Laskettu aika syyskuussa

Pikku ihminen

Älkää tuomitko niitä jotka etsivät hellyyttä etelästä. Minä olin yksi heistä,enkä todellakaan pelkkää seksiä halunnut vaan läheisyyttä,pientä seikkailua. Tulin raskaaksi, ja seuraukset kannan itse. Onneksi tukiverkostoni on hyvä, eikä kukaan ole tuominnut minua vaikka lapsen aionkin synnyttää. Isästä tiedän nimen, ja minulle se riittää. Tulevaisuudessa voin kertoa lapselle asiasta, ja hän saa päättää mitä tekee tiedolla. nyt elän tätä ihanaa odotusta. I love you, baby-boy...

106

34740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihania hetkiä toivon vastai...

      Seikkailua vois saada täälläkin tunteiden vallatessa
      mielihyvällä.Teit oikean ratkaisun itsenäisesti,hyvä näin.

      • ihmettelen ...

        Aikamoista kummaa 'sattumaa" että tulit lomalla raskaaksi jostakin adoniksesta...

        et kai tullut tahallaan raskaaksi?
        niin onhan tuollaisia naisia olemassa haluavat baby's whit.. ruskeat tai vihreät silmut mustan tukan kera...


    • on joooo

      ei sitä noin vain tulla raskaaksi siis,ette käyttänyt kortsuja? eikä siulla ollut e-pillerit käytössä? ja aikuinen nainen vielä olet?? vai????

      this very very strange story this bebe,i say...


      tai sitten provoilet nyt vain..

      • Pikku ihminen

        ...olen. Ensi kuussa 23-vee. Ja oma moka,tai mikä moka, elämä vaan on...ihmeellistä.Adonis...miten kiihottava sananakin.


      • probably not...
        Pikku ihminen kirjoitti:

        ...olen. Ensi kuussa 23-vee. Ja oma moka,tai mikä moka, elämä vaan on...ihmeellistä.Adonis...miten kiihottava sananakin.

        et kyllä kovin aikuinen ole,kun tulit raskaanksi noin nuorella iällä, tai sitten olet tyhmä.puhut myös mokasta eli rivin välistä voi lukea raskauden oleen vahinko.etkö ole koskaan kuullut ehkäisystä? koko nuori-aikuisuus menee nyt vauvan vaipanvaihdossa,no, valintansa kullakin.onnea kuitenkin matkaan!


      • Aikuinen nainen mä oon...
        Pikku ihminen kirjoitti:

        ...olen. Ensi kuussa 23-vee. Ja oma moka,tai mikä moka, elämä vaan on...ihmeellistä.Adonis...miten kiihottava sananakin.

        Haloo, ton ikäinen (23) ei todellakaan ole vielä mikään aikuinen! Teinityttöhän sä olet! Noin kymmenen vuoden kuluttua aikaisintaan voit kutsua itseäsi aikuiseksi....


      • jo aikuinen
        Aikuinen nainen mä oon... kirjoitti:

        Haloo, ton ikäinen (23) ei todellakaan ole vielä mikään aikuinen! Teinityttöhän sä olet! Noin kymmenen vuoden kuluttua aikaisintaan voit kutsua itseäsi aikuiseksi....

        Eihän tolle voi kuin nauraa, lapsi tulossa, miehestä ei tietoakaan ja tietysti piti olla vielä lomaromanssi. Ei paljon taida vielä aloittajallakaan järki päätä pakottaa mutta se aika tulee vielä, ehkä piankin..


      • 22v
        Aikuinen nainen mä oon... kirjoitti:

        Haloo, ton ikäinen (23) ei todellakaan ole vielä mikään aikuinen! Teinityttöhän sä olet! Noin kymmenen vuoden kuluttua aikaisintaan voit kutsua itseäsi aikuiseksi....

        Minä olen 22, naimisissa ja kahden lapsen äiti.Pidän kyllä itseäni aikuisena...


      • äääääää
        Pikku ihminen kirjoitti:

        ...olen. Ensi kuussa 23-vee. Ja oma moka,tai mikä moka, elämä vaan on...ihmeellistä.Adonis...miten kiihottava sananakin.

        Olitko sitten kännissä? Tunsitko kännissä hellyyttä?
        Ootko käynyt testeissä?


      • soppa
        22v kirjoitti:

        Minä olen 22, naimisissa ja kahden lapsen äiti.Pidän kyllä itseäni aikuisena...

        Mitä on aikuisuus =vastuu nyt ja myöhemminkin jos lapsia tekee(18v)eteenpäin(ei jätetä lasta heitteille ruveta ryyppää ja uutta nuoruutta hakeen(5.v kuluttua ).Korvien välikunnossa? Lapsi ei tule tähän maailmaan vahingossa vaan tekemällä tehtynä,ja jokainen tietää mitä suojaamaton sukupuoliyhteys tuo.Ihmiset ei voi olla TYHMIÄ


      • vaan on niin..
        22v kirjoitti:

        Minä olen 22, naimisissa ja kahden lapsen äiti.Pidän kyllä itseäni aikuisena...

        Sä ehkä ootkin. Ei aikuisuus oo ikä vaan asenne ja kyky ottaa vastuuta ja käyttää järkeä.


      • halooo ja haloooo
        Pikku ihminen kirjoitti:

        ...olen. Ensi kuussa 23-vee. Ja oma moka,tai mikä moka, elämä vaan on...ihmeellistä.Adonis...miten kiihottava sananakin.

        sullekkin. Eli mitä kerrot lapsellesi:Äitisi nyt sattuu olemaan vaan tälläinen kevytkenkäinen slut, että kaikille annan että anna sinäkin tyttökulta kun isoksi kasvat. Siveellisyyttä on turha ruveta opettamaan tai kieltämään lasten lääkärileikkejä. Ja entäs kun haluat suhteen. Siis perustaa ns. perheen. Yksinhuoltajana saatkin ne kaikkein parhaimmat helmet napattua itsellesi: kuka mies nyt toisen jämiä alkaisi kasvattamaan, saatikaan kun lapsi on siennyt yhdenillan jutusta ja vielä tummaihoinen.
        Voi olla kova paikka monelle miehelle. Mietippäs nyt, mies tapaa sinut ihastuu ja rakastuu, saa tietää että sinulla on lapsi, hyväksyy sen sillä kaikillahan on menneisyys. Kuulee ettet tunne miestä sen kummemmin, ajattelee että johan on jakis. Hyväksyy senkin ajattelee että tyttö on vain ollut nuori ja villi. Esittelee sinut ja lapsesi vanhemmilleen ja ystävilleen. Tässä on uusi tyttöystäväni ja tässä hänen lapsensa. Ja tietenkin väistämättä puheet menevät lapsen isään. Ja sinä kerrot kaikille että lapsi on tyyliin vessapanon seuras. Hahaa onnea miehen metsästykselle:o))


      • Yksi mikrosiru

        Harvahan sitä rupeaa ventovieraiden kanssa touhuihin. Saati vielä hankkii jälkeläisen.

        Lapsesi saatta olla tosi vihainen joku päivä. Yhdelle kävi niin.


      • ...
        Aikuinen nainen mä oon... kirjoitti:

        Haloo, ton ikäinen (23) ei todellakaan ole vielä mikään aikuinen! Teinityttöhän sä olet! Noin kymmenen vuoden kuluttua aikaisintaan voit kutsua itseäsi aikuiseksi....

        Teini tulee englannin kielen sanasta 'teen', joka puolestaan tulee sanoista thirTEEN, fourTEEN, fifTEEN.... all the way to nineTEEN. Eli teini on 13-19-vuotias.


      • elämä opettaa
        soppa kirjoitti:

        Mitä on aikuisuus =vastuu nyt ja myöhemminkin jos lapsia tekee(18v)eteenpäin(ei jätetä lasta heitteille ruveta ryyppää ja uutta nuoruutta hakeen(5.v kuluttua ).Korvien välikunnossa? Lapsi ei tule tähän maailmaan vahingossa vaan tekemällä tehtynä,ja jokainen tietää mitä suojaamaton sukupuoliyhteys tuo.Ihmiset ei voi olla TYHMIÄ

        Usein sen "vahinkolapsen" syntyminen vasta onkin tarkkaan harkittu ( ottaako vastaan vai ei kun näin kävi)...Ja niitä vahinkoja sattuu tänäkin päivänä hyvästäkin ehkäisystä huolimatta, niin pillereillä, kierrukalla kuin kondoomilla...vaikka ei tyhmä olisikaan!


      • Jessus soikoon..
        Aikuinen nainen mä oon... kirjoitti:

        Haloo, ton ikäinen (23) ei todellakaan ole vielä mikään aikuinen! Teinityttöhän sä olet! Noin kymmenen vuoden kuluttua aikaisintaan voit kutsua itseäsi aikuiseksi....

        Käykö kateeksi ku et itse ole enää 23 vuotias?? Lain silmissä 18 vuotias on jo aikuinen. Itse olen 23 vuotias ja koen olevan hyvinkin aikuinen. Täällä 30 vuotiaat naiset sitävastoin käyttäytyy ku pahaset kakarat. Yks leikkii jotain hemmetin goottia ja on olevinaan kova hevari. Joka välissä eri heviletku vieressä. 2 lasta joista toisen ONNEKSI sen isä otti itelle ja se nainen ei sitä paljoa ole sen jälkeen nähny. Ei kyllä tarvihekkaan ku käyttäytyy kuin kakara! Monia muitaki fiksuja 30 vuotiaita on. Resuavat baarissa ja lapset on keskenään kotona. Jessus! Minä ainaki pidän huoli omasta jälkikasvusta enkä jätä niitä yksinään kotia! Tiiä mitä sattuu pian. Nytki tuntuu, että sais olla useampi silmäpari päässä, että pysyy toisen perässä.


