Kysyin alla olevaa edellisellä sivulla, mutta eihän sitä kukaan enää lue :-)
Tuli varattua majoitus kyseisestä Pension Miamista. Edullinen ja hyvä sijainti.
Haluaisin tietää etukäteen vähän enemmän mörskän tasosta. Onko tarjolla aamiaista, kuuluuko huonehintaan vai erikseen? Kai sieltä pyyhkeet ja vuodevaatteet löytyy? Siisti vai ei?
Voiko matkatavaroita säilyttää huoneen luovutuksen jälkeen siellä?
Mitä muuta voisit kertoa?
Vielä Pension Miamista
5
676
Vastaukset
- löytyi tällainen
Ainakin tämän mukaan on aamiainen. Tosin kadullakin baareissa saa hyviä aamiaisia paikallisessa tunnelmassa.
http://barcelona.pension-miami.tobook.com/Spain/Hotels/Pension-Miami?citypname=Barcelona - FCBarcelona
En mä ainakaan suosittele...kax yötä piti olla, yx oltiin! Riitti meille..toki ei se ollu ku 62e kahden hengen huone, ja lähellä keskustaa! mutta silti aikamoinen kolo oli...
- .... surkeaa?
Onko epäsiisti vai meluisa? Tai molempia? Kerro vähän enemmän: kuuluiko aamiainen hintaan? voiko/kannattaako tavaroita säilyttää huoneen luovutuksen jälkeen siellä jossain?
- make B
Olen asunut muutaman kerran. Ihan kiva paikka. Aamiaista ei saa rahallakaan, mutta lähellä on ihan ok aamiaispaikkoja. Siisti ja vuodevaatteet löytyy. Matkatavarat voi säilyttää huoneen luovutuksen jälkeen ja ennenkin jos saavutte ennen kuin huone on vapaa.
- luukku_
ei mikään lapsiperheen paikka, ympäristö ei näyttänyt ihan turvallisimmalta! Huoneissa sopii just pyörähtämään, suihkusta ei tullut lämmintä vettä! Ja pahin kaikesta oli se että meille oli varattu kaks yötä ja sit peruttiin se toinen yö, siitä huolimatta olivat perineet toisenkin yön kuottokortilta!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901429Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231218- 50958
- 70910
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52813Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810- 56792
- 81775
- 102774
- 33722