Mikä olisi hyvä vaihtoehto mato-onkeen
kastemadoille, kun ei ehdi niitä kaivelemaan.
Mato-onki
8
2529
Vastaukset 8
- Metsämies
Tiedustele kalastustarvike ja urheiluliikkeistä
missä myydään kärpäsen tai surviaissääsken
toukkia. Ne molemmat toimivat oikein hyvin
matojen sijaan, varsinkin talvipilkinnässä.- Jussi
Taikinaakin voi valmistaa.... Reseptejä löytyy
kalastus oppaista.
- snape
lohet olivat hulluina hieman pilaantuneisiin
katkarapuihin - ehkäpä lenkki
Ite oon kalastanu joskus pienellä lenkin palalla(HK sininen lenkki)on näyttäny käyvän aika hyvin.
- kesällä sitten
Nakatkaapa muuten joskus kaurahiutaleita järveen jossa on särkiä ja ahvenia säret ainakin tykää.
- Anonyymi
Purkkimaissi .Toimii kaikille särkikaloille lienee maailman paras särkikala syötti . Pientä liikettä kuin antaa syötille ottaa myös ahven , Kalaa pysyy alla kun välillä heittelee maissia veteen .
- Anonyymi
Jos se mato liikkuu eli on elossaq koukussa, houkuttaa enemmän kaloja.
Onkikaa haita mato-ongella: ahven haita, tiikerihaita kummallakin kalalla on raidat eli ovat sukulaisia ahven ja tiikerihai :D
Ahvenhai.- Anonyymi
Hai sie!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762976
- 601234
- 41019
Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r160967Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....57937- 84830
Onko Sofia jälleen jätetty?
Moni asia viittaisi siihen, että hän on jälleen sinkku.173820Rekat seisovat dieselin hinnan takia . Ala ei kestä tällaista hintatasoa, sanoo yrittäjä .
EU:n kallein diesel on kova paikka kuljetusalalle. Ajoja on jätetty ajamatta kannattavuusongelmien vuoksi, sanoo alan e197801Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.
Vaimon viesti on paljastanut totuuden.216763- 7726
- 62669
- 53667
- 59666
- 67646
Mies, näetkö minut myös
Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?21608Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?
Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?131581Kuinkahan monen
Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran66569Voiko se ikinä toimia
Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het32558- 34527
- 55518