Elikkäs pelaako joku sen nimistä peliä kun kalonline sen voi ladata www.kalonline.com/Download/Client.asp tuosta osoitteesta... Itse pelailen nareah (vai mikä lienekkään) servulla ja nimi on kaidiko.
KALONLINE
3
1057
Vastaukset
- Tappiss
Kyllä pelaan, /pelasin Naraehassa, mutta nykyään servut lagittaa ainakin minulla, lagittaako sulla?
Tuli pelattua melkeinpä vuosi, 61,8 levunen knighti alla.
Nykyään pelaan privateservereillä, (nopeammat expa ratet, parempi mahdollisuus saada kamaa, ja assasin maskit ei maksa miljardeja, eli siis pvp mode.)
Tässä linkki yhdelle priva servulle: http://xiu.ath.cx/ jos jotain ny kiinnostaa, niin lataatte tuolta master patchin jne,purkaatte ne PÄIVITTÄMÄTTÖMÄÄN KalOnline kansioon.- Jokuvaan...
Itse en oikein noista priva servuista pitänyt mutta onhan tuota tullut sinulla pelattua aika paljon:D miten pitkään sinulla meni aikaa kun pelasit sen 61,8 lvl?
- Tappiss
Jokuvaan... kirjoitti:
Itse en oikein noista priva servuista pitänyt mutta onhan tuota tullut sinulla pelattua aika paljon:D miten pitkään sinulla meni aikaa kun pelasit sen 61,8 lvl?
Puolisen vuotta nölffimällä, expaus tosiaan hidastuu 50 jälkeen, 61:sellä saan hyvässä partyssa ~10-15% tunnissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,1015237Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk553903Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699253438- 802479
- 241919
Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois3961780Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.271601Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?411582Puistotyöntekijät
Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔171545Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?
Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?391425