älä välitä vaikka sanat ovat sekavat

SEKAVAUUS

mitä muutakaan olisin voinut tehdä paitsi sanoa hänelle sydämellisen sanan? ...
Ei siinä muutakaan voinut tehdä, kuin nöyrtyä.
Kumma kyllä, mutta todellakin uskoin parempaan huomiseen, mutta toisaalta, mitä muutakaan olisin voinut tehdä
"Ihan totta, minä sain kuulla koko tarinan mieheltä, joka raiskasi äitini - mitä muutakaan minä olisin voinut tehdä?0
Mitäpä muutakaan olisin voinut tehdä??!! Minähän lähdin ja olin monta päivää. ... Siellä sitten kysyttiin, että mitä musiikkia haluan toimenpiteen aikana
Mitä muutakaan olisin voinut tehdä? Ei ollut mitään muuta tehtävissä. Kukaan ei tiennyt mitä tapahtuu ja olin itsekin totta puhuen melko yksin ja eksyksissä ...
Mitä muutakaan olisin voinut tehdä? Sä olit se joka oli nostanut mut maasta, kun kaaduin. Miten nyt jaksaisin nousta ilman sua auttamassa, nostamassa mua? ...
Mitä voimme tehdä, että suhteemme olisi kunnossa ja olisimme molemmat ...
Tiesin, että Håkan pyrki sensaatioihin, mutta se mitä olin kuullut hänen taiteestaan ...
Mitä olisin voinut tehdä toisin? Tämä on kysymys jonka kanssa joudun elämään, ... Mitä muutakaan kuin improvisointia vaatii
Minä olen välillä voinut paremmin ja välillä huonommin, ja viime aikoina ..... Onhan se ehkä vähän teennäistä, mutta toisaalta, mitä muutakaan tässä voi? ...
Mitä muutakaan olisin voinut tehdä. Meidät ihmiset on luotu tänne maan päälle toisiamme palvelemaan
Aurinko olisi tehnyt hyvää, olisin halunnut ajatella sen olevan tulossa takaisin mutta ..... minulle pakkomielle, mutta mitä muutakaan se olisi voinut olla? ...

2

303

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eeewwwwwww

onko tää runo vai tilitys?

• SEKAVUUS

copy pastea from google.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1069
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      902
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      697
    4. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      57
      670
    5. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      595
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      30
      572
    7. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      173
      558
    8. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      556
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      538
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      535
    Aihe