Katrin lapsista Maija näkyy olevan mukana esiintymässä jossain keikalla/konsertissa. Onko millainen laulaja ja onko muut lapset musikaalisia/laulunlahjoja omaavia? Maijahan tietääkseni ainakin soittaa pianoa...
Katrin
lapsista
3
618
Vastaukset
- *katri fani*
Maija on mukana tämän kesän Kesähuuma showssa ja oli mukana ainakin viime vuoden joulukonserttikiertueella taustalaulajana.Joskus olen lukenut,että on näytellyt musikaaleissa ja ainakin Elämänlangat levylle käännöksiä sekä Pyyhi pois kyyneleet kappaleen tekoon osallistunut.Hanna tytär on musiikkityössä myös ja hän ainakin soittaa pianoa ja on myös osallistunut Pyyhi pois kyyneleet kappaleen tekoon.Kovin musikaalinen perhe..pojasta en tiedä.
- Katrilla lapsenlapsia
ja mitä vävyt tekee?
- vävyt mutta
Katrilla lapsenlapsia kirjoitti:
ja mitä vävyt tekee?
vävyn naapurista haluaisin kuulla ja lukea enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899