sims2-sim1 tapainen peli,voit pukea julkkiksia ja ostella vaateita ja tapailla kavereita,sekä pelata huimia pelejä. Mene linkkiin: http://www.stardoll.com/en/user/?refKey=mdX8u0CdCDUWWa85E0rZuBa2E
-Täytä lomakkeet, ei vaikeata!
- Paina ''ok'' tai vastaavaa. ei vaikeata!
- Mene sähköpostiisi ja vahvista hahmosi!,ei vaikeata
( SAAT 25 STARDOLLARII, JA MINUT YSTÄVÄKSESI
SAMANTAPAINEN PELI KUIN SIMS-pelit!!!
6
1358
Vastaukset
- VAHVISTA
ei saa 25 stardollaria jos ei vahvista!
- ....
Ei minusta ole hirmu simssin tapane, muta ihan sama.
Mä kun liityin vuonna nakki ja muusin sain 50 stardollaria. - Cassiee
.... kirjoitti:
Ei minusta ole hirmu simssin tapane, muta ihan sama.
Mä kun liityin vuonna nakki ja muusin sain 50 stardollaria.Mäkin liityin sillon kun sä ja sain kans 50 stardollarii. Hahaa :DD
- Cassiee
Oon tonne rekannu vuosi sitten ja ei tod. oo samantapanen paljoo kun sims, no ehkä samantapasta on että voi pukea niitä tyyppejä ja valita minkälaiset hiukset ja kasvot on. Mut siellä ei hoideta sitä nukkee, eikä siel voi liikuttaa niitä muutakun siirtämällä sviitissä. Habbokin on samantapasempi...
*Minun mielipide* - turvallinen.fi
Onko turvallinen? Ostin uuden koneen ja en haluaisi viruksia.
- turvallinennnnnn
On turvallinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066