sims2-sim1 tapainen peli,voit pukea julkkiksia ja ostella vaateita ja tapailla kavereita,sekä pelata huimia pelejä. Mene linkkiin: http://www.stardoll.com/en/user/?refKey=mdX8u0CdCDUWWa85E0rZuBa2E
-Täytä lomakkeet, ei vaikeata!
- Paina ''ok'' tai vastaavaa. ei vaikeata!
- Mene sähköpostiisi ja vahvista hahmosi!,ei vaikeata
( SAAT 25 STARDOLLARII, JA MINUT YSTÄVÄKSESI
SAMANTAPAINEN PELI KUIN SIMS-pelit!!!
6
1343
Vastaukset
- VAHVISTA
ei saa 25 stardollaria jos ei vahvista!
- ....
Ei minusta ole hirmu simssin tapane, muta ihan sama.
Mä kun liityin vuonna nakki ja muusin sain 50 stardollaria. - Cassiee
.... kirjoitti:
Ei minusta ole hirmu simssin tapane, muta ihan sama.
Mä kun liityin vuonna nakki ja muusin sain 50 stardollaria.Mäkin liityin sillon kun sä ja sain kans 50 stardollarii. Hahaa :DD
- Cassiee
Oon tonne rekannu vuosi sitten ja ei tod. oo samantapanen paljoo kun sims, no ehkä samantapasta on että voi pukea niitä tyyppejä ja valita minkälaiset hiukset ja kasvot on. Mut siellä ei hoideta sitä nukkee, eikä siel voi liikuttaa niitä muutakun siirtämällä sviitissä. Habbokin on samantapasempi...
*Minun mielipide* - turvallinen.fi
Onko turvallinen? Ostin uuden koneen ja en haluaisi viruksia.
- turvallinennnnnn
On turvallinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3002215Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2192116Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano511337- 871251
- 1011203
- 821201
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431185Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1621137- 1171060
- 61972