Tulin pari päivää sitten Repinillä Pietarista Helsinkiin ja kauhistuin.
Ennen niin viihtyisä ravintolavaunu on vaihdettu uusvanhaan romuun jossa on vain muutama pöytä varattu ruokaileville asiakkaille. Kaiken huipuksi ravintolavaunusta ei enää nykyisin saa viiniä eikä väkeviä alkoholijuomia ollenkaan.
Kun kysyin syytä moiseen niin henkilökunta sanoi että nyt on kieltolaki eli "suhoi zakon".
Näköjään on palattu Gorban aikaan ja pakko otaa oma votkapullo mukaan että saa ruokaryypyn pihvin kera. Oi aikoja, oi tapoja !!!
Repinin ravintolavaunu on kuivatettu
4
1091
Vastaukset
- PekkoOriginal
Ravintolayhtiöllä ei ole lisenssiä (siis venäläistä lisenssiä) ja kun lisenssi puuttuu niin ei saa tarjoilla.
Tarjoilun puute taas karkoittaa asiakkaita ja kohta ei tarvita ravintolavaunua.
Milloinhan sama lisenssin puute iskee Sibbeen ja Tolstoihin?- Tellustelija
Hei!
Siis kun tämä asia on nyt tiedossa, niin ei pidä tehdä asiasta ongelmaa. Ottaa omat juomat mukaan, niin kaikki on normalna. Tulee halvemmaksikin eikä henkilökunta tuota kovin pahalla katso, jos ostaa edes lantringit raflasta. Näin ainakin VBG-SPB pikajunassa viikko sitten...
Ja oluttahan sieltä saa vieläkin.
T:Tellustelija - PekkoOriginal
Tellustelija kirjoitti:
Hei!
Siis kun tämä asia on nyt tiedossa, niin ei pidä tehdä asiasta ongelmaa. Ottaa omat juomat mukaan, niin kaikki on normalna. Tulee halvemmaksikin eikä henkilökunta tuota kovin pahalla katso, jos ostaa edes lantringit raflasta. Näin ainakin VBG-SPB pikajunassa viikko sitten...
Ja oluttahan sieltä saa vieläkin.
T:Tellustelija...sillä aina junassa miulle tulee sellainen olo että en voi ajatellakkaan alkoholin nauttimista.
En tiedä mistä moinen johtuu joten en henkilökohtaisesti joudu tuosta kärsimään.
Muita matkaajia kyllä säälin... - get_real____
Siis hei mä matkustan mielummin rauhassa kuin kännisuomalaisten kanssa. Ravintolavunussa syödään (varsinkin jos ihmiset ei juopottele siellä voi vaikka tulla syömäänkin tai juomaan kahvia)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882