Katrin lapsista Maija näkyy olevan mukana esiintymässä jossain keikalla/konsertissa. Onko millainen laulaja ja onko muut lapset musikaalisia/laulunlahjoja omaavia? Maijahan tietääkseni ainakin soittaa pianoa...
Vastaukset 3
- *katri fani*
Maija on mukana tämän kesän Kesähuuma showssa ja oli mukana ainakin viime vuoden joulukonserttikiertueella taustalaulajana.Joskus olen lukenut,että on näytellyt musikaaleissa ja ainakin Elämänlangat levylle käännöksiä sekä Pyyhi pois kyyneleet kappaleen tekoon osallistunut.Hanna tytär on musiikkityössä myös ja hän ainakin soittaa pianoa ja on myös osallistunut Pyyhi pois kyyneleet kappaleen tekoon.Kovin musikaalinen perhe..pojasta en tiedä.
- Katrilla lapsenlapsia
ja mitä vävyt tekee?
- vävyt mutta
Katrilla lapsenlapsia kirjoitti:
ja mitä vävyt tekee?
vävyn naapurista haluaisin kuulla ja lukea enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581144- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50612
- 44595
- 63533
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri20510SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501- 76481
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459