Miksi

m.Jokunen

Miksi me aina päivitellään näitä huonoja asioita, miksi ei koskaan hyviä? Saattaisihan ihmisillä olla niitä hyviäkin asioita meille kerrottavana.. He vaan haluavat toisille Paskaa niskaan tavalla tai toisella, en tiedä syytä..
Toivoisin tälle palstalle enemmänkin paikallisia lukija ihmisiä eikä aina vaan nämä tavalliset ihmiset..

12

1227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erottaa

paikalliset lukijaihmiset tavallisista ihmisistä?

• Miksi
      Kirjoittanut: m.Jokunen 20.7.2007 klo 23.23

Miksi me aina päivitellään näitä huonoja asioita, miksi ei koskaan hyviä? Saattaisihan ihmisillä olla niitä hyviäkin asioita meille kerrottavana.. He vaan haluavat toisille Paskaa niskaan tavalla tai toisella, en tiedä syytä..
      Toivoisin tälle palstalle enemmänkin paikallisia lukija ihmisiä eikä aina vaan nämä tavalliset ihmiset..

Neuvos
      Hyviä asijoita on vain valitettavan vähäinen määrä koettavana.
      Mutta ei kukaan ole hyvien asijoiden tuomisesta tänne kieltänyt jos vaikka aloittaisit itse kertoa, hyvistä asijoistasi me muutkin voisimme sinulta jotakin oppia.
      Minä halua oppia teistä kaikista jotakin, jotka tänne kirjoitatte niin vuolaasti.

• Mitäsmie

Hyviä: Olen tänne muuttaessani muuttunut tosi paljon: sisäisesti, ulkoisesti tosi paljon.. kaikki sukulaiset huomaa! :)
        olen huomannut että en enää hyväksy monia niitä asioita joita ennen hyväksyin,Ja lukijoille EN OLE USKOON TULLUT! mutta haluan ilmaista itseäni, onko se huonoa? meilläpäin on joskus opiskellessa tottunut siihen paskaan mitä täällä yleensä ajatellaan!

• kyllähienoo
        Mitäsmie kirjoitti:

Hyviä: Olen tänne muuttaessani muuttunut tosi paljon: sisäisesti, ulkoisesti tosi paljon.. kaikki sukulaiset huomaa! :)
        olen huomannut että en enää hyväksy monia niitä asioita joita ennen hyväksyin,Ja lukijoille EN OLE USKOON TULLUT! mutta haluan ilmaista itseäni, onko se huonoa? meilläpäin on joskus opiskellessa tottunut siihen paskaan mitä täällä yleensä ajatellaan!

kun kerrankkii kehumaan saapi alakaa niin ensnäkkii nii meillä teki helemi kaks vasikkoo! Nyt tälle aamulle. Ja kumpanenki tyttöi. Olen minä nyt iloinen!T.Emäntä

• ONNEA KOVASTI PALJON
        kyllähienoo kirjoitti:

kun kerrankkii kehumaan saapi alakaa niin ensnäkkii nii meillä teki helemi kaks vasikkoo! Nyt tälle aamulle. Ja kumpanenki tyttöi. Olen minä nyt iloinen!T.Emäntä

kaksostyttöjen johdosta Helemille! ja tietenkin EMÄNNÄLLE myös.
        On se nyt mukava seurata Helemin "tyttöjen" kasvua ;)

• NIPSU-NEITI

Kaikille vaan tiedoksi yks hyvä uutinen....
      Minun kohdaltani ainakin loppu nyt tämä naljailu ja v....u. Toivon, et porukat aloittaa myös ns.kiltin ja asiallisen kirjoittelun.
      Hyvää ja iloista viikonloppua kaikille!
      Ollaan ihmisiä toisillemme.

• vittuilija

PIIIIITKÄ vittu.

• sekä kössi-eno
        vittuilija kirjoitti:

PIIIIITKÄ vittu.

nousseet ani varhain kirjoittelemaan. Pariskuntahan tämä näkyy olevan.

• mistä moiseen
        sekä kössi-eno kirjoitti:

päätelmään joku on tullu?Näkyyhä nuita kirjoittelijoita olevan pitkin yötä.
        Minun mielestäni on vaan hyvä asia että ihmiset jaksaa kirjotella.

• naistenviikkolainen
        mistä moiseen kirjoitti:

päätelmään joku on tullu?Näkyyhä nuita kirjoittelijoita olevan pitkin yötä.
        Minun mielestäni on vaan hyvä asia että ihmiset jaksaa kirjotella.

Joku varmaan omasta mielestään fiksusti päätelly, miten asia on.
        Vai tunteneeko peräti kyseiset nimimerkit?

• NIPSU-NEITI
        naistenviikkolainen kirjoitti:

Joku varmaan omasta mielestään fiksusti päätelly, miten asia on.
        Vai tunteneeko peräti kyseiset nimimerkit?

Kyllä kieltämättä mullakin uteliaisuus heräsi, että missä syy moiseen fiksuun päättelyyn?
        Vai eikö uskalla kirjoittaa muuten ku luulojen perusteella?

• vitun
        sekä kössi-eno kirjoitti:

väliä sillä on vaikka nipsu ja kössi olisivat vaikka "salarakkaita".
        On perkele huolenaiheet vähissä jos tuommoinen aihe panee kirjoittamaan yleiselle palstalle.Täällä asuu 10 000 ihmistä ja 10 000 erilaista elämäntarinaa.Luulisi olevan aiheita kirjoittaa muistakin kuin näistä kahdesta, joiden tavoitteena näkyy olevan inkognito-kuuluisuus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1833
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1711
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      35
      1437
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      194
      1187
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      92
      1161
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      77
      1073
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      354
      992
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      859
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      821
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50