikkooni illalla. Kun kävin katsomassa ostettavaa asunto poikani (aikuinen) kanssa, välittäjä puhui vain hänelle vaikka p iti olla täysin selvää, että ostan asuntoa itselleni. Esimerkkejä on lukemattomia ja eivät tosiaan mairittelevia ko. firmaa kohtaan.

    • Anonyymi

      Kirjoittelen tänne, vaikka aloitus onkin tehty ennen monen teinin syntymää.

      Asuntomme oli myynnissä Riihimäen Kiinteistömaailmalla. Joo kyllä, vaihtuvuutta tuntuu olevan. Hyvinkin jäi sellainen tuntu, ettei välittäjä välittänyt niinkään asuntoamme, vaan keskusteluamme heidän toimistolleen ja takaisin. Kun kaikki piti selvästikin varmistaa konttorilta. Vaikka välittäjällä oli pitkä työkokemus.

      • Anonyymi

        Sama meno jatkuu....


    • Anonyymi

      Sama meno jatkuu Riihimäen Kiinteistömaailman puolella yrittäjän toimesta. Näin surkeaa ”palvelua” en ole koskaan saanut. On vaikeaa ostaa ja tehdä parempaa tarjousta asioista, kun yrittäjä ei edes laita tarjousta allekirjoitettavaksi tai infoa, että myyjä on hyväksynyt paremman tarjouksen muualta

      . Mutta eipä harmita enää, että meni kiinteistö ohi suun, koska tälle firmalle ei tee mieli rahaa tuodakaan enää sisään tämän ketjun perusteella :)

      Hyvää mainosta Kiinteistömaailmalle.

    • Anonyymi

      Uusia huonoja kokemuksia täälläkin Kiinteistömaailmasta ja päärouvasta. En kyllä asioisi siis kanssaan ollenkaan mutta tässä tapauksessa ostajana oli "pakko". Euroakaan en kyllä itse maksaisi palveluksistaan...

    • Anonyymi

      Kiinteistömaailmasta ei havaintoja,mutta OP:n miespuolinen kiinteistönvälittäjä teettää naisilla työt ja myy suosikilleen asunnon välistä.
      Yhden kaupan kokemus tästä henkilöstä.

    • Anonyymi

      Eipä onneksi kyseistä kiinteistövälittäjää näkynytkään enää OP:n välittäjissä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2612
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2141
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1489
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe