Benidorm

Vanha dormilainen

Olisi kiva kuulla mitä kuuluu Benidormille nykyään?Vietin siellä koko 90-luvun alun ja osa sydämestä asuu siellä varmaan ikuisesti.Jostain syystä suomalaisia siellä ei silloin juurikaan ollut.Onkohan nytkään?

4

2046

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • madrileña

Yleistä Espanjasta-keskusteluista löydät Benidormiin liittyvän keskustelun. Minä kävin myös useamman kerran Benidormissa 90-luvun alussa ja minusta Benidorm oli ehdottomasti mainettaan parempi paikka! Ikävä kyllä suomalaiset matkanjärjestäjät lopettivat matkat sinne, omatoimimatkoillakaan meidän ei ole tullut Benidormiin mentyä.

• Finestratilainen

Satuin vilkaisemaan tälle palstalle ja löysin viestisi. Asun nyt "Benidormin lähiössä", joksi on muodostunut Finestratin kunnan ulkomaalaisille rakentama alue.
      Olen peräänkuuluttanut muita suomalaisia Benidormissa, koska uskoin heitä siellä olevan kutenolin kuulut 90-luvulta. Ketään vaan ei löydy. Kyselin asiaa kunniakonsuliltakin, joka ei ketään tiennyt. Onkohan muuten ollut sama mies 90-luvulla.
      Nyt siis Benidorm on kiihkeässä kasvussa. Pilvenpiirtäjiä ja loistohotelleja rakennetaan ja asuinalueita niin Finestratin kuin Villajojosan puolelle.
      Millaista oli 90-luvulla

• Vanha dormilainen

Silloin "kauan" sitten 90-luvulla olin parikymppinen,asuin ympäri Benidormia,enkä moneen suomalaiseen törmännyt silloinkaan.Silloin jonkin aikaa Aurinkomatkat sekä lomamatkat tekivät jopa valmismatkoja Benidormiin.Ikävöin kovasti sitä paikkaa.Ihan käy kateeksi sinua kun saat siellä asustella!Tulen vielä joskus sinne käymään ja muistoja herättelemään!:)

• Anonyymi

Asuuko vuonna 2025 suomalaisia Benidormissa? Onko suomalaisten suosimaa baaria ja karaokee tai muuta ohjelmaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      412
      9026
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      188
      3590
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2033
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      81
      1256
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1095
    6. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1090
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1071
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1055
    9. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      1023
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65