Elikkäs pelaako joku sen nimistä peliä kun kalonline sen voi ladata www.kalonline.com/Download/Client.asp tuosta osoitteesta... Itse pelailen nareah (vai mikä lienekkään) servulla ja nimi on kaidiko.
KALONLINE
3
1013
Vastaukset
- Tappiss
Kyllä pelaan, /pelasin Naraehassa, mutta nykyään servut lagittaa ainakin minulla, lagittaako sulla?
Tuli pelattua melkeinpä vuosi, 61,8 levunen knighti alla.
Nykyään pelaan privateservereillä, (nopeammat expa ratet, parempi mahdollisuus saada kamaa, ja assasin maskit ei maksa miljardeja, eli siis pvp mode.)
Tässä linkki yhdelle priva servulle: http://xiu.ath.cx/ jos jotain ny kiinnostaa, niin lataatte tuolta master patchin jne,purkaatte ne PÄIVITTÄMÄTTÖMÄÄN KalOnline kansioon.- Jokuvaan...
Itse en oikein noista priva servuista pitänyt mutta onhan tuota tullut sinulla pelattua aika paljon:D miten pitkään sinulla meni aikaa kun pelasit sen 61,8 lvl?
- Tappiss
Jokuvaan... kirjoitti:
Itse en oikein noista priva servuista pitänyt mutta onhan tuota tullut sinulla pelattua aika paljon:D miten pitkään sinulla meni aikaa kun pelasit sen 61,8 lvl?
Puolisen vuotta nölffimällä, expaus tosiaan hidastuu 50 jälkeen, 61:sellä saan hyvässä partyssa ~10-15% tunnissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516923Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414614HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972637- 1351928
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321559Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3951504- 141379
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki171034mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k91002