Katrin lapsista Maija näkyy olevan mukana esiintymässä jossain keikalla/konsertissa. Onko millainen laulaja ja onko muut lapset musikaalisia/laulunlahjoja omaavia? Maijahan tietääkseni ainakin soittaa pianoa...
Vastaukset 3
- *katri fani*
Maija on mukana tämän kesän Kesähuuma showssa ja oli mukana ainakin viime vuoden joulukonserttikiertueella taustalaulajana.Joskus olen lukenut,että on näytellyt musikaaleissa ja ainakin Elämänlangat levylle käännöksiä sekä Pyyhi pois kyyneleet kappaleen tekoon osallistunut.Hanna tytär on musiikkityössä myös ja hän ainakin soittaa pianoa ja on myös osallistunut Pyyhi pois kyyneleet kappaleen tekoon.Kovin musikaalinen perhe..pojasta en tiedä.
- Katrilla lapsenlapsia
ja mitä vävyt tekee?
- vävyt mutta
Katrilla lapsenlapsia kirjoitti:
ja mitä vävyt tekee?
vävyn naapurista haluaisin kuulla ja lukea enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7053060Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E72963- 42837
- 69776
- 88637
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi43569Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit50541Harvinaisin persoonallisuustyyppi
Vihdoin löytyi selitys sille mitä olen. En olisi uskonut että löytyisi. Signs You Are the Rarest Personality Type o80475Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k25470Taisin vihdoin saada sinut ulos luuristani stalkkeri
Et selvästikään ole niin pätevä kuin luulet. Tai minä niin huono.82461