      • tiftial
        Aikuinen nainen mä oon... kirjoitti:

        Haloo, ton ikäinen (23) ei todellakaan ole vielä mikään aikuinen! Teinityttöhän sä olet! Noin kymmenen vuoden kuluttua aikaisintaan voit kutsua itseäsi aikuiseksi....

        23vuotias on jo aikuinen eiköhän sitä suomen lakikin sano että jo 18vuotias on aikuinen noh siihen en välttämättä nimeäni alle laita.....itse sain esikoiseni 21vuotiaana ja lpasi on opettanut aika paljon sekä henkisesti että fyysisesti...33vasta aikuinen?????????eiks se rupea lähenteleen jo kalkkis ikäää hahahahahahahahahahahaha!!!voi jeesus


      • on aikuinen?
        Aikuinen nainen mä oon... kirjoitti:

        Haloo, ton ikäinen (23) ei todellakaan ole vielä mikään aikuinen! Teinityttöhän sä olet! Noin kymmenen vuoden kuluttua aikaisintaan voit kutsua itseäsi aikuiseksi....

        Kymmenen vuoden kuluttua aikaisintaan toki tosiaan. Teini-ikä loppuu 35-55 vuotiaana. Aikuiset ovat 60 . silloin tosin on vähän myöhäistä hankkia lapsia.
        että ehkei kannata odottaa aikuistumista ennen kuin hankkii lapsia.


      • 42 v lapseton
        soppa kirjoitti:

        Mitä on aikuisuus =vastuu nyt ja myöhemminkin jos lapsia tekee(18v)eteenpäin(ei jätetä lasta heitteille ruveta ryyppää ja uutta nuoruutta hakeen(5.v kuluttua ).Korvien välikunnossa? Lapsi ei tule tähän maailmaan vahingossa vaan tekemällä tehtynä,ja jokainen tietää mitä suojaamaton sukupuoliyhteys tuo.Ihmiset ei voi olla TYHMIÄ

        Tekemällä tehty elämä on tylsää. Voi nimittäin olla, että se oikea hetki ei koskaan tule.
        Että arvaa harmittaako mua nyt?


      • mopo käsistä
        halooo ja haloooo kirjoitti:

        sullekkin. Eli mitä kerrot lapsellesi:Äitisi nyt sattuu olemaan vaan tälläinen kevytkenkäinen slut, että kaikille annan että anna sinäkin tyttökulta kun isoksi kasvat. Siveellisyyttä on turha ruveta opettamaan tai kieltämään lasten lääkärileikkejä. Ja entäs kun haluat suhteen. Siis perustaa ns. perheen. Yksinhuoltajana saatkin ne kaikkein parhaimmat helmet napattua itsellesi: kuka mies nyt toisen jämiä alkaisi kasvattamaan, saatikaan kun lapsi on siennyt yhdenillan jutusta ja vielä tummaihoinen.
        Voi olla kova paikka monelle miehelle. Mietippäs nyt, mies tapaa sinut ihastuu ja rakastuu, saa tietää että sinulla on lapsi, hyväksyy sen sillä kaikillahan on menneisyys. Kuulee ettet tunne miestä sen kummemmin, ajattelee että johan on jakis. Hyväksyy senkin ajattelee että tyttö on vain ollut nuori ja villi. Esittelee sinut ja lapsesi vanhemmilleen ja ystävilleen. Tässä on uusi tyttöystäväni ja tässä hänen lapsensa. Ja tietenkin väistämättä puheet menevät lapsen isään. Ja sinä kerrot kaikille että lapsi on tyyliin vessapanon seuras. Hahaa onnea miehen metsästykselle:o))

        Aika paljon olet omasta päästäsi keksinyt sisältöä tähän. En tiedä oletko mies vai nainen, mutta se, että ihmiset, jotka edustavat sinun arvomaailmaasi vieroksuvat yh-äitejä ei ole yh-äidelle menetys ollenkaan.


      • !!!
        Aikuinen nainen mä oon... kirjoitti:

        Haloo, ton ikäinen (23) ei todellakaan ole vielä mikään aikuinen! Teinityttöhän sä olet! Noin kymmenen vuoden kuluttua aikaisintaan voit kutsua itseäsi aikuiseksi....

        Ei aikuisuutta voi sitoa mihinkään ikänumeroihin! Eiköhän sitä ihan mitata sillä että mitä päänsisästä löytyy.


      • 304930
        42 v lapseton kirjoitti:

        Tekemällä tehty elämä on tylsää. Voi nimittäin olla, että se oikea hetki ei koskaan tule.
        Että arvaa harmittaako mua nyt?

        Laitahan äkkiä alulle, et ole edes vanha vielä. Sisko pyöräytti esikoisen 45-vuotiaana ja innostui hommasta niin, että teki vielä pari lisää.


      • 23 vuotiaana
        probably not... kirjoitti:

        et kyllä kovin aikuinen ole,kun tulit raskaanksi noin nuorella iällä, tai sitten olet tyhmä.puhut myös mokasta eli rivin välistä voi lukea raskauden oleen vahinko.etkö ole koskaan kuullut ehkäisystä? koko nuori-aikuisuus menee nyt vauvan vaipanvaihdossa,no, valintansa kullakin.onnea kuitenkin matkaan!

        ensimmäisen lapseni ja minun elämäni ei ole siitä köyhtynyt vaan olen oppinut paljon asioita ja tehnyt kovasti töitä.kovaan työntekoon motiivina ovat olleet lapset =) nyt on viikon vanha tyttö vauva alkutaipaleella ja kolme ylpeää iso veikkaa..isäkin on ryhdistäytynyt alkon ja muun suhteen aika hyvin vaikka epäilin vahvasti sitä =/
        monetkin 15,16 tai nuoremmat on tehneet lapsia ja lapsen synytmä on pakottanut heitä kasvamaan ja ottamaan vastuuta.
        eli 23 vuotias on juuri sopivan ikäinen saamaan lapsen yksin taikka yhdessä.
        onnea kaikille tuleville äideille =)) iästä riipumatta ja muistakaa että lapset ovat elämän suola=)


      • tänä pänä
        22v kirjoitti:

        Minä olen 22, naimisissa ja kahden lapsen äiti.Pidän kyllä itseäni aikuisena...

        Ikä ei kerro ihan kaikkea, toiset ne on vastuuttomia
        vielä kolmekymppisenäkin-toiset pyörittävät arkea perheellisenä jo parikymppisenä.

        Mutta tästä raskaaksi tulosta;

        jos ei harrasta seksiä ei tule raskaaksi (ellei keinohedelmöitä.

        jos käyttää pillereitä, on raskaaksi tulon mahdollisuus todella pieni->joskin silloin voit toki saada taudin.

        Jos käytää kumia, vältyy suurimmalta osalta taudeista (veri,sylkikosketuksella voi silti tarttua).

        Jos käyttää kumia ei tule raskaaksi, ellei se mene rikki.

        Jos kumi meni rikki, sitä ei käytetty tai pillereitä ei syöty niin sitten on jälkiehkäisy.

        Ts. aika pöljä täytyy olla, jos nykymaailmassa vanhinkolapsen saa. Keinoja on monia.

        Eriasia on se, jos sitä vartavasten lähdetään sitten kuksimaan vailla suojaa ja pidetään vielä vastuullisena ruveta äidiksi tämän seurauksena. Toisaalta, jotkut sinkkunaiset haluvat lapsen keinolla millä hyvänsä ja tämä on varmaan sitten yski keino.


      • elämä opettaa
        tänä pänä kirjoitti:

        Ikä ei kerro ihan kaikkea, toiset ne on vastuuttomia
        vielä kolmekymppisenäkin-toiset pyörittävät arkea perheellisenä jo parikymppisenä.

        Mutta tästä raskaaksi tulosta;

        jos ei harrasta seksiä ei tule raskaaksi (ellei keinohedelmöitä.

        jos käyttää pillereitä, on raskaaksi tulon mahdollisuus todella pieni->joskin silloin voit toki saada taudin.

        Jos käytää kumia, vältyy suurimmalta osalta taudeista (veri,sylkikosketuksella voi silti tarttua).

        Jos käyttää kumia ei tule raskaaksi, ellei se mene rikki.

        Jos kumi meni rikki, sitä ei käytetty tai pillereitä ei syöty niin sitten on jälkiehkäisy.

        Ts. aika pöljä täytyy olla, jos nykymaailmassa vanhinkolapsen saa. Keinoja on monia.

        Eriasia on se, jos sitä vartavasten lähdetään sitten kuksimaan vailla suojaa ja pidetään vielä vastuullisena ruveta äidiksi tämän seurauksena. Toisaalta, jotkut sinkkunaiset haluvat lapsen keinolla millä hyvänsä ja tämä on varmaan sitten yski keino.

        "Kierrukka-lapset" sulta unohtui ja niitä on paljon....kierrukan luetettavuus 0n 99% ja silti näitä lapsia on tuttavapiirissä monta ( ja ihan fiksuilla vanhemmilla). Myöskin työni puolesta on tietoa pettäneestä ehkäisystä... Se abortti kun ei ole ihan helppo/ yksinkertainen juttu jos luotettava ehkäsy on pettänyt. Eli ei pidä leimata vastuuntunnottomaksi tai tyhmäksi! 100% varma tapa välttyä ei toivotulta raskaudelta on olla ilman seksiä!


      • =)Hyvä
        !!! kirjoitti:

        Ei aikuisuutta voi sitoa mihinkään ikänumeroihin! Eiköhän sitä ihan mitata sillä että mitä päänsisästä löytyy.

