mitä muutakaan olisin voinut tehdä paitsi sanoa hänelle sydämellisen sanan? ...
Ei siinä muutakaan voinut tehdä, kuin nöyrtyä.
Kumma kyllä, mutta todellakin uskoin parempaan huomiseen, mutta toisaalta, mitä muutakaan olisin voinut tehdä
"Ihan totta, minä sain kuulla koko tarinan mieheltä, joka raiskasi äitini - mitä muutakaan minä olisin voinut tehdä?0
Mitäpä muutakaan olisin voinut tehdä??!! Minähän lähdin ja olin monta päivää. ... Siellä sitten kysyttiin, että mitä musiikkia haluan toimenpiteen aikana
Mitä muutakaan olisin voinut tehdä? Ei ollut mitään muuta tehtävissä. Kukaan ei tiennyt mitä tapahtuu ja olin itsekin totta puhuen melko yksin ja eksyksissä ...
Mitä muutakaan olisin voinut tehdä? Sä olit se joka oli nostanut mut maasta, kun kaaduin. Miten nyt jaksaisin nousta ilman sua auttamassa, nostamassa mua? ...
Mitä voimme tehdä, että suhteemme olisi kunnossa ja olisimme molemmat ...
Tiesin, että Håkan pyrki sensaatioihin, mutta se mitä olin kuullut hänen taiteestaan ...
Mitä olisin voinut tehdä toisin? Tämä on kysymys jonka kanssa joudun elämään, ... Mitä muutakaan kuin improvisointia vaatii
Minä olen välillä voinut paremmin ja välillä huonommin, ja viime aikoina ..... Onhan se ehkä vähän teennäistä, mutta toisaalta, mitä muutakaan tässä voi? ...
Mitä muutakaan olisin voinut tehdä. Meidät ihmiset on luotu tänne maan päälle toisiamme palvelemaan
Aurinko olisi tehnyt hyvää, olisin halunnut ajatella sen olevan tulossa takaisin mutta ..... minulle pakkomielle, mutta mitä muutakaan se olisi voinut olla? ...
älä välitä vaikka sanat ovat sekavat
SEKAVAUUS
2
305
Vastaukset 2
- eeewwwwwww
onko tää runo vai tilitys?
- SEKAVUUS
copy pastea from google.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei91014Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125966- 109939
- 55909
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.85812Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.42766Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66711Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev157707- 63683
- 70586
- 95561
- 60524
- 52521
- 36519
- 35497
- 22496
- 26480
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15052449Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....31443Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi246408