beetle alla?

ei jaksais odottaa...

Te jotka tilasitte uuden beetlen,joko olette sen saaneet? Itse vielä odottelen,eikä millään enää malttais odotella. Mikä on auton tilauksen sellainen kohtuullinen toimitusaika?

10

3004

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-Mosse

Meillä on yksi Beetle firmaan tulossa ja sille oli jo rekisterinumero tiedossa, joten kohta pitäisi olla maassa tai sitten on jo satamassa odottamassa kuljetusta uuteen kotikaupunkiinsa.

'Kohtuullinen' toimitusaika on se mitä sovitaan kauppakirjaa tehtäessä. Jos tuosta poiketaan voit pyytää korvauksia viivästyksestä kauppakirjassa luetelluin ehdoin. Vai mitä tarkoitit?

• ei jaksais enää odotella

sopimuksessa lukee syyskuun olevan auton luovutus aika,joten vielä saan odotella. onko normaalin pituinen aika ootella uutta autoa? sopimuksen kirjoitin huhtikuussa eli kauan sitten. En minä mitään korvauksia olisi vailla,oottelen vaan niin malttamattomana:)

• ex-Mosse
        ei jaksais enää odotella kirjoitti:

sopimuksessa lukee syyskuun olevan auton luovutus aika,joten vielä saan odotella. onko normaalin pituinen aika ootella uutta autoa? sopimuksen kirjoitin huhtikuussa eli kauan sitten. En minä mitään korvauksia olisi vailla,oottelen vaan niin malttamattomana:)

'Normaalia' tuo odotusaika siinä tapauksessa, että tilaus menee tehtaalle ja nyt on tulossa erikoiserä (250kpl näitä Limited Edition autojahan on Suomeen tulossa) jota laivataan aika paljon samaan aikaan riippumatta siitä koska on autonsa tilannut. Lisäksi Golf Variantin valmistuksen käynnistyminen on varmasti vienyt resursseja Beetleltä, joten Beetlen valmistus lienee nyt alhaisemmalla prioriteetillä.

Uusia malleja joutuu tehtaalta usein odottamaan vastaavan ajan esim. Tourania joutui 2003 odottamaan jopa 6kk ja jos halusi DSG:n niin aluksi vielä pidempään.

• ex-Mosse

Tänään oli Beetle valmiina ja kävin noutamassa.

On paremman näköinen kuin 'vanha versio' eli keulassa on hunajakennoa ja puskureiden muoto on hieman erilainen kuin aiemmin.

Yllätyksenä tuli varusteiden runsaus, sillä vakiona on sumuvaloja, käsinojaa yms.
      Tilatessa nuo olivat hieman avoinna mitkä niistä kuuluvat pakettiin kun osa varusteista ei aiemmin ollut vakiona 1.6l Beetlessä.

Sain myös tutkittua hieman auton alustaa kun oli puhtaana ja sisälokaritkin ovat tosiaan eristetymmät kuin monessa muussa uudessa VAGineessa eli rengasmelu ei ole niin paha kuin esim. Golf V:ssa. Moottorin melu kyllä kuuluu sisään moottoritiellä, 1.6l prutkua kun joutuu huudattamaan niin pirusti moottoritiellä. Tämä oli toki tiedossa, joten ei tullut yllätyksenä :)

• myy3

Minäkin sain pari päivää sitten. olen todella tyytyväinen,hyvä ajaa ja sievä ku karkki. Ihmeen tilava sisältä,kyllä ulkonäkö pettää.

• ex-Mosselle

Tuntuiko oudolta ajaa autolla,jossa kulj.istuin on
        "keskellä"autoa.Kiitos etukäteen vastauksesta.Lisäkysymys:Onko "kupla"ajoltaan mukavamman tuntuinen kun V-Golf?

• ex-Mosse
        ex-Mosselle kirjoitti:

Tuntuiko oudolta ajaa autolla,jossa kulj.istuin on
        "keskellä"autoa.Kiitos etukäteen vastauksesta.Lisäkysymys:Onko "kupla"ajoltaan mukavamman tuntuinen kun V-Golf?

Mitä tarkoitat 'keskellä autoa' - pituus suunnassa se saattoi ollakin keskellä, mutta mitä se nyt eroaa muuten 'pikku autolla' ajosta. Toki kun etupäässä ajaa T5:lla nyt niin tuntuu hieman erilaiselta laskeutua lähes 'maan tasoon' ajamaan :)

Molemmat Golf V ja Beetle ovat ajoltaan mielestäni ihan hyviä (siis kun ei vertailla moottoria vaan alustan ajotuntumaa) - Beetleä vaivaa toki sen ikä jo jonkin verran eli alustahan on Golf IV:n peruja, mutta toisaalta sen on vakiona hiljaisempi kuin Golf V:n alusta.

• KUMMANKAA 6
        ex-Mosse kirjoitti:

Mitä tarkoitat 'keskellä autoa' - pituus suunnassa se saattoi ollakin keskellä, mutta mitä se nyt eroaa muuten 'pikku autolla' ajosta. Toki kun etupäässä ajaa T5:lla nyt niin tuntuu hieman erilaiselta laskeutua lähes 'maan tasoon' ajamaan :)

Molemmat Golf V ja Beetle ovat ajoltaan mielestäni ihan hyviä (siis kun ei vertailla moottoria vaan alustan ajotuntumaa) - Beetleä vaivaa toki sen ikä jo jonkin verran eli alustahan on Golf IV:n peruja, mutta toisaalta sen on vakiona hiljaisempi kuin Golf V:n alusta.

ex-Mosse ajelisit.Mulla on nyt vaihdon aika.Toki maltan odottaa 6-Golffia.

• ex-Mosse
        KUMMANKAA 6 kirjoitti:

ex-Mosse ajelisit.Mulla on nyt vaihdon aika.Toki maltan odottaa 6-Golffia.

Golf V:lla ajaisin jos noista pitäisi valita, sillä Beetle on itselle joka päiväiseen ajoon hieman ahdas. Mutta kun tuo Beetle on naisväen mieleen niin se tuli hankittua :)

• ex-Mosse kirjoitti:

Golf V:lla ajaisin jos noista pitäisi valita, sillä Beetle on itselle joka päiväiseen ajoon hieman ahdas. Mutta kun tuo Beetle on naisväen mieleen niin se tuli hankittua :)

Ei kannata edes harkita moista autoa, sehän ei ole edes "aito" :D

Muutama vuosi sitten, tarkalleen 2003 sai vielä viimeisiä Oikeita kuplavolkkareita, 1,6 litran monipistesuihkutusmoottorilla ;)

Jos se ei riitä, saahan 2,2-2,3 litran uutta strokermoottoria ja porschen jarruja, mutta silloin se maksaisi tuplasti enemmän kuin ns. new beetle, mutta kaikki hauskahan maksaa vähäsen enemmän =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      44
      5219
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      24
      3430
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      298
      2822
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      55
      2618
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      169
      2294
    6. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      24
      2109
    7. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      1881
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      366
      1835
    9. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1761
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      16
      1391
    Aihe