        Toi oli hyvä. Ikää ei mitata iällä vaan sisäisellä kasvulla =D ... jeps Onneks olkoon äidille. Toivottavasti kannat vastuusi kunnialla ja hyvin =)... mut harvemminhan aikuisella käy tällänen vahinko =) kaiken maailman tiedotuksista huolimatta =)

        sanoisin et tää vahinko oli se tuttu tahallinen naisten ´"Ups" sievä hymy´.
        Mut mikäs siinä jos äiti hoitaa lapsensa kunnolla ja rakastaa tätä.
        Kyl sinkuilla on kanssa oikeus olla äitejä niin kuin kellä tahansa naisella. ^.^

        Ps. tääl on paljon hyvii kommenteja =D
        T: Tuleva äiti kanssa


      • kISU 1212

        Kannattaa vakavasti harkita ennekuin menee kertomaan lapsesta/raskaudesta miehelle.
        MOnet ulkomaalaiset voivat vaatia lapsen itselleen eikä siinä auta mikään Suomen laki.


      • joopa joo..
        Jessus soikoon.. kirjoitti:

        Käykö kateeksi ku et itse ole enää 23 vuotias?? Lain silmissä 18 vuotias on jo aikuinen. Itse olen 23 vuotias ja koen olevan hyvinkin aikuinen. Täällä 30 vuotiaat naiset sitävastoin käyttäytyy ku pahaset kakarat. Yks leikkii jotain hemmetin goottia ja on olevinaan kova hevari. Joka välissä eri heviletku vieressä. 2 lasta joista toisen ONNEKSI sen isä otti itelle ja se nainen ei sitä paljoa ole sen jälkeen nähny. Ei kyllä tarvihekkaan ku käyttäytyy kuin kakara! Monia muitaki fiksuja 30 vuotiaita on. Resuavat baarissa ja lapset on keskenään kotona. Jessus! Minä ainaki pidän huoli omasta jälkikasvusta enkä jätä niitä yksinään kotia! Tiiä mitä sattuu pian. Nytki tuntuu, että sais olla useampi silmäpari päässä, että pysyy toisen perässä.

        Ai käykö kateeksi,kun ei ole enään 23v?Oliko tuo vitsi?! EI TODELLAKAAN KÄY!! :-D :-D


      • suomalainen nainen
        halooo ja haloooo kirjoitti:

        sullekkin. Eli mitä kerrot lapsellesi:Äitisi nyt sattuu olemaan vaan tälläinen kevytkenkäinen slut, että kaikille annan että anna sinäkin tyttökulta kun isoksi kasvat. Siveellisyyttä on turha ruveta opettamaan tai kieltämään lasten lääkärileikkejä. Ja entäs kun haluat suhteen. Siis perustaa ns. perheen. Yksinhuoltajana saatkin ne kaikkein parhaimmat helmet napattua itsellesi: kuka mies nyt toisen jämiä alkaisi kasvattamaan, saatikaan kun lapsi on siennyt yhdenillan jutusta ja vielä tummaihoinen.
        Voi olla kova paikka monelle miehelle. Mietippäs nyt, mies tapaa sinut ihastuu ja rakastuu, saa tietää että sinulla on lapsi, hyväksyy sen sillä kaikillahan on menneisyys. Kuulee ettet tunne miestä sen kummemmin, ajattelee että johan on jakis. Hyväksyy senkin ajattelee että tyttö on vain ollut nuori ja villi. Esittelee sinut ja lapsesi vanhemmilleen ja ystävilleen. Tässä on uusi tyttöystäväni ja tässä hänen lapsensa. Ja tietenkin väistämättä puheet menevät lapsen isään. Ja sinä kerrot kaikille että lapsi on tyyliin vessapanon seuras. Hahaa onnea miehen metsästykselle:o))

        Täysin samaa mieltä.Säälinsekaisin tuntein olen nähnyt,kuinka nainen hommautuu joko lomamatkalla tai ihan täällä kotimaassa paksuksi mustalle miehelle.Sitten se onkin kiva kasvattaa lapset yksinhuoltajana ja vastata lapsen kasvatuksesta ja kaikesta aivan yksin.Aika noloa mulattilapsellekin isompana,kun ikätoverit alkaa tarhassa/koulussa kyselee isästä ja lapsi ei tiedä isästään mitään.Naiset ovat todella itsekkäitä pitäessään nämä pennut,ei ole lapsellekkaan helppoa kasvaa ilman isää ja erivärisenä vieläpä.Saati tuskin naiset ovat miettineet sitäkään,että kuka suomalainen kunnon mies oikeasti haluaa kasvattaa jotain etelän reissun tuliaista..aika noloa miehelle,sanoisin minä!


      • voi, että
        suomalainen nainen kirjoitti:

        Täysin samaa mieltä.Säälinsekaisin tuntein olen nähnyt,kuinka nainen hommautuu joko lomamatkalla tai ihan täällä kotimaassa paksuksi mustalle miehelle.Sitten se onkin kiva kasvattaa lapset yksinhuoltajana ja vastata lapsen kasvatuksesta ja kaikesta aivan yksin.Aika noloa mulattilapsellekin isompana,kun ikätoverit alkaa tarhassa/koulussa kyselee isästä ja lapsi ei tiedä isästään mitään.Naiset ovat todella itsekkäitä pitäessään nämä pennut,ei ole lapsellekkaan helppoa kasvaa ilman isää ja erivärisenä vieläpä.Saati tuskin naiset ovat miettineet sitäkään,että kuka suomalainen kunnon mies oikeasti haluaa kasvattaa jotain etelän reissun tuliaista..aika noloa miehelle,sanoisin minä!

        te olette se vahvempi mutta tyhmempi sukupuoli...


    • Ei mennyt

      lomareissu hukkaan!
      Miehiä otetaan, lapsia saadaan.

      • Puolesta

        Paljon onnea sinulle! Lapsi on lahja,sai se alkunsa miten vain! Aina ei varmimmatkaan ehkäisyt toimi,siitä on turha soimata itseään. Ja sitäpaitsi 23 vuotias ei ole nuori hankkimaan lapsia!!!

        Paaaaaaaaljon onnea!!!!!!!


      • löölölölölö
        Puolesta kirjoitti:

        Paljon onnea sinulle! Lapsi on lahja,sai se alkunsa miten vain! Aina ei varmimmatkaan ehkäisyt toimi,siitä on turha soimata itseään. Ja sitäpaitsi 23 vuotias ei ole nuori hankkimaan lapsia!!!

        Paaaaaaaaljon onnea!!!!!!!

        "Lapsi on lahja,sai se alkunsa miten vain!"

        Raiskausten uhreilla saattaa olla toisenlainen näkemys asiaan.


      • Ei mennyt
        löölölölölö kirjoitti:

        "Lapsi on lahja,sai se alkunsa miten vain!"

        Raiskausten uhreilla saattaa olla toisenlainen näkemys asiaan.

        Tunnen myös sellaisen raiskauksen uhrin, jolle raiskauksen tuloksena syntynyt pienokainen on erittäin rakas, koko elämän keskipiste.
        Ja tiedän sellaisia, jotka erittäin hanakasti ovat tunkeneet itsensä miehen vällyihin ja sitten hankkineet abortin. Meitä kun on moneksi.
        Lapsen arvoon se ei vaikuta mitenkään. Hänen kohtaloonsa kylläkin.


    • jos oisin nuorempi

      Olipas kiva lukea mukava viesti heti näin aamusta ja tulla itsekkin hyvälle mielelle . Jos olisin nuorempi ja jos olisi ollut mahdollisuus olisin kans halunnut lapsen jolla erilainen tausta kuin omani . Minulla on 6 lasta , ensimmäisen sain 18 vuotiaana ja nyt hän on jo itsekkin kahden tytön äiti . Olen itse 40 vuotias ja siis mummi . Jos joku lapsistani tulee sinun tavallasi rakaaksi , olen heista onnellinen . Toivon kaikkea hyvää sinulle ja pienelle ihmeelle joka on ihaninta mitä voit elämältä odottaa ja hän tuo mukanaan paljon lisää pieniä ihania asioita . On hyvä että sinulla on hyvä tukijoukko ,ystävistä minäkin olen voimani saanut silloin kun on ollut vaikeampia päiviä lasten kanssa . Vaikka lapsi/lapset antavat valtavasti voimia , ne myös joskus käyttävät voimavaraston tyhjiin ja silloin ystävät auttavat . Elikä kaikkea mahdollista hyvää ja päivänpaistetta .

      • läpätilää

        lässyn lässyn läpäti lää.


    • potero-pena

      Toivottavasti myös itse elätät lapsesi, etkä vaadi yhteiskunnalta rahavaroja siihen asiaan.
      Jos et kykene itse elättämään pienokaistasi, on järjen köyhyyttä niitä hankkia.
      En muutenkaan ymmärrä, miksi yhteiskunnan pitäisi alkaa maksajaksi, jos "aikuiset" tytöt hankkiutuvat raskaaksi ja huomaavatkin jälkikäteen, ettei itsellä olekaan varaa elää lapsen kanssa.

      Mutta sinähän olet aikuisena ihmisenä ottanut tämän huomioon, etkä mene sossun luukulle ruikuttamaan.

      • fwfewfew

        tullut ilmi, ettei se aio käyttää sen miehen rahavaroja lapsen elättämiseen, vaan mieluummin suomalaisten veronmaksajien?

        Taas tämmöinen oman elämänsä sankari leikkii muka vastuullista ihmistä muitten rahoilla ja muut ämmät taputtaa käsiään yhteen.


      • Poison.

        ... käyttävät yhteiskunnan varoja, enemmän tai vähemmän. Muutoin saattaisi syntyvyyskin romahtaa kummasti, jos minkäänlaista yhteiskunnan tukiverkkoa ei olisi eikä uskaltaisi jäädä töistä pois.


