Katrin lapsista Maija näkyy olevan mukana esiintymässä jossain keikalla/konsertissa. Onko millainen laulaja ja onko muut lapset musikaalisia/laulunlahjoja omaavia? Maijahan tietääkseni ainakin soittaa pianoa...
Katrin
lapsista
3
757
Vastaukset
- *katri fani*
Maija on mukana tämän kesän Kesähuuma showssa ja oli mukana ainakin viime vuoden joulukonserttikiertueella taustalaulajana.Joskus olen lukenut,että on näytellyt musikaaleissa ja ainakin Elämänlangat levylle käännöksiä sekä Pyyhi pois kyyneleet kappaleen tekoon osallistunut.Hanna tytär on musiikkityössä myös ja hän ainakin soittaa pianoa ja on myös osallistunut Pyyhi pois kyyneleet kappaleen tekoon.Kovin musikaalinen perhe..pojasta en tiedä.
- Katrilla lapsenlapsia
ja mitä vävyt tekee?
- vävyt mutta
Katrilla lapsenlapsia kirjoitti:
ja mitä vävyt tekee?
vävyn naapurista haluaisin kuulla ja lukea enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle223018Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A112097Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.661958Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1001823Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761553Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta141282Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001265Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥361265- 1111055
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151036