Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

myydään dogo argentino 100.-

koiralle koti?

yht.otot sähköpostitse. nopeimmalle. pentu. kerrothan vielä että minkälaiselle ihmiselle koira tulisi.

36

6010

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koiralle koti?
    • Anneli

      Rotukoiraa tai koiraa yleensä hannkessä pitää tietää vähän enemmän koiran suvusta yms..Älkää nyt kukkaan vaan ostako täältä koiraa..Tuskimpa tämä välittäjä on perehtynyt ko rotuun yms..

      • tietoa

        anteeksi. olet väärässä. olen kasvattanut dogoja 5 vuotta. tämä pentu on rekisteröity, joten vanhemmistakin löytyy tietoa. muut kasvattajat myykööt 1400-1600 sadalla, tästä lähtien minulta rekisteröidyt pennut lähtevät satasella. milläs muuten saadaan suomen dogokantaa kasvatettua? jos itse et saa oman dogosi pentuja myytyä niin olisikohan sinun syytä miettiä myös hinnan alennusta. toiset kasvattavat koiria rahan takia toiset koirien itsensä takia, mene itseesi ja mieti kumpaan ryhmään kuulut!


      • ansku
        tietoa kirjoitti:

        anteeksi. olet väärässä. olen kasvattanut dogoja 5 vuotta. tämä pentu on rekisteröity, joten vanhemmistakin löytyy tietoa. muut kasvattajat myykööt 1400-1600 sadalla, tästä lähtien minulta rekisteröidyt pennut lähtevät satasella. milläs muuten saadaan suomen dogokantaa kasvatettua? jos itse et saa oman dogosi pentuja myytyä niin olisikohan sinun syytä miettiä myös hinnan alennusta. toiset kasvattavat koiria rahan takia toiset koirien itsensä takia, mene itseesi ja mieti kumpaan ryhmään kuulut!

        siis tämän dogon hintako on 100 e vai olenko ymmärtäny ihan väärin? ettei vaan olisi provo....mutta jos toi edellinen viesti on totta já hinta 100e niin mikäs siinä, mutta kuulostaa jotenkin hullulta...


      • ansku
        tietoa kirjoitti:

        anteeksi. olet väärässä. olen kasvattanut dogoja 5 vuotta. tämä pentu on rekisteröity, joten vanhemmistakin löytyy tietoa. muut kasvattajat myykööt 1400-1600 sadalla, tästä lähtien minulta rekisteröidyt pennut lähtevät satasella. milläs muuten saadaan suomen dogokantaa kasvatettua? jos itse et saa oman dogosi pentuja myytyä niin olisikohan sinun syytä miettiä myös hinnan alennusta. toiset kasvattavat koiria rahan takia toiset koirien itsensä takia, mene itseesi ja mieti kumpaan ryhmään kuulut!

        siis onko tämän koiran hinta 100e vai olenko ymmärtänyt ihan väärin.... jos on niin miksi niin halpa? ei vaan olis provo.... ja jos tuo edellä mainittu juttu on totta ja hinta 100 e niin mikä ettei, mutta kuulostaa vaaan hullulta...


      • ihminen
        tietoa kirjoitti:

        anteeksi. olet väärässä. olen kasvattanut dogoja 5 vuotta. tämä pentu on rekisteröity, joten vanhemmistakin löytyy tietoa. muut kasvattajat myykööt 1400-1600 sadalla, tästä lähtien minulta rekisteröidyt pennut lähtevät satasella. milläs muuten saadaan suomen dogokantaa kasvatettua? jos itse et saa oman dogosi pentuja myytyä niin olisikohan sinun syytä miettiä myös hinnan alennusta. toiset kasvattavat koiria rahan takia toiset koirien itsensä takia, mene itseesi ja mieti kumpaan ryhmään kuulut!

