Olisi kiva kuulla mitä kuuluu Benidormille nykyään?Vietin siellä koko 90-luvun alun ja osa sydämestä asuu siellä varmaan ikuisesti.Jostain syystä suomalaisia siellä ei silloin juurikaan ollut.Onkohan nytkään?
Benidorm
4
2536
Vastaukset
- madrileña
Yleistä Espanjasta-keskusteluista löydät Benidormiin liittyvän keskustelun. Minä kävin myös useamman kerran Benidormissa 90-luvun alussa ja minusta Benidorm oli ehdottomasti mainettaan parempi paikka! Ikävä kyllä suomalaiset matkanjärjestäjät lopettivat matkat sinne, omatoimimatkoillakaan meidän ei ole tullut Benidormiin mentyä.
- Finestratilainen
Satuin vilkaisemaan tälle palstalle ja löysin viestisi. Asun nyt "Benidormin lähiössä", joksi on muodostunut Finestratin kunnan ulkomaalaisille rakentama alue.
Olen peräänkuuluttanut muita suomalaisia Benidormissa, koska uskoin heitä siellä olevan kutenolin kuulut 90-luvulta. Ketään vaan ei löydy. Kyselin asiaa kunniakonsuliltakin, joka ei ketään tiennyt. Onkohan muuten ollut sama mies 90-luvulla.
Nyt siis Benidorm on kiihkeässä kasvussa. Pilvenpiirtäjiä ja loistohotelleja rakennetaan ja asuinalueita niin Finestratin kuin Villajojosan puolelle.
Millaista oli 90-luvulla- Vanha dormilainen
Silloin "kauan" sitten 90-luvulla olin parikymppinen,asuin ympäri Benidormia,enkä moneen suomalaiseen törmännyt silloinkaan.Silloin jonkin aikaa Aurinkomatkat sekä lomamatkat tekivät jopa valmismatkoja Benidormiin.Ikävöin kovasti sitä paikkaa.Ihan käy kateeksi sinua kun saat siellä asustella!Tulen vielä joskus sinne käymään ja muistoja herättelemään!:)
- Anonyymi
Asuuko vuonna 2025 suomalaisia Benidormissa? Onko suomalaisten suosimaa baaria ja karaokee tai muuta ohjelmaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2772561Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772443Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj671834SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis381698- 1201608
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis571535- 1341386
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731288Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli761079Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821059