      • mammmm

        Olen yksinhuoltaja, ansaitsen n.4200 euroa kuukaudessa, ja voin hyvillä mielin sanoa, että kyllä yhteiskunta 'elättää' lastani aika pitkälle. Reilusti yli tonni vuodessa lapsilisiä, ilmainen terveydenhuolto ja koulutus, kaikenlaisia yh-kevennyksiä ja saan vieläpä leskeneläkettä.
        En ymmärrä mitä kummaa kukaan tarkoittaa sanomalla, että joku jättää lapsensa yhteiskunnan elätettäväksi. Eikös ne etuudet kuulu jokaiselle lapselle, ja ihan ilman sossun luukkua.


      • ihan täysin samaa mieltä

        aivan täysin samaa mieltä kyllä sun kanssa. Mikä hemmetin vastuu on yhteiskunnalla hoitaa muiden vahingonlaukauksia. Kaikki tuet vaan veke tollasilta. Jos ei pysty itse perheestään/lapsistaan huolehtimaan ei niitä tulisi hankkiakkaan. Ja ei, nyt en tarkoita että vain rikkaiden tulisi hankkia lapsia jos joku meinaa siitä ärähtää, itse en pyöri rahoissa ja haluan lapsia joskus mutta taloudellinen tilanteeni ei mielestäni ole niin vankka että voisin/haluaisin vielä lapsen tähän maailmaan tuoda. Kun tiedän että en joudu käyttämään yhteiskunnan tukiaisia lapseni kasvattamiseen vaan pystyn itse elättämään lapseni ja perheeni ja takaamaan heidän toimeentulonsa olen valmis perustamaan perheen ja hankkimaan lapsen. Mutta sitä ennen en halua lasta.


      • tulet hyvin toimeen
        mammmm kirjoitti:

        Olen yksinhuoltaja, ansaitsen n.4200 euroa kuukaudessa, ja voin hyvillä mielin sanoa, että kyllä yhteiskunta 'elättää' lastani aika pitkälle. Reilusti yli tonni vuodessa lapsilisiä, ilmainen terveydenhuolto ja koulutus, kaikenlaisia yh-kevennyksiä ja saan vieläpä leskeneläkettä.
        En ymmärrä mitä kummaa kukaan tarkoittaa sanomalla, että joku jättää lapsensa yhteiskunnan elätettäväksi. Eikös ne etuudet kuulu jokaiselle lapselle, ja ihan ilman sossun luukkua.

        olisiko mitään mahdollisuutta että tulen lapsellesi isäksi? Noilla tienesteillä mieluusti tulen nauttimaan toimeentulostasi ja heittelemään palloa lapsesi kanssa.

        terveisin miesgigolo


      • tuohon yh:t usein törmää
        mammmm kirjoitti:

        Olen yksinhuoltaja, ansaitsen n.4200 euroa kuukaudessa, ja voin hyvillä mielin sanoa, että kyllä yhteiskunta 'elättää' lastani aika pitkälle. Reilusti yli tonni vuodessa lapsilisiä, ilmainen terveydenhuolto ja koulutus, kaikenlaisia yh-kevennyksiä ja saan vieläpä leskeneläkettä.
        En ymmärrä mitä kummaa kukaan tarkoittaa sanomalla, että joku jättää lapsensa yhteiskunnan elätettäväksi. Eikös ne etuudet kuulu jokaiselle lapselle, ja ihan ilman sossun luukkua.

        Minäkin olen yh, vaikkakin pienemmillä tuloilla. Silti lapseni elätän ( kolme jo nyt maailmalla veroja maksamassa), yksi koululainen enää kotona. Ihmiset ilmeisesti luulevat, että kun on yh, niin valtio ja kunta meitä auttavat. ;)
        Käsittääkseni yhteiskunta elättää vain huostaanotetut lapset (ja näillä on useinmiten molemmat vanhemmat).


      • kun.
        mammmm kirjoitti:

        Olen yksinhuoltaja, ansaitsen n.4200 euroa kuukaudessa, ja voin hyvillä mielin sanoa, että kyllä yhteiskunta 'elättää' lastani aika pitkälle. Reilusti yli tonni vuodessa lapsilisiä, ilmainen terveydenhuolto ja koulutus, kaikenlaisia yh-kevennyksiä ja saan vieläpä leskeneläkettä.
        En ymmärrä mitä kummaa kukaan tarkoittaa sanomalla, että joku jättää lapsensa yhteiskunnan elätettäväksi. Eikös ne etuudet kuulu jokaiselle lapselle, ja ihan ilman sossun luukkua.

        tällaisetkin tapaukset saaavat lapsilisiä, vaikka eivät tarvitsisi. Mielestäni tuet kuuluvat köyhille ja hyvätuloiset ja varakkaat eivät niitä tarvitse. Siksi Suomessa on niin korkeat verot, kun kaikille annetaan tukia katsomatta tarvitseeko niitä todella.


      • mie vaan
        kun. kirjoitti:

        tällaisetkin tapaukset saaavat lapsilisiä, vaikka eivät tarvitsisi. Mielestäni tuet kuuluvat köyhille ja hyvätuloiset ja varakkaat eivät niitä tarvitse. Siksi Suomessa on niin korkeat verot, kun kaikille annetaan tukia katsomatta tarvitseeko niitä todella.

        Varmaan kukaan kävis töissä ja muuta jos vain köyhät sais tukia. Lapsi on itsessään köyhä, vaikka vanhemmilla rahaa oiskin. Eikö tasa-arvoisuus tässä asiassa kannusta maksamaan veronsa? :)


    • en usko että voi olla

      noin ajattelematonta naista tänä päivänä.
      Lapsi parka tulevaisuudessa.
      Toivon todella että tämä on vitsi.

      • kahdeksas ihme ole

        Kyllä se kuule vaan on niin että usein ihmiset sen ehkäisyn unohtavat täänkin päivänä, miehet ja naiset. Kummallista on sekin jos tämä on ensimmäinen kerta kun tälläiseen tapaukseen törmäät.


    • ,,,,

      Toivottavasti toi on provo, valitettavasti vaan jotkut ämmät ovat oikeasti tuollaisia pönttöpäitä.

      "Isästä tiedän nimen, ja minulle se riittää."

      Eikä kiinnosta mahdolliset sukupuolitaudit sekä perinnölliset sairaudet...

      • Näkijä ..

        Alkuperäiselle: Mulle tuli sinusta heti olo, että alkuperäinen on tullut tahallaansa raskaaksi.


    • Ei paljon ajatella

      Kirjoittaja toteaa "Isästä tiedän nimen,ja minulle se riittää". Sinulle ehkä, mitenkähän mahtaa olla pienokaisen laita hieman vanhetessa?

      Itse olen elänyt ilman isää, ja aina se ei ole ollut ihan helppoa eikä etenkään mukavaa. Etenkin, kun muut pojat lähtivät isiensä kanssa harrastuksiin. Monet itkut on nuorempana itketty, miksei minulla ole isää. Varmasti tämä on tietyllä tavalla merkkinsäkin jättänyt.

      Täytyy kyllä ihmetellä nykyihmisten omahyväisyyttä. Lapselle ei tarjota edes lähtökohtaisesti normaalin perhe-elämän mahdollisuutta. "Vanhemmat" tuijottavat lastenhankinnassa vain omaa etuaan ja tärkeimmän, lapsen-oikeus unohdetaan tyystin. Ihan sama ilmiö on homo/lesbo-liittojen vaatiessa oikeutta saada lapsia.

      Toivon vilpittömästi, että ketjun aloittajan viesti ei ollut totta.

      • mieluummin elämättä

        kuin eläisit ilman isää?
        Lapsen suurin oikeus on oikeus elämään. Se kuuluu kaikille, etuoikeutuille ja vähäosaisille yhtä lailla.
        On pelottava ajatus, että vain hyväosaisilla on oikeus elämään.


      • Miia´M

        Tiedän kuule paljon tapauksia jossa on miehen kanssa yhdessä suunniteltu ja alettu tekemään lasta. Ja kun nainen on raskaana, niin miehelle on tullut paskat housuun ja on hävinnyt isän hommista jo ennen lapsen syntymää tai lapsen ollessa aivan vauva. Eikä minkäänlaista yhteyttä ole halunnut lapseensa pitää.

        Minusta jokaisen oma asia pitääkö lapsen yksin ja jos pitää,niin tsemppiä vaan. Ei ole mitään herkkua olla yh äiti tai isä. Kova duunia kantaa yksin vastuuta kaikesta.

        Taisit myös unohtaa, että vaikka se isä olisikin kuvioissa ei se aina ole sellainen isä joka jaksaa ja viitsii lapsiaan kuskailla harrastuksiin ym. Isä makailee vaan sohvalla duunin jälkeen ja odottaa muijalta palveluja...Tai tuijottaa telkkaria. Sellaisiakin isiä löytyy!

        Yh;n lapsille on mahdollista saada tukihenkilökin tai tukiperhe missä näkee ja saa sitä isän tai äidin mallia, mitä ei kotona ole saatavissa. Ja samalla sillä aikaa se yksin kahden ihmisen työn hoitaja äiti tai isä saa levätä.


      • mikäs mikäs mikäs
        mieluummin elämättä kirjoitti:

        kuin eläisit ilman isää?
        Lapsen suurin oikeus on oikeus elämään. Se kuuluu kaikille, etuoikeutuille ja vähäosaisille yhtä lailla.
        On pelottava ajatus, että vain hyväosaisilla on oikeus elämään.