        Et viittis keksiä noita satuja ja tarinoita, ilmoitappa dogosi rek.nro:t niin tsekataan kennelliitosta oletko kasvattaja vai vasta kasvuiässä itse. Hau.


      • koti löytyi!
        ihminen kirjoitti:

        Et viittis keksiä noita satuja ja tarinoita, ilmoitappa dogosi rek.nro:t niin tsekataan kennelliitosta oletko kasvattaja vai vasta kasvuiässä itse. Hau.

        kyllä dogon hinta oli 100euroa, ja nopein sen vei. oletko kenties nyt huolissasi käteesi jääneistä pennuista? tämä pentue on siis nyt myyty mutta uusia pentuja syntyy kesäkuun alussa. varauksia voi jättää sähköpostiini. ja hinta niille on myös 100 euroa rekisteröitynä! eikähän ala dogot yleistymään suomessa!


      • Kymppi
        koti löytyi! kirjoitti:

        kyllä dogon hinta oli 100euroa, ja nopein sen vei. oletko kenties nyt huolissasi käteesi jääneistä pennuista? tämä pentue on siis nyt myyty mutta uusia pentuja syntyy kesäkuun alussa. varauksia voi jättää sähköpostiini. ja hinta niille on myös 100 euroa rekisteröitynä! eikähän ala dogot yleistymään suomessa!

        Vai niin meni. Lykkyä tykö koirankasvatukseen. Eihän tuota tiedä jos joku päivä meidän koira saa kaverin...


      • ansku
        koti löytyi! kirjoitti:

        kyllä dogon hinta oli 100euroa, ja nopein sen vei. oletko kenties nyt huolissasi käteesi jääneistä pennuista? tämä pentue on siis nyt myyty mutta uusia pentuja syntyy kesäkuun alussa. varauksia voi jättää sähköpostiini. ja hinta niille on myös 100 euroa rekisteröitynä! eikähän ala dogot yleistymään suomessa!

        no jos minua tarkoitat niin en todellakaan ole huolissaan yhtään mistää... en edes nimittäin kasvata koiria ja ihan vaan mielenkiinnosta kysyin kun oli niin outo ilmoitus ja näistä kun ei ikinä tiiä... mites tämä sisä siittoisuus kun koiria on vähän suomessa? itse en kysyeistä koiraa ottas vaikka ilman sais ei millään pahalla.... mutta onnee vaan koiran kasvatukseen..

        Älä vedä dogo herneitä nenään...:)


      • No huuuuhuuuuh
        ansku kirjoitti:

        siis tämän dogon hintako on 100 e vai olenko ymmärtäny ihan väärin? ettei vaan olisi provo....mutta jos toi edellinen viesti on totta já hinta 100e niin mikäs siinä, mutta kuulostaa jotenkin hullulta...

        Joku varastettu koira kummiski josta halitaan äkkiä eroon!!!!!


      • Edgicc
        koti löytyi! kirjoitti:

        kyllä dogon hinta oli 100euroa, ja nopein sen vei. oletko kenties nyt huolissasi käteesi jääneistä pennuista? tämä pentue on siis nyt myyty mutta uusia pentuja syntyy kesäkuun alussa. varauksia voi jättää sähköpostiini. ja hinta niille on myös 100 euroa rekisteröitynä! eikähän ala dogot yleistymään suomessa!

        Syssymmällä voit sitte astuttaa tyttären iskällä, niin saadaan sitä kantaa kasvamaan


    • Kymppi

      Minkä ikänen ja kumpaa sukupuolta tämä on? Missäpäin kasvatat dogoja ja kuinka pitkään olet kasvattanut? Millaiset vanhemmat? Mulla ennestään 4-v. Staffordshirenbullterrieriuros.

      • dogosta

        tämä pentu oli uros ja 4 kk vanha. hän kuitenkin sai jo uuden kodin. kiitos mielenkiinnosta ja kuten ilmoitin uusia pentuja on tulossa kesäkuun alussa. varauksia otetaan vastaan sähköpostitse.


