Matkalaukuista.

matkalle lähtevä.

Elikkäs heipäsehei :)
Olen lähdössä tässä Lontooseen matkalle ja matkalaukkuratkaisua mietiskelen :)
Minkälainenhan se kannattaa ostaa? Kuitenkin suht edullinen pitäisi saada. Kannattaako sen olla sellainen kova vai pehmeä? Kovat ilmeisesti ainakin kalliimpia. Ja mistähän niitä kannattaa etsiä, laukkuliikkeistä vai marketeista tjsp?

4

1471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laatu voittaa aina

hei
      kannattaisko sun katsoa vaikka lentokentällä jos siellä olis halvempia laukkutarjouksia?
      Ostin useita vuosia sitten pienen Rimowa.-laukun, Salsa tai vastaava malli. Ja ollut siihen 100 kertaa supertyytyväinen! Mikään ei voita kunnon laatua!!
      mun laukku on kestänyt tosi kovia kohteluita etelässä. en ikinä katunut että panin siihen rahaa.

Mieti matkalaukussa ennenkaikkea KEVEYTTÄ. Älä osta sellaista, joka jo kaupassa on painava! kovapintainen suojaa paremmin kahva- ja pyörämekanismeja, luulen.
      Halvalla et voi saada hyvää laukkua. Jos olet onnekas, voit osua jonkun hyvän laukkumerkin alennusmyyntiin. Satsaa siihen jos voit.

• Matkailijaasdasdas

Kova laukku ehdottomasti, koska pehmeät laukut repeilevät ja särkyvät helpommin ja jos haluat ottaa matkamuistoja mukaan niin säilyy ehjänä paremmin kovassalaukussa. laadusta kannattaa myös maksaa.

• Matkalainen__

Nykyään suositaan puolikovia. Kovat materiaalit eivät kestä käsittelyä lentokentillä ja pehmeissä taas tavarat eivät tahdo kestää sitä käsittelyä.

• viajesx2

Ostin kerran alennusmyynnistä Vantaan Jumbosta laukkuliikkeestä keskikokoisen pehmeän Samsoniten. Olen ollut tosi tyytyväinen. Laukku on kevyt, tosi helppo liikuteltava neljän pyörän ansiosta. Laukku on pysynyt ehjänä reissuissa. Muutaman kerran olen pyytänyt lentokentällä muovituksen siihen ympärille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      72
      2419
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1782
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1457
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      256
      1429
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      84
      1259
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      387
      1232
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1225
    9. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      348
      1176
    Aihe