        ööö et taida tajuta mitään vai kuinka. "olisitko mieluummin elämättä..."haloo!! Olisiko minun jokainen pikku siittiöni joka kortsun perälle lärähtää mieluusti pikkuinen alkio jossain vaiheessa ja lapsi? Jokainen kerta kun käteeni vedän ja spermani pyyhin paperiin niin pitäisikö nuo siittiöt säästää raskaaksi tulemiseen. Eli se perkeleen ehkäisy!! Miten voi olla 23v akka niin tyhmä että pamauttaa ittensä paksuksi. Ennalta ehkäisy pliis. Ja ne katumuspilleritkin on keksitty, samaten kun on abortti. Katumuspillerin kun ottaa niin silloinhan et edes tiedä oletko raskaana vai et mutta tämä ehkäisee/keskeyttää sen heti alkuunsa. Abortti taas on kiistelty aihe ja siihen en rupea ottamaan kantaa, mutta olisitko mieluummin elämättä? Haloo!! Lapsen suurin oikeus on oikeus elämään!! Siis minkä lapsen jos tämän ketjun alottaja olisi tajunnut käyttää järkeään, ja ottaa lastin vaikka suuhunsa...kele...
        Vain hyväosaisilla oikeus elämään. Voi pyhä perse mitä jeesustelua. Mieti elämää 60vuotta sitten. Kuinka isoisämme joutuivat tekemään töitä ja tienaamaan leipänsä ja elättämään lapsensa. Nyt jokainen kevytkenkäinen nainen voi kävellä maha pystyssä vessapanon jälkeen ja yhteiskunta maksaa viulut. Ei näin. Jokaiselle löytyy töitä, oli ne sitten vaikka mäkkärin kassalla jos niikseen tulee. Ei välttämättä omalla paikka kunnalla mutta on ennenkin kautta aikojen kuljettu toimeentulon ja ruuan perässä, miksi helvetissä ei nyt. No ei tietenkään ku helpompaa on istua jossain perähikiän baarissa ja naurattaa juoppokavereita samalla kun lapsi on päivähoidossa. Yhteiskunta kyllä maksaa.

        terveisin muuttolintu.


    • vain hirveästi..

      suloinen juttu, vaikka "lomaromanssi" onkin..

      • karvaranteen äpärä

        vähän erilainen suhtautuminen, jos kyseessä olisi suomalaisen miehen ja thaimaalaisen naisen lapsi. Kun kyseessä on jonkun karvaranteen ja jonkun vähä-älyisen suomalaisen bimbon äpärä, niin se on vaan niin ihQuu ämmien ja jopa kukkahattutätienkin mielestä...

        Olikohan isukki peräti baarimikko Alanyasta vai kenties rantatuolien vuokraaja?


      • suominainen
        karvaranteen äpärä kirjoitti:

        vähän erilainen suhtautuminen, jos kyseessä olisi suomalaisen miehen ja thaimaalaisen naisen lapsi. Kun kyseessä on jonkun karvaranteen ja jonkun vähä-älyisen suomalaisen bimbon äpärä, niin se on vaan niin ihQuu ämmien ja jopa kukkahattutätienkin mielestä...

        Olikohan isukki peräti baarimikko Alanyasta vai kenties rantatuolien vuokraaja?

        Oikeassa olet. Onhan se perseestä kun suomimies hakee ittellensä muijan Aasiasta mutta kepappikioskimies on vaan toista maata näille surkimuksille. En ymmärrä minkälaisia luusereita tällä palstalla pyörii, jos ei ole provoja niin valitettavasti täytyy itse naisena sanoa että pöllöjä ämmiä Suomessa riittää..


      • pallinaamainen suku
        karvaranteen äpärä kirjoitti:

        vähän erilainen suhtautuminen, jos kyseessä olisi suomalaisen miehen ja thaimaalaisen naisen lapsi. Kun kyseessä on jonkun karvaranteen ja jonkun vähä-älyisen suomalaisen bimbon äpärä, niin se on vaan niin ihQuu ämmien ja jopa kukkahattutätienkin mielestä...

        Olikohan isukki peräti baarimikko Alanyasta vai kenties rantatuolien vuokraaja?

        Kyllä te olette ilkeitä! Puoli Suomea nai naapurista tai lähikylältä serkunserkun-serkun pallinaamaiseen ja sukurutsaiseen sukuun. Pellot paketissa ja navetat liitereinä sitä saa kuitenkin rauhassa lisääntyä, eikä kukaan sano mitään. Sosiaalituen varassa ikänsä jo vanhempansakin eläneet, eikä kukaan sano mitään??? Jospa nyt kuitenkin annettaisiin jokaisen perustaa perheensä niinkuin parhaaksi näkee. Ilkeys on laji jonka jokainen taitaa, mutta suvaitsevuus kysyy jo taitoa.


      • millään hyvälläkään
        pallinaamainen suku kirjoitti:

        Kyllä te olette ilkeitä! Puoli Suomea nai naapurista tai lähikylältä serkunserkun-serkun pallinaamaiseen ja sukurutsaiseen sukuun. Pellot paketissa ja navetat liitereinä sitä saa kuitenkin rauhassa lisääntyä, eikä kukaan sano mitään. Sosiaalituen varassa ikänsä jo vanhempansakin eläneet, eikä kukaan sano mitään??? Jospa nyt kuitenkin annettaisiin jokaisen perustaa perheensä niinkuin parhaaksi näkee. Ilkeys on laji jonka jokainen taitaa, mutta suvaitsevuus kysyy jo taitoa.

        "Puoli Suomea nai naapurista tai lähikylältä serkunserkun-serkun pallinaamaiseen ja sukurutsaiseen sukuun."

        -Serkkujen naiminen ja järjestetyt avioliitot ovat aina olleet tapana nimenomaan Turkissa ja muissa muslimimaissa.


    • vauva :(

      Saako udella minkä maalainen "pörriäinen" sieltä on tulossa? Itse olen kans ollut hölmö ja harrastanut ulkomailla suojaamatonta seksiä. Vaikka olen vanhempi ja pitäisi tietää että kumia täytyisi käyttää!!!! Odotin kanssa ulkomaalaiselle (turk.) miehelle lasta, mutta menentin sen ennen syntymää onnettomuudessa. Kaipaan lasta kovasti, vaikka en sitä koskaan kerinnyt oikeasti näkemään. Ehkä joskus vielä.....

      • olkoon

        että Suomi säästyi taas yhdeltä mulatilta.


    • iceQB

      Lapsia? ygh...en ymmärrä tota muotivillitystä kun ihmiset alkaa tekeen näin nuorena...elämästä pitää nauttia juhlimalla railakkaasti, käydä viihteellä ja harrastaa seksiä minkä ehtii...(ehkäisyllä tietysti). Lapsen hankinta...tsiisös se imee kaiken ilon elämisestä. Tosin että sitä sukua olis pakko jatkaa jossain vaihees, se on periaate ja velvollisuus. Sen voi sitten hoitaa kun on oikeesti kyllästyny elämäänsä

      • ..-

        Ja sä olet aivan varmasti mies.....Mulle lapset on elämän sisältö!En ees osaa kuvitella,mitä tekisin jos niitä ei olis.

        "elämästä pitää nauttia juhlimalla railakkaasti, käydä viihteellä ja harrastaa seksiä minkä ehtii..."
        En tosiaankaan ymmärrä tollasta!Sitten kun ehkäsy kerranki pettää niin olisitko valmis ottamaan vastuun teostasi??tuskinpa!Tollaset kusipäät on suurin syy yh:iin!


      • sait tuon
        ..- kirjoitti:

        Ja sä olet aivan varmasti mies.....Mulle lapset on elämän sisältö!En ees osaa kuvitella,mitä tekisin jos niitä ei olis.

        "elämästä pitää nauttia juhlimalla railakkaasti, käydä viihteellä ja harrastaa seksiä minkä ehtii..."
        En tosiaankaan ymmärrä tollasta!Sitten kun ehkäsy kerranki pettää niin olisitko valmis ottamaan vastuun teostasi??tuskinpa!Tollaset kusipäät on suurin syy yh:iin!

        miesten syyksi, kun muutamat yh:t jakaa persettä kuin aamulehteä.
        Ilmeisesti "kusipäisyyttäsi".


      • Likka
        ..- kirjoitti:

        Ja sä olet aivan varmasti mies.....Mulle lapset on elämän sisältö!En ees osaa kuvitella,mitä tekisin jos niitä ei olis.

        "elämästä pitää nauttia juhlimalla railakkaasti, käydä viihteellä ja harrastaa seksiä minkä ehtii..."
        En tosiaankaan ymmärrä tollasta!Sitten kun ehkäsy kerranki pettää niin olisitko valmis ottamaan vastuun teostasi??tuskinpa!Tollaset kusipäät on suurin syy yh:iin!

        Ei mitään vastuuta tämän päivän nuorilla aikuisilla. Miksi on aina juhlittava. Vihaan viinaa ja humalaisia.


      • yksi yh
        sait tuon kirjoitti:

        miesten syyksi, kun muutamat yh:t jakaa persettä kuin aamulehteä.
        Ilmeisesti "kusipäisyyttäsi".

        että aika moni yh on ihan kunniallisesti ollut avioliitossa lastensa isän kanssa, mutta sitten syystä tai toisesta joutunut tähän tilanteeseen.Eli kantaa sen vastuun yksin joka piti yhdessä kantaa.


      • iceQB

        Tääl on niin kivaa suututtaa ihmisiä, mun päivän piriste :D

        Mutta enivei, jokaisella on oma asenteensa elämään. Mun asenne negatiivinen kun ei täällä positiivisia puoliakaan ole, kun kaikki loppujen lopuksi päätyy mullan alle kuitenkin. Tämä yhteiskunta ja maailma on muutenkin menossa päin helvettiä.