    • *Kiti*

      minkä takia pitäisi tuolla tavalla dogo kantaa kasvattaa...dogo on kuitenkin suurehko ja vaativakin koira ja jos sitä ihan polkuhintaan myydään niin löytyy hurjasti idiootteja joilla ei ole hajuakaan koiran kasvatuksesta ja ostavat hienon koiran vain koska se on hieno iso ja halpa ajattelematta yhtään sitä miten tulevat pärjäämään tällaisen koiran kanssa...näin saadaan koiria jotka eivät välttämättä pysty saamaan tarvitsemaansa kasvatusta ja koulutusta ja ovat sitten sen mukaisia luonteeltaan.

      ja luultavasti moni joka on oikeasti asiaan perehtyen dogoa hankkimassa ei sitä osta jos se maksaa 100e koska hinta on arveluttavan pieni..joten sitten sen ostaa ääliö joka ei koirista tiedä mitään

      ei rotuja tule yleistää halvalla pennun hinnalla.

    • Provo

      Provo....... onko ihmiset todella niin typeriä, että ottavat tällaiset jutut tosissaan????

    • justjust

      Aika halvalla lähtee. Miten pystyt peittämään kaikki kulut?

      • vastaus

        en minä haluakkaan peittää kulujani. jokainen harrastushan maksaa. 100 euroa on hinta koska rekisteröinti ei ole ilmaista.


      • Petteri
        vastaus kirjoitti:

        en minä haluakkaan peittää kulujani. jokainen harrastushan maksaa. 100 euroa on hinta koska rekisteröinti ei ole ilmaista.

        Uskokoon ken haluaa.

        Suomeen on syntynyt yksi pentue jonka pennut ovat nyt 4kk vanhoja. Se on varmaa, että sinä et ole kyseisen pentueen kasvattaja.

        Toiseksi miksi rotu pitäisi saada yleistymään?
        Kiinnostus Dogo argentiinoon on kasvanut jo huomattavasti rodun saatua viime vuonna pk oikeudet.
        Kyseessä on kuitenkin erittäin vaativa rotu joka ei sovi kaikille.
        Kenen etua siis ajaisi jos pentu myytäisiin ensimmäiselle halukkaalle?

        Pentua myytäessä on muutenkin tärkeintä, että pentu menee hyvään kotiin jossa sillä on hyvä olla, eikä jonkun juntin munanjatkeeksi.

        Todennäköisesti olet taas yksi onneton jolle kukaan kasvattaja ei ole pentua suostunut myymään.


      • ansku
        Petteri kirjoitti:

        Uskokoon ken haluaa.

        Suomeen on syntynyt yksi pentue jonka pennut ovat nyt 4kk vanhoja. Se on varmaa, että sinä et ole kyseisen pentueen kasvattaja.

        Toiseksi miksi rotu pitäisi saada yleistymään?
        Kiinnostus Dogo argentiinoon on kasvanut jo huomattavasti rodun saatua viime vuonna pk oikeudet.
        Kyseessä on kuitenkin erittäin vaativa rotu joka ei sovi kaikille.
        Kenen etua siis ajaisi jos pentu myytäisiin ensimmäiselle halukkaalle?

        Pentua myytäessä on muutenkin tärkeintä, että pentu menee hyvään kotiin jossa sillä on hyvä olla, eikä jonkun juntin munanjatkeeksi.

        Todennäköisesti olet taas yksi onneton jolle kukaan kasvattaja ei ole pentua suostunut myymään.

        petteri puhuu asiaa...hyvä!


      • Joojoo
        vastaus kirjoitti:

        en minä haluakkaan peittää kulujani. jokainen harrastushan maksaa. 100 euroa on hinta koska rekisteröinti ei ole ilmaista.

        Eikö muita kuluja siis tule kuin rekisteröinti?

