mitä muutakaan olisin voinut tehdä paitsi sanoa hänelle sydämellisen sanan? ...
Ei siinä muutakaan voinut tehdä, kuin nöyrtyä.
Kumma kyllä, mutta todellakin uskoin parempaan huomiseen, mutta toisaalta, mitä muutakaan olisin voinut tehdä
"Ihan totta, minä sain kuulla koko tarinan mieheltä, joka raiskasi äitini - mitä muutakaan minä olisin voinut tehdä?0
Mitäpä muutakaan olisin voinut tehdä??!! Minähän lähdin ja olin monta päivää. ... Siellä sitten kysyttiin, että mitä musiikkia haluan toimenpiteen aikana
Mitä muutakaan olisin voinut tehdä? Ei ollut mitään muuta tehtävissä. Kukaan ei tiennyt mitä tapahtuu ja olin itsekin totta puhuen melko yksin ja eksyksissä ...
Mitä muutakaan olisin voinut tehdä? Sä olit se joka oli nostanut mut maasta, kun kaaduin. Miten nyt jaksaisin nousta ilman sua auttamassa, nostamassa mua? ...
Mitä voimme tehdä, että suhteemme olisi kunnossa ja olisimme molemmat ...
Tiesin, että Håkan pyrki sensaatioihin, mutta se mitä olin kuullut hänen taiteestaan ...
Mitä olisin voinut tehdä toisin? Tämä on kysymys jonka kanssa joudun elämään, ... Mitä muutakaan kuin improvisointia vaatii
Minä olen välillä voinut paremmin ja välillä huonommin, ja viime aikoina ..... Onhan se ehkä vähän teennäistä, mutta toisaalta, mitä muutakaan tässä voi? ...
Mitä muutakaan olisin voinut tehdä. Meidät ihmiset on luotu tänne maan päälle toisiamme palvelemaan
Aurinko olisi tehnyt hyvää, olisin halunnut ajatella sen olevan tulossa takaisin mutta ..... minulle pakkomielle, mutta mitä muutakaan se olisi voinut olla? ...
älä välitä vaikka sanat ovat sekavat
SEKAVAUUS
2
269
Vastaukset
- eeewwwwwww
onko tää runo vai tilitys?
- SEKAVUUS
copy pastea from google.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 496041
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2635947Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?915750Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k374938Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️494739Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem2174077Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe43751- 1513616
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!343192Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.253137