        Live fast die young


      • lady stardust
        ..- kirjoitti:

        Ja sä olet aivan varmasti mies.....Mulle lapset on elämän sisältö!En ees osaa kuvitella,mitä tekisin jos niitä ei olis.

        "elämästä pitää nauttia juhlimalla railakkaasti, käydä viihteellä ja harrastaa seksiä minkä ehtii..."
        En tosiaankaan ymmärrä tollasta!Sitten kun ehkäsy kerranki pettää niin olisitko valmis ottamaan vastuun teostasi??tuskinpa!Tollaset kusipäät on suurin syy yh:iin!

        ottakaa vähän rennommin, lasten teko ei ole elämisen tarkoitus eikä mikään pakko! maapallo on valmiiksi jo ylikansoitettu, ja erilaisia ihmisiä löytyy n. 6 miljardia. en oikein sulata aloittajan tarinaa, jotakin outoa siinä on, itse olisin kyllä hankkinut abortin ehdottomasti, sillä en lapsia halua- ja 23-vuotias on aika nuori! elämä vielä edessä, minä en itse aio elämääni lasten kanssa viettää. hankkikaa lapsia jos oikeasti haluatte heihin sitoutua loppuelämäksenne, mutta älkää silti syrjikö meitä, jotka emme lapsia halua missään elämäntilanteessa!


      • iceQB
        lady stardust kirjoitti:

        ottakaa vähän rennommin, lasten teko ei ole elämisen tarkoitus eikä mikään pakko! maapallo on valmiiksi jo ylikansoitettu, ja erilaisia ihmisiä löytyy n. 6 miljardia. en oikein sulata aloittajan tarinaa, jotakin outoa siinä on, itse olisin kyllä hankkinut abortin ehdottomasti, sillä en lapsia halua- ja 23-vuotias on aika nuori! elämä vielä edessä, minä en itse aio elämääni lasten kanssa viettää. hankkikaa lapsia jos oikeasti haluatte heihin sitoutua loppuelämäksenne, mutta älkää silti syrjikö meitä, jotka emme lapsia halua missään elämäntilanteessa!

        näin on!


      • onkohan kyse siitä että
        sait tuon kirjoitti:

        miesten syyksi, kun muutamat yh:t jakaa persettä kuin aamulehteä.
        Ilmeisesti "kusipäisyyttäsi".

        - jos ei pää/kärsivällisyys riitä opintoihin eikä työkään maistu niin sitten sitä voi vaikka jakaa pyllyä baari-illan jälkeen jollekin "liikemiehelle" ja toivoa että äijä sitten ottaa omaksi. Onko tästä kyse niillä neidoilla, jotka vailla ehkäisyä tavaraa tarjoilee?

        Hölmöhän se mies toki on, jos sitä kumitta menee tällaista illan tuttavuutta tuikkaamaan-tottahan sekin on.


      • SatuK
        lady stardust kirjoitti:

        ottakaa vähän rennommin, lasten teko ei ole elämisen tarkoitus eikä mikään pakko! maapallo on valmiiksi jo ylikansoitettu, ja erilaisia ihmisiä löytyy n. 6 miljardia. en oikein sulata aloittajan tarinaa, jotakin outoa siinä on, itse olisin kyllä hankkinut abortin ehdottomasti, sillä en lapsia halua- ja 23-vuotias on aika nuori! elämä vielä edessä, minä en itse aio elämääni lasten kanssa viettää. hankkikaa lapsia jos oikeasti haluatte heihin sitoutua loppuelämäksenne, mutta älkää silti syrjikö meitä, jotka emme lapsia halua missään elämäntilanteessa!

        Kyllä oli täyttä asiaa toi sun kirjoitus. Minäkään en missään vaiheessa ole tuntenut tarvetta lisääntyä, meillä on ukon kanssa paljon mukavampaa kahdestaan. Kyllä tässä maailmassa väkeä riittää ilman että mun tarvii niitä enää alkaa punnertamaan. Ja taivastelijoita ja kyselijöitä riittää, pitävät varmaan lastenvihaajana, mitä en missäännimessä ole, omia en vaan halua.


      • lady stardust
        SatuK kirjoitti:

        Kyllä oli täyttä asiaa toi sun kirjoitus. Minäkään en missään vaiheessa ole tuntenut tarvetta lisääntyä, meillä on ukon kanssa paljon mukavampaa kahdestaan. Kyllä tässä maailmassa väkeä riittää ilman että mun tarvii niitä enää alkaa punnertamaan. Ja taivastelijoita ja kyselijöitä riittää, pitävät varmaan lastenvihaajana, mitä en missäännimessä ole, omia en vaan halua.

        niinhän se on, että hirveän moni ihminen pitää meitä omituisina, kylminä, itsekeskeisinä, keskenkasvuisina, lapsivihaajina...suvaitsevaisuutta kiitos! Ei ole ollenkaan itsekästä olla hankkimatta jälkikasvua.


    • valttia

      ---

    • mulatti tulossa

      suottaapi olla notta katteleevat kun nekua työntele piitkin raittia.

    • nimi entä lapsellesi

      Kun hän syntyy.Oletko ajatellut onko se riittävää
      hänen elämänsä kannalta?Vai onko sinun tarpeesi ja päätöksesi hyvä lapselle.Päätös koskee lastasi koko
      hänen elämänsä ajan.

    • heikinkeikun

      Kaikki voi joskus kääntyä ylösalaisin . Olin 26v ja mieheni 29v kun menimme nainisiin ja kohta huomasin odottavani vauvaa . Kaikki oli hyvin meillä molemmilla hyvä työpaikka ja elämä oli kivaa ja tulevaisuus näytti hyvältä . Vauva syntyi ja kaikki oli edelleen hyvin . Kohta ristiäisten jälkeen mies rupesi juomaan ja epäilemään että minulla on jossain toinen mies . En ollut koskaan edes harkinnut pettävämi vaikka olimme olleet jo 5 vuotta yhdessä . Sitten tuli kuvioihin väkivalta , mies löi ja riehui vaikka pieni lapsi itki sylissäni . Selvinpäin mies pyyteli anteeksi ja lupasi ettei tämä toistu . Kun lapsemme täytti 4 vuotta laitoin eropaperit ja nyt olemme olleet erossa kohta 2 vuotta ja mies vainoaa ja uhkailee ja käy oventakana riehumassa ja poliisit hakevat ja taas sama toistuu .... Elikä kaikki oli niin hyvin ja nyt saan siis lapsilisää , elatusmaksuja kaupungilta , kaikki yhteiskunnan palvelut , vaikka käynkin töissä ja elätän meitä palkallani . Joskus toivon että en tietäisi kuka on lapseni isä , olisi niin ihana kertoa että isä on joku ihana mies joka asuu kaukana , eikä tule koskaan häiritsemään meitä ja meidän ei tarvitse pelätä nukkumaan menoa . Lapseni isä oli siis kunnollinen suomalainen , mutta jossain mättäää

      • vwvcsvd

        suomalaiset miehet ovat tosiaan ihan kamalia, toisinkuin esim. tämän ap. kirjoittajan mies, joka kantaa vastuunsa siellä jossain ulkomailla osallistumatta pennilläkään lapsensa elatukseen. Äiti on niin onnellinen kunnon miehestään, ettei mitään maksuja edes kehtaisi vaatia. On toki parempi, että lapsen elämisen maksajana ovat sellaiset miehet, joille se luontevammin sopii, niinkuin esim. tämä sinun hakkaajamiehesi.


    • ja ylösalaisin

      Siis tarkoitus oli onnitella ja toivottaa kaikkea hyvää sinulle joka saat lapsen ja turvattua lapsuutta lapsellesi . Joskus elämä on kummallista ja käsikirjoitus muuttuu juuri silloin kun luulet tietäväsi mitä tulevaisuus tuo tullessaan . Nyt sinä ainakin tiedät kenelle annat sen kaiken hellyyden ja saat sen monikerroin takaisin . ONNEA JA MUUTA HYVÄÄÄ

      • kuin petaa

        Oli aloitusviesti sitten provo tai ei, kommentoin tähän keskusteluun yleensä. Mun kaverin isä teki itsemurhan kun se kaveri oli pieni vauva. Ei ollut sen äidin helppoo kertoo sitä sille. Kaikenlaista voi sattuu, elämä ei ole niin mustavalkoista.

        Jos aloittajaviestin kirjoittaja hankkiutui raskaaksi tahallaan, kysyn vain miksi noin nuorena kun on vielä vaikka kuinka paljon aikaa löytää kumppani josta olisi oikeastikin isäksi.

        En osoita nyt sormella juuri viestin kirjoittajaa, mutta meno on nykyisin sitä että kaikki mulle nyt ja heti. Minkään eteen ei viitsitä nähdä vaivaa tai jakseta odottaa. Sitä ollaan jo niin kokeneita jo ennenkuin ollaan täysi-ikäsiä ja kun kaikki typeryydet on jo kokeiltu ei keksitä enää kokeilla muuta kuin seksiä ilman ehkäisyä. Cool, tulen todellakin raskaaksi, mutta asiaa ei ajatella sen pitemmälle.

        Vihaan tätä tämän päivän menoa kun kaikki on niin sinkkua ja yhdenillan juttua. Tätä paskaa jauhaa koko Suomen media ja nuoret luulee että olen cool vain jos toimin niinkuin nämä tarjotut roolimallit.

        Onneksi täällä Keski-Euroopassa muut arvot ovat enemmän pinnalla. Kaipaan Suomea omalla tavallaan, mutta olen onnellinen, ettei minun tarvitse viettää nuoruuttani siellä.