        Miten rokotukset, ruuat, kaikki eläinlääkäri kulut jne.

        Tiedätkö edes mitä pentujen teettäminen maksaa?
        Voittoa ei kyllä saa tekemälläkään Dogon kokoisesta koirasta... Ja 100eurolla tod.näk tekisit ainakin 500Euroa tappiota.


    • ansku

      petteri puhuu kyll nyt ihan asiaa... hyvä juttu.

    • miusku1

      onko tullut jo uudet pennut?olsimme valmiita yhden ottamaan.

      • voi sua raasua

        TÄH???????? TOLLOKO OOT?????????

        10 vuotta vanha viesti.joha toi piski on haudattu moneen kertaan.


      • Et sitten sinäkään
        voi sua raasua kirjoitti:

        TÄH???????? TOLLOKO OOT?????????

        10 vuotta vanha viesti.joha toi piski on haudattu moneen kertaan.

        tolloseni tajunnut että koira elää paljon pidemmälle kuin 10 vuotta. Eihän tuon synnyttäneen dogin ole tarvinnut olla kuin ensimmäisistä juoksuista astutettu joten tähän mennessä on ehtinyt kuule syntyä monen monta sukupolvea näitä iki-ihquja otuksia. Eli hyvin saattaa vielä tälläkin hetkellä olla tiineenä. Ja vaikkei olisikaan niin olsihan se aika tyhmää jättäytyä yhden kortin varaan tuotannossa, eli toki järkevänä kauppiaana hän on jättänyt aina sillon tällöin jonkun yksilön tuomaan lisäarvoa dogotehtaalleen. Kysyntähän noille on kasvanut räjähdysmäisesti tämän kuluneen vuosikymmenen aikana. Joten henkilö lienee pian miljunääri.


    • ny rillataan

      Saako dogo argentinosta hyvän paistin? Voisin ostaakin, jos liha on laadukasta.

      • ropson

        Tajuutsä vitun homo että se dogo syöö sut etkä sä voi sille mitään


    • Järkipäähän

      Huh huh...
      Kyllähän taas joku järjen jättiläinen pilaa hienon rodun mainetta... Menee koirat aivan vääränlaisille ihmisille ja hankitaan tuolla hommalla taas vain otsikkoja iltapäivälehtiin... Itse en ostaisi missään tapauksessa koiran pentua näemättä sen emää ja kasvattajan kotioloja... enkä myöskään hyvällä katso jos kasvattaja ei ole yhtään kiinnostunut millaiseen kotii koiraa antaa.. Kyllä olis taas parempi ettei ensimmäinenkään dogo olisi päättynyt ko kasvattajalle.. Ottakaa imiset järki käteen ja miettikää onko teillä aikaa tai taitoa kasvattaa koiraa joka tarvii kokoajan aktiviteettejä ja tiukkaa koulutusta. Dogo väärissä käsissä tulee olemaan 99% varmuudella ongelma ja vaarallinen...

      Dogo 4kk ja Rhodesian koira 3v

      • rgdsfvd

        Jos olisit lukenut koko ketjun olisit ymmärtänyt, että aloitus oli pelkkä vitsi.


      • hä?
        rgdsfvd kirjoitti:

        Jos olisit lukenut koko ketjun olisit ymmärtänyt, että aloitus oli pelkkä vitsi.

        Miten ni pelkkä vitsi??


    • ei edes ilmaiseksi

      Kukaan hullukaan ei osta moista petoa!

      • ropson1

        Se on peto vaa sulle se syöö sut elävältä


    • onnea!

      Toivottavasti olet se meidän kumien dogoilija.

      • edit.

        ...meidän kulmien...

        ja toivottavasti uusi ostaja majailee jossain mahdollisimman kaukana.


    • ellmeeriu

      jep jep,silti dogon tarvis olisi.

    • Anonyymi

      Todella vanha ketju Mut kasvatatko vielä ?

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe