Pikku-Kalle oli ollut elämänsä ensimmäisen päivän koulussa.
- No, opitkos sinä jo jotain? kysyi isä illalla.
- Joo, vastasi Kalle, rohkeutta ja kiitollisuutta.
- Hienoa, vastasi isä. Millä tunnilla?
- Kalle siihen. No kun isä on sanonut, että se riittää.
- Mikä ihme riittää? ärähti opettaja.
Kallella oli heti vastaus valmiina.
- Mää haluun Tampaxin.
- Miten niin? äiti kauhisteli.
- Ei tule, vastasi Pikku-Kalle ja samassa Vartpurkki ajoi Mersun kylkeen.
- Mikset sinä sanonut, että sieltä tulee auto?
- Ei tartte.. Pikku-Kalle naurahti. Isä istuu tuossa viereisessä puussa.
Äiti suuttui, tarrasi Kallen tukkaan kiinni ja alkoi pyörittää Kallen päätä kysyen:
- Mitä nyt näkyy?
- Sutenööri, sanoi Kalle. Tunnin loputtua opettaja kysyi Pikku-Kallelta:
- Onko isäsi todellakin sutenööri?
- Hyvää yötä opettaja, kuului ääni teltan peräosasta.
Pikku-Kalle-medley
Joke-mies
3
1734
Vastaukset
- Jaska
erikoinen
- ~Yök~
Ei millään pahalla, mutta ei hyvälläkään, mutta toi sun juttus oli AIKA sekava eikä ne kyl mua paljoa naurattaneet.Sori vaan.
- voihan vitsi
jaaha, siinä olikin monta vitsiä samassa kasassa, aika sekavaa... jos se vitsi oli siinä ettei selittäjä muistanutkaan kaikkia juttuja, niinko LassiJaLeevin Lassi. hehhehhee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333124Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441550Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19971Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32959- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22928Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36803Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709