      • nostan hattua
        kuin petaa kirjoitti:

        Oli aloitusviesti sitten provo tai ei, kommentoin tähän keskusteluun yleensä. Mun kaverin isä teki itsemurhan kun se kaveri oli pieni vauva. Ei ollut sen äidin helppoo kertoo sitä sille. Kaikenlaista voi sattuu, elämä ei ole niin mustavalkoista.

        Jos aloittajaviestin kirjoittaja hankkiutui raskaaksi tahallaan, kysyn vain miksi noin nuorena kun on vielä vaikka kuinka paljon aikaa löytää kumppani josta olisi oikeastikin isäksi.

        En osoita nyt sormella juuri viestin kirjoittajaa, mutta meno on nykyisin sitä että kaikki mulle nyt ja heti. Minkään eteen ei viitsitä nähdä vaivaa tai jakseta odottaa. Sitä ollaan jo niin kokeneita jo ennenkuin ollaan täysi-ikäsiä ja kun kaikki typeryydet on jo kokeiltu ei keksitä enää kokeilla muuta kuin seksiä ilman ehkäisyä. Cool, tulen todellakin raskaaksi, mutta asiaa ei ajatella sen pitemmälle.

        Vihaan tätä tämän päivän menoa kun kaikki on niin sinkkua ja yhdenillan juttua. Tätä paskaa jauhaa koko Suomen media ja nuoret luulee että olen cool vain jos toimin niinkuin nämä tarjotut roolimallit.

        Onneksi täällä Keski-Euroopassa muut arvot ovat enemmän pinnalla. Kaipaan Suomea omalla tavallaan, mutta olen onnellinen, ettei minun tarvitse viettää nuoruuttani siellä.

        sinulle!!


    • olisko yhtä fiksua kuin nai...

      Ei kai kukaan lopulta tuomitse, jos vain maksajia löytyy tällekin eksoottiselle yh touhulle.

      Itse olen naimisissa. Suomalaiset normaali(avioliitto)perheet erityisesti maksavat suhteessa aika kovia veroja vaikka olisi montakin lasta elätettävä. Sen näkyy elämisen tiukkuutena jatkuvasti vaikka molemmat töissä. Mitään ei jää käteen.

    • .,.,.

      "Älkää tuomitko niitä jotka etsivät hellyyttä etelästä. Minä olin yksi heistä,enkä todellakaan pelkkää seksiä halunnut vaan läheisyyttä,pientä seikkailua. Tulin raskaaksi, ja seuraukset kannan itse. Onneksi tukiverkostoni on hyvä, eikä kukaan ole tuominnut minua vaikka lapsen aionkin synnyttää. Isästä tiedän nimen, ja minulle se riittää. Tulevaisuudessa voin kertoa lapselle asiasta, ja hän saa päättää mitä tekee tiedolla. nyt elän tätä ihanaa odotusta. I love you, baby-boy..."
      oletko käynyt aidstestissä?suomiakat menevät astuttamaan itsensä etelän gigoloille ja eivät tajua kiimassaan edes kortsua käyttää

      • astuttamaan mennään

        niin miten kuvittelet sen onnistuvan kortsun kanssa? Vähän järkeä päähän sinullekin.. On haasteita ja ylitsepääsemättömiä esteitä, kortsu tilanteesta riippuen voi olla molempia. Kun haluat olla älyllisesti ylivertainen, mieti myös, mitä kirjoitat.


    • Justiinsjuu

      Laita vielä Hesariin, MTVlle ilmoitus, YLEkin varmaan uutisoi moisen tapahtuman

    • Pave.

      käy melkein sääliksi tulevaa kersaa...äpärä ja mulatti.

    • Maksanteri

      Kiva kun toit meille veronmaksajille taas uuden ulkomaanelätin. ME kannamme seuraukset.

    • saop

      oi onneksi olkoon kovasti ja jakselemista :)

    • lapsesta

      Oletko ajatellut kertoa lapsen isälle lapsesta. Mielestäni pitäisi, koska isäkin voi haluta kasvattaa lasta ja pitää häneen yhteyttä. Ja miten selität lapselle, että et ole antanut hänen pitää yhteyttä isäänsä? Lapsella on myös oikeus isään, myös nuorena. Ajattele, minkälaisen kuvan lapsi saa sinusta, kun saa tietää, että olet tullut raskaaksi lomaromanssilla ja et halua pitää yhteyttä isään, et ole koskaan rakastanut isää tai seurustellut hänen kanssaan. Lapsesta tulee todennäköisesti hyvin onneton ja mielenterveyshäiriöinen. Lapsi saa täysin vääristyneen kuvan parisuhteesta ja myös koulussa tullaan kiusaamaan lasta tästä asiasta. Haluatko todella kaikkea tätä?

      • olet,

        että lapsen isän kuuluisi tietää. Mutta et voi mennä sanomaan että lapsesta tulisi onneton ja mielenhäiriöinen tämän takia, ettei tunne isäänsä.


      • se perii
        olet, kirjoitti:

        että lapsen isän kuuluisi tietää. Mutta et voi mennä sanomaan että lapsesta tulisi onneton ja mielenhäiriöinen tämän takia, ettei tunne isäänsä.

        automaattisesti äidiltään.
        Tottakai isän pitää tietää, miten muuten osaisi elatusrahat maksaa.


      • yyyt
        se perii kirjoitti:

        automaattisesti äidiltään.
        Tottakai isän pitää tietää, miten muuten osaisi elatusrahat maksaa.

        Mielenhäiriön saa lukiessaan näitä viestejä!
        Ihme urpoja tuomiopäivän profeettoja... Joskus biologisten juuriensa tunteminen voi olla pahin riski mielenterveydelle, kuten edellisten kommentoijien lapset varmasti hyvin tietävät...


      • ajateltu sitä
        yyyt kirjoitti:

        Mielenhäiriön saa lukiessaan näitä viestejä!
        Ihme urpoja tuomiopäivän profeettoja... Joskus biologisten juuriensa tunteminen voi olla pahin riski mielenterveydelle, kuten edellisten kommentoijien lapset varmasti hyvin tietävät...

        me luulimme, että haluaisit tuntea isäsi.

        Vahinkohan se oli, mutta roiskastu mikä roiskastu....


    • Yh79

      HUrjasti onnea odotukseen. nauti täysillä tuosta pienestä ihmeestä.

    • TAMIBSKI

      SUKLAASILMÄ LAITTANUT TAAS YHDEN SUOMI TYTTÖSEN RASKAAKSI ETELÄSSÄ, ENTÄPÄ JOS OLISIT SAANUT MYOSKIN HIVIN TAIKKA JONKIN MUUN SUKUPUOLITAUDIN RASKAUTESI LISÄKSI? (sitäpaitsi suklaasilmallasi on jo ollut jälkeesi jo useita kaltaisiasi kaatoja lahtosi jälkeen)
      Syntyvälle lapsellesi me veronmaksajat maksamme sitten elatustuet seuraavat 18 vuotta,(käytännössä kotikaupunkisi tai kuntasi)

    • miemie^^

      Hyvin erikoista toimintaa kerta kaikkiaan! Onhan ne lapsukaiset ihastuttavia, mutta tuollaista toimintaa joku sanoisi edesvastuuttomaksi. Kuitenkin toivon että lapsestasi kasvaa itsensä tunteva kansalainen, joka ajattelee muutakin kuin rahaa, seksiä,viinaa, huumeita... Ajattelee itsensä hyvinvointia ja muiden ihmisten hyvinvointia! Toivon jaksamista tulevalle äidille:)

      Sitten näille, jotka väittelevät siitä, kuka on aikuinen.
      Lain mukaan aikuinen on täytettyään 18 vuotta, vaikkakin silloinkin esim. tukien saamiseen vaikuttavat vanhempien tulot. Vasta 20 vuotiaana voi ostaa vahvoja alkoholijuomia, 25 vuotiaana adoptoida lapsen.
      Mielestäni sana aikuinen käsittää vastuuta itsestä ja muista, mutta jos sanaa ajattelee toiselta kannalta, aikuiset ovat kyynisiä! Itse aion pysyä aina lapsena, vaikka otankin vastuuta itsestäni sekä ympäristöstäni. Lapsilla on hauskempaa;)

      • 3-kymppii

        Oudoksuttaa 23-vuotiaan teilaaminen liian nuoreksi äitiyteen... Epäkypsimmät tapaamani ihmiset ovat juuri niitä ns. varman päälle pelanneita 30-40-vuotiaita, jotka eivät kykene sitoutumaan parisuhteeseen saati lapseen. He sitten viimehetkillään vaativat oikeutta tulla raskaaksi.

        Ajattelevatko nämä "vastuulliset" aikuiset, että oma lapsi nauttii murrosiässä vanhoista vanhemmistaan? Entä kun oma lapsenlapsi syntyy...onko näistä muumioista siinä vaiheessa aktiivisiksi isovanhemmiksi, hoitoavuksi jne?
        Pahimmassa tapauksessa iäkkäiden vanhempien lapsi joutuu huolehtimaan sekä dementoituneista vanhemmistaan että omista pienistä lapsistaan.

        Itse odotan omaa esikoistani hiukan yli 3-kymppisenä ja välillä kyllä harmittaa, että olen liikkeellä näinkin myöhään. Osasyynä se, ettei sopivaa kumppania löytynyt. Nyt odotan nuoremman mieheni kanssa innolla ekaa ja toivon ettei jää viimeiseksi. Eli putkeen ne on tehtävä tässä iässä.

        Alkuperäiselle voimia, kasvun paikkahan lapsi on kaikenikäisille vanhemmille.


