Ovatko nuo jigit ahvenen kalastukseen niin hyviä
kuin kehutaan? Miten niitä käytetään?
Jigeistä
4
588
Vastaukset
- jigimestari
Mene kauppaan ja osta toukkajigi ja sille
lyijypää. Sitten vaan heittelemään ihan minne
vaan rannalle tai vaikka ruohikkoon. ja sitten
vain heittelemään kuten lippaa kelaat nopeasti
veden pinnalla. itse olen saanut tällä tavoin
lukemattomat pannuahvenet ja niin saat Sinäkin - Mikko
Minä olen saanut kalaa ihan hemmetisti jigeillä!
Keskipannu ahventa mereltä ja vähän pienempää
järviltä! sido se jigi siiman päähän ja heitä
veteen, kalaa alkaa nousta niin, että naurattaa! - allu
kyllä ovat, olen kalastanu niillä ahvenia melkein 10 vuotta ja yhtä hyvää ahven viehettä ei ole vielä löytyny
- jk
Voit myös uitella jigiä nopeilla kelaus liikkeillä välillä pysähtyen kokonaan. Ja ei voi mitään kun taas ahven ottaa. Jigiin ottaa myös taimen,hauki,ahven ja kuhakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t744528- 332551
- 402394
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin211835Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401732- 821573
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251572- 1511407
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..231277Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901155