      • lapset on lahja
        3-kymppii kirjoitti:

        Oudoksuttaa 23-vuotiaan teilaaminen liian nuoreksi äitiyteen... Epäkypsimmät tapaamani ihmiset ovat juuri niitä ns. varman päälle pelanneita 30-40-vuotiaita, jotka eivät kykene sitoutumaan parisuhteeseen saati lapseen. He sitten viimehetkillään vaativat oikeutta tulla raskaaksi.

        Ajattelevatko nämä "vastuulliset" aikuiset, että oma lapsi nauttii murrosiässä vanhoista vanhemmistaan? Entä kun oma lapsenlapsi syntyy...onko näistä muumioista siinä vaiheessa aktiivisiksi isovanhemmiksi, hoitoavuksi jne?
        Pahimmassa tapauksessa iäkkäiden vanhempien lapsi joutuu huolehtimaan sekä dementoituneista vanhemmistaan että omista pienistä lapsistaan.

        Itse odotan omaa esikoistani hiukan yli 3-kymppisenä ja välillä kyllä harmittaa, että olen liikkeellä näinkin myöhään. Osasyynä se, ettei sopivaa kumppania löytynyt. Nyt odotan nuoremman mieheni kanssa innolla ekaa ja toivon ettei jää viimeiseksi. Eli putkeen ne on tehtävä tässä iässä.

        Alkuperäiselle voimia, kasvun paikkahan lapsi on kaikenikäisille vanhemmille.

        Itse sain esikoisen 24v(pian täytin kyllä 25) ja nuorimmaisen ollessani 34v. Kahden ensimmäisen kanssa jaksoin parhaiten ja lapsien isäkin oli hoitamassa ihan innoissaan....nuorimmaisia isä ei juurikaan hoitanut.Tuo sopiva ikä riippuu niin monesta asiasta, ettei siihen kukaan voi "oikeita" numeroita sanoa....Ja sopiva elämäntilannekin vaihtelee. Onnea kaikille odottajille!


      • lady stardust
        3-kymppii kirjoitti:

        Oudoksuttaa 23-vuotiaan teilaaminen liian nuoreksi äitiyteen... Epäkypsimmät tapaamani ihmiset ovat juuri niitä ns. varman päälle pelanneita 30-40-vuotiaita, jotka eivät kykene sitoutumaan parisuhteeseen saati lapseen. He sitten viimehetkillään vaativat oikeutta tulla raskaaksi.

        Ajattelevatko nämä "vastuulliset" aikuiset, että oma lapsi nauttii murrosiässä vanhoista vanhemmistaan? Entä kun oma lapsenlapsi syntyy...onko näistä muumioista siinä vaiheessa aktiivisiksi isovanhemmiksi, hoitoavuksi jne?
        Pahimmassa tapauksessa iäkkäiden vanhempien lapsi joutuu huolehtimaan sekä dementoituneista vanhemmistaan että omista pienistä lapsistaan.

        Itse odotan omaa esikoistani hiukan yli 3-kymppisenä ja välillä kyllä harmittaa, että olen liikkeellä näinkin myöhään. Osasyynä se, ettei sopivaa kumppania löytynyt. Nyt odotan nuoremman mieheni kanssa innolla ekaa ja toivon ettei jää viimeiseksi. Eli putkeen ne on tehtävä tässä iässä.

        Alkuperäiselle voimia, kasvun paikkahan lapsi on kaikenikäisille vanhemmille.

        Tuo kuullostaa niin ärsyttävältä: "ei kykene sitoutumaan". Miten niin kykene? Onko kaikkien pakko sitoutua? Kaikki eivät halua sitoutua, hyvin useat ihmiset haluavat olla vapaita, niinkuin ihmisen luonnossa pitäisi ollakin.


      • skurppa
        lady stardust kirjoitti:

        Tuo kuullostaa niin ärsyttävältä: "ei kykene sitoutumaan". Miten niin kykene? Onko kaikkien pakko sitoutua? Kaikki eivät halua sitoutua, hyvin useat ihmiset haluavat olla vapaita, niinkuin ihmisen luonnossa pitäisi ollakin.

        Lapseen pitää sitoutua, hyvinä ja pahoina päivinä. Kuinka tämä mahtaa sujua ihmisiltä, jotka eivät moiseen suostu/pysty parisuhteessakaan. Sen kun olet villi ja vapaa, mutta muista tämä myös siinä vaiheessa, kun biologinen kello alkaa tikittää. Kaikkienhan ei ole pakko lisääntyä, mutta usein kuulee "mä haluun vauvan"-marinaa ihmisiltä, jotka ovat koko siihenastisen elämänsä takkuilleet suhteidensa ja tempoilevan vapaudenkaipuunsa kanssa.


    • kyselijänä

      Oliko tarkoitus tulla raskaaksi vai oliko se vahinko?

    • muutat

      sinne misse lapsen isäkin asustaa. Taas joudutaan elättämään yksi isätön kikkarapäinen lapsi. Tuet pitäisi sinunlaisilta naisilta ottaa pois. Myöhemmin tietysti tämä lapsen isä tulee suomeen meidän rahoilla elettäväksi, kun hänellä on täällä lapsi?
      Toivottavasti joudut elämään loppuelämäsi yksin tuon kikkarapäisen lapsen kanssa. Itse en ainakaan ottaisi puolisokseni naista joka on käynyt kyntämässä itseään etelän-maissa.

    • olet,

      mahtanut käydä etelässä? Luuletko että se mies piti sinua jotenkin erikoisena. Samaa litannia ne sanoo jokaiselle suomalaiselle nais turistille: You buutifuul sina suomi neito, ai love you. Kun etelän viikko on ohi, niin mies unohtaa sinut ja lähtee takaisin rannalle metsästämään uusia tyhmiä suomi neitoja.Ja koti suomeen palattuaan on muija paksuna ja kantaa ties mitä tauteja ja haukkuu suomalaiset miehet pystyyn kun he eivät ymmärrä naisia.

      • Taavi Vaavi

        Aika törkeetä arvostelua;Mites ne kaikki miehet kun ottavat vaimonsa venäjältä, virosta ja thaimaasta? Onko se sitten eriasia?Kysyn vain? Ette te kaikki miehet ole lainkaan noin siveyden sipuleita, kun minkä kuvan annatte.Yhtä paljon varmasti miehet tuo ulkomailta vaimoja ja kelan elätettäviä.Pienillä paikkakunnilla alkaa olla thai vaimoja enemmän kun meitä muita.Omasta mielestäni se on rikkaus, meidän maatamme kohtaan.Opimme muista kulttuureista ja saamme ystävystyä muihin ihmisiin.Ei missään mailmassa ole näin junttia väkeä kun suomessa.Muuta ei tehdä kun arvostellaan toisia vaikka omat asiat olisi päin v.....!Nauttikaa naiset raskaana olostanne, olette sitten yksin tai kaksin ja on lapsi sitten tumma tai vaalea!So what?


      • päässä
        Taavi Vaavi kirjoitti:

        Aika törkeetä arvostelua;Mites ne kaikki miehet kun ottavat vaimonsa venäjältä, virosta ja thaimaasta? Onko se sitten eriasia?Kysyn vain? Ette te kaikki miehet ole lainkaan noin siveyden sipuleita, kun minkä kuvan annatte.Yhtä paljon varmasti miehet tuo ulkomailta vaimoja ja kelan elätettäviä.Pienillä paikkakunnilla alkaa olla thai vaimoja enemmän kun meitä muita.Omasta mielestäni se on rikkaus, meidän maatamme kohtaan.Opimme muista kulttuureista ja saamme ystävystyä muihin ihmisiin.Ei missään mailmassa ole näin junttia väkeä kun suomessa.Muuta ei tehdä kun arvostellaan toisia vaikka omat asiat olisi päin v.....!Nauttikaa naiset raskaana olostanne, olette sitten yksin tai kaksin ja on lapsi sitten tumma tai vaalea!So what?

        on vikaa jossei löydä pohjoismaasta taikka euroopasta elämänkummpaniaan, vaan pitää rahdata niitä toiselta puolen maapalloa. Voisi sitä naisetkin katsoa peiliin ja olla olematta niin nirsoja. Herätkää! Tottakai suomalaiset miehet tuovat ulkomaisia naisia suomeen kun he eivät ole niin nirsoja ja heille kelpaa hankkijan lippiksessä ja tuulipuvussa asusteleva suomalainen karski ja raavas rakastaja, joka ei turhia puhu, näyttää kuka on isäntä talossa. Myös me miehetkin haluttais joskus viikonlopulla käpertyä kainaloon ja odottaa että hiuksista silitetään, mutta nainen han ei sitä tee ellei pyydä...


    • Candy-man

      Kerro se sitten lapselllesi, siis että mua vähän panetti etelänreissulla, ei se muuta ollut!

      • jjau

        Hyvin sinä tulet pärjäämään lapsesi kanssa.
        Ja voi olla, että lapsesi ei edes välttämättä halua tietää isästään mitään, mutta voithan toki kertoa hänelle.
        Tuntuu vähän, että ihmiset eivät tunnu ymmärtävän sitä ettei kaikki naiset täällä ole huoria vaikka harrastavat seksiä koko reissun.
        Jotkut vaan haluavat ja janoavat suorastaan seksiä ulkomaalaiselta mieheltä. Kukin omalla tyylillään. Onnea vielä kerran lapsesta :)


    • ajatellen

      Heips , mitä sulle ja sun pienelle vauvalle kuuluu ? Onhan kaikki hyvin ? Vauvvasi on varmaan nyt noin 2kk . Joko sillä on nimi ja menikö raskaus aika hyvin ? Toivon teille paljon kivoja päiviä !

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      266
      2647
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      205
      1710
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1444
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1191
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      230
      1053
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      79
      1005
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      44
      910
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      64
      768
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      